Hotel Castellano I *

Castellano I
7,5

4 reviews over Hotel Castellano I in het Nederlands

Anoniem, 13-10-2007

Prima hotel! De buitenkant wordt nu gerenoveerd, maar daar heb je weinig last van. De kamers zien er netjes en verzorgd uit. Goede prijs/kwaliteitverhouding en op loopafstand van alle mooie plekjes van Salamanca!
Gereisd alleenreizend in oktober 2007

Kimberly, 23-9-2007

Het zijn redelijk kleine kamers. Wij zijn er op doorreis geweest naar Portugal. Toen moesten we met drie personen op 1 kamer dit is redelijk krap. Voor de rest is het een mooi hotel(van binnen). De receptie spreekt alleen maar spaans, maar op zich is daar wel uit te komen ook als je niet echt spaans spreekt. De mensen van het hotel zijn ook zeer vriendelijk. Je kunt hier alleen niet ontbijten. Ik ben in dit hotel geweest in augustus 2007.
Gereisd familie in september 2007

anette, 7-7-2007

40 euro pn - twee persoonskamer met douche - zonder ontbijt. Charmant hotelletje, althans het interieur. Het cafe bij het hotel heeft ook zijn spaanse charmes. Ong tien minuten lopen vanaf het treinstation en ong tien minuten lopen naar het centrum. prima te doen. de kamer is prima; klerenkast, prima badkamer, schoon, voldoende (en gezellig) licht. Er zijn echter twee minpunten; de bedden kraken erg en de kamers zijn behoorlijk gehorig. maar dat hoeft zeker geen probleem te zijn. ik heb de eerste nacht prima geslapen. Prijs kwaliteit verhouding is mi echt goed.
Gereisd met partner in juli 2007

suusje, 1-10-2006

We zijn hier in september 2006 geweest.

Het was een echt spaans hotel waar de receptie dan ook alleen maar spaans spreekt. Kamers waren vrij klein maar wel netjes, ook de badkamer.

De ligging was 10 min lopen tot aan plaza mayor en dat was goed te doen.

Alleen parkeren was dramatisch, nooit plaats, hadden dus gebruik gemaakt van de parkeergarage van hotel castellano II (ligt maar 2 straten verderop)

Maar voor het geld dat ik per nacht heb betaald, 32.71 euro vond ik het echt een heel goed hotel (prijs/kwaliteit)

ZOu er zeker nog eens terug gaan.

Enne salamanca blijft natuurlijk top!

Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castellano I bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castellano I in Salamanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castellano I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castellano I scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.