Hotel Posada Araceli

Hotel Posada Araceli
Posada Araceli

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Posada Araceli bij:

1 review over Hotel Posada Araceli in het Nederlands

Een groene verrassing

Hubert, 22-6-2012

Bij aankomst werden we opgewacht door heel de familie waaronder een jong meisje bij dat enige woorden engels sprak. De talenkennis van de uitbaters beperkt zich tot spaans maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is dus best enige noties spaans te hebben. Er werd voor gezorgd dat onze bagage op de kamer terechtkwam ( 2e verdieping en geen lift ). De kamers zijn niet bijzonder groot maar wel geriefelijk met veel bergruimte. Bij de inrichting van de kamers werd veel hout gebruikt in "spaanse" stijl. De kamers werden dagelijks grondig gepoetst.. Het ontbijt is eerder simpel ( voor 3,50 € pp/dag ! ) maar na enkele dagen kregen we er sneetjes gekookte ham en kaas bij. De kamers beschikken niet over airco maar in de periode dat wij er verbleven was dit geen probleem.

Santillana del Mar is best wel een aardig dorpje maar als je verder de streek wilt verkennen ( Santander, Picos de Europa, het strand ...) is een auto toch wel bijzonder handig.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Araceli in Santillana del Mar , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Araceli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada Araceli scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.