Camping Camino de Santiago

Camping Camino de Santiago
Camino de Santiago

11 reviews over Camping Camino de Santiago in het Nederlands

Rustig gelegen camping aan de rand klein dorpje.

W.de Jong, 26-6-2017

De plaatsen zijn niet super groot, en je staat dicht op elkaar. Wel ligt de camping erg rustig. Het is een familiebedrijf waarin de zoon wat Engels spreekt. Sanitair is redelijk evenals het restaurant met eenvoudige recepten en bediening. Naaste omgeving is goed te wandelen en te fietsen. Burgos op half uur afstand met de auto.
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke camping voor rustzoekers!

Conny, 2-8-2016

Wat een heerlijke camping, rustig gelegen aan de rand van Castrojeriz waar je 's-morgens wakker wordt door het fluiten van de vogels om je heen. De plekken zijn net groot genoeg en hebben genoeg zon, schaduw en privacy. Het sanitair is schoon, er is een kleine recreatieruimte en in het hoofdgebouw vind je alles van de receptie tot de winkel, bar en restaurant. In het restaurant kun je heerlijk eten, zowel een menu als de specialiteiten lamsbout uit de oven en paella. Roberto spreekt goed engels en is aardig en grappig. Zijn vader spreekt spaans maar met handen en voeten kun je ook een goed gesprek hebben samen! Wij hebben een geweldige week gehad, vanaf de camping kun je ook mooie dagtochten maken naar plaatsjes in de omgeving of een deel van de Camino lopen. Genieten dus!
Gereisd met partner in juni 2016

Zo mogelijk gaan we ieder jaar een weekje langs.

Harrie van Beurden, 22-7-2016

Rustig en pretentieloos; precies wat het moet zijn. De eigenaar en zijn vader zijn bijzonder aardig. Vader is een enthousiast vogelaar die zijn kennis graag deelt. En hij heeft heel wat te delen! Castrojeriz is een goed uitgangspunt voor dagtrips. Er liggen leuke dorpen in de omgeving, maar je kunt ook naar Burgos (stad) of Amaya (voor natuurliefhebbers).

Dit is voor ons ook de favoriete plek om met vrienden af te spreken en samen een weekje rond te struinen. Op zoek naar kleine en grote trappen, bijeneters, gorsen en gieren, rotslijsters, kleine torenvalken, steenuiltjes, steenarend en, op de camping zelf, een dwerg-ooruil en dit jaar ook een draaihals, zomaar open en bloot voor je neus. Helaas heb ik daar geen foto van.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camino de Santiago bij:

Fluitende vogels overal op camping

Hans, 1-7-2016

Geen spektakelcamping. Nogal kleine plaatsen, dat is een nadeel. Dus eerst even goed rondkijken. Wij hebben er heerlijk gestaan, de auto op de parkeerplaats. Schoon sanitair en gewone wasmachines die echt goed werken. De hele dag fluitende vogels op de camping. Heerlijke rust tussen tientallen soorten, ongelofelijk. De weg naar Santiago door het dorp geeft een heel apart sfeertje met vele wandelaars uit alle hoeken van de wereld. De wandeling naar de ruïne boven het dorp is de moeite waard. Schitterend uitzicht op velden die als een schilderij onder je liggen. Volg ook het wandelpad naar Santiago (te voet of met de fiets) tegen de looprichting in en kom binnen een paar kilometer op een paar prachtige plekken. Bezoek de binnenplaats van de oude kerkruïne met de boog waar de weg onderdoor loopt. Uitstapje naar Burgos is prima te doen, je hoeft niet over de snelweg, binnendoor kan ook, even zoeken op de kaart. Aardige mensen op de camping, heel actief en behulpzaam.
Gereisd met partner in mei 2016

Wordt mooier beschreven dan hij is...

Jo, 17-5-2016

Een grote blubberbende met weggezakte caravans en campers. Dit is uiteraard overmacht, maar door eigenaar werd nauwelijks gewaarschuwd hiervoor. In Acsi-gids wordt internet op de hele camping vermeld, maar slechts langzaam internet in de restaurant/receptie. Veel mensen viel dit erg tegen en gingen hierdoor de volgende dag alweer weg. Verder niet veel te beleven, afgezien van de Pelgrimsroute. Sanitair erg verouderd, slechts enkele kranen met warm water en echtgenote zat opgesloten in de douche, doordat het schuifje van het slotje afbrak. Plaatsjes erg klein en krap. Prijs-kwaliteitsverhouding en voorzieningen kloppen niet.
Gereisd met partner in mei 2016

Leuke camping en geweldig voor vogelaars

Avion Eizenga, 6-9-2015

Sanitair is goed, Jongeman is eigenaar. Zijn vader geeft vogelexcursies. Geweldig! We hebben de grote trap gezien, meerdere malen, ook bijeneters. Hij rijdt net zo lang rond totdat hij een groep trappen ziet. Op de camping zelf staan bomen waarin een dwergooruiltje zat. Geweldig fotogeniek! Ben je onderweg naar de Extremadura om te vogelen, ga hier dan ook langs, het is de moeite waard.
Gereisd met partner in mei 2015

Prachtige camping!

vaneyk, 21-6-2015

Prachtig gelegen camping met mooi uitzicht op kasteel. Goed verzorgde sanitair. Camping ligt aan de Camino de Santiago. Eigenaar verzorgd excursies naar kasteel om gieren te bekijken. De plaatsen zijn klein, maar voor een paar dagen goed te doen.
Gereisd met partner in april 2015

fijne, kleine camping

Met kampeerbusje, 12-5-2014

Een campinkje waar we steeds weer voor een paar daagjes terugkomen.

Sinds aantal jaren nieuwe eigenaar; enthousiaste jongeman, spreekt Engels. Erg behulpzaam.

Plaatsje Castrojeritz is echt Spaans, je waant je een beetje in de Middeleeuwen.

Kampeerplaatsen zijn niet groot; let goed op waar je gaat staan.

Heerlijk gegeten in het restaurantje.

Gereisd met partner in april 2014

Kei leuke camping met echt prachtig uitzicht

Petra , 18-7-2013

Mooie kleine camping met echt super schoon sanitair.

Wij hebben een redelijke wifi ontvangst op de eigen plek.

In het restaurant kun je een 3 gangen menu eten voor € 10,-

Het panoramische uitzicht hebben wij zeker wel gevonden.

Plaatsen 17 en 18 hebben een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2013

nette camping voor enkele dagen

astrid kramer, 17-10-2011

Deze camping hebben wij slechts 1 nacht bezocht. Het panoramisch uitzicht hetgeen wat geschreven wordt, hebben wij niet gevonden.

De plaatsen zijn klein het sanitair redelijk.

De zoon van de eigenaar is erg stug en kon zich moeilijk van zijn spelletje op het pc-scherm losrukken om ons in te schrijven.

Volgend jaar willen wij hier wat langer heen om het stadje te bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camino de Santiago bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camino de Santiago in Castrojeriz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camino de Santiago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camino de Santiago scoort een 6.98 uit 10 op basis van 12 reviews.