8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vincci Ciudad de Salamanca**** bij :

3 reviews over Hotel Vincci Ciudad de Salamanca in het Nederlands

JAN.DUA, 10-9-2006

Perssonlijk vind ik dat ik hier al het meest heb gekregen voor mijn geld .Ik heb dit geboekt langs internet ,en heb maar 5O euro moeten betalen. Voor en klasse hotel als dit betaal ik in belgie ,minstens het dubbele .Voor het morgen eten betaal je 10 euro ,maar je krijg er dan ook patta negra ham voor.

Het nadeel is wel dat het wat ver is van het centrum, maar voor de rest 10/10

Gereisd anders in september 2006

Schaap, 16-1-2006

Mooi modern hotel, kamers ruim en modern ingericht, personeel is servicegericht en engelssprekend. Afstand naar het centrum is goed te voet af te leggen. Wij waren er in oktober en hebben het er erg naar de zin gehad.
Gereisd anders in januari 2006

marc schelstraete, 15-5-2005

Recent gebouwd hotel. Mooie kamers. Redelijk duur ontbijt. Goed maar duur restaurant. Ligging is niet ideaal. Maar als je 5 minuutjes rijdt tot aan de Romeinse brug en je auto daar parkeert, ben je te voet op 10 minuten in het historisch centrum.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Ciudad de Salamanca in Salamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Ciudad de Salamanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vincci Ciudad de Salamanca scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.