Vakantiehuis El Amparuco

Vakantiehuis El Amparuco
El Amparuco

1 review over Vakantiehuis El Amparuco in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis, netjes en compleet

Erik, 23-8-2012

Het huisje heeft 4 slk, 3 badkamers, ruime eetkeuken en huiskamer + zitkamer. Huis heeft Wifi, dus wel makkelijk tevens wasmachine + droger aanwezig, dat is wel makkelijk als je langer verblijft. Lakens en badhanddoeken worden elke week verschoont.

We komen vaker in Spanje en overal was wel iets niet in orde, hier was voor ons alles in orde, helemaal compleet.

Het locale contact kon alleen Spaans spreken maar de vrouw die schoonmaakt kan Engels spreken en woont erg dichtbij. Ondanks dat wij een beetje Spaans spreken is dit in lastige situaties wel handig (zoals bezoek aan eerste hulppost). In dit gebied (Cantabria) zijn de mensen veel vriendelijker (dan in het zuiden van Spanje), de omgeving is schoon en het gebied is echt heel mooi. De stranden zijn prachtig en dichtbij, vanaf het huisje kun je in 15 min. bij het strand zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis El Amparuco in Treceno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis El Amparuco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis El Amparuco scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.