De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Simancas** bij :

1 review over Hotel Simancas in het Nederlands

Een prima Hotel op de route naar Portugal

E Dorsman, 24-2-2010

Bij toeval hebben we dit Hotel gevonden, in verband met tanken. Dit tankstation is voor het Hotel, gelijk aan de weg, dus makkelijk aan te rijden. De kamer is verzorgd en schoon, ondanks dat de A-62 voor de deur ligt heb je geen geluidsoverlast. Er is een vriendelijke bediening. Zelf hebben we geen gebruik gemaakt van de eetzaal (was die dag gesloten) Omdat we in januari dit Hotel bezochte was het er niet druk.

Er is in het zelfde complex direkt naast de ingang een cafetaria, waar je ook Tapas kunt eten en net als wij 's morgens een ontbijtje kunt gebruiken.

Dit Hotel is aan te raden als je op doorreis bent!

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simancas in Simancas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simancas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Simancas scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.