Hotel Eurostars Plaza Acueducto ****

Hotel Eurostars Plaza Acueducto
Eurostars Plaza Acueducto
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eurostars Plaza Acueducto bij:

2 reviews over Hotel Eurostars Plaza Acueducto in het Nederlands

Keurig hotel, vlakbij het beroemde Aquaduct

Rob Roodselaar, 19-5-2017

Wij verbleven twee nachten in dit hotel op rondreis door Spanje, onderweg naar onze standplaats Benidorm. Het hotel staat pal bij het beroemde aquaduct en dus ook aan de rand van de oude binnenstad.

Voor ons (korte) verblijf was het hotel prima geschikt en netjes.

Het personeel was vriendelijk en meertalig en het hotel heeft een eigen parkeergarage, wat een absoluut pluspunt is.

Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig gelegen hotel

rtvd, 5-5-2012

Prima hotel op een prachtige locatie vlak bij het aquaduct. Mooie grote kamers (met airco) en dito badkamer. Goede Engels sprekende receptie. Het ontbijt is voor Spaanse begrippen best aardig (behoudens hetgeen hieronder). Gratis wifi met prima ontvangst. Een ruime parkeergarage onder het hotel (15 euro per dag). Een prima hotel voor een stedenreis (en niet duur).

Ik moest wel ruzie maken met het ontbijtpersoneel. De eerste ochtend een half uur voor het ontbijteinde: de scrambles eggs waren op. We kregen een ‘no’ te horen op de vraag om aan te vullen. De tweede ochtend een uur voor het ontbijteinde. Wederom hetzelfde. En toen werd het mij te gortig. Het ontbijt kost 11,50 euro pp. Dus stampij maken. Ik heb aangegeven dat indien er niet aangevuld zou worden ik verwacht dat dan maar 5 euro pp voor het ontbijt in rekening gebracht zou worden: 10 minuten later werd alles netjes aangevuld. En vervolgens stortten ook de andere aanwezigen zich op de trog met eieren.

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Plaza Acueducto in Segovia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Plaza Acueducto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eurostars Plaza Acueducto scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.