Camping Cabo Mayor

Cabo Mayor
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cabo Mayor bij:

2 reviews over Camping Cabo Mayor in het Nederlands

Goede plek en zeker om leuke uitstapjes te maken

JL, 12-8-2017

Geen grote camping en plekken zijn ook zeker niet ruim. Maar voor ons voldoende. Gastvrij en Vriendelijk en behulpzaam . Restaurant naast de camping kun je ook goed eten.
Gereisd met partner in augustus 2017

M.E. Packbier, 6-10-2007

Erg veel regels, onder andere: absolute stilte na middernacht. Bij de ingang strenge controle. Er was een apart jongerenveld. Dit alles vonden we positief omdat we graag een rustig plekje wilden. In de praktijk bleek dat de discotheek naast de camping tot diep in de nacht doorging, met harde muziek. Verder waren de Spaanse gasten de hele nacht, totdat wij opstonden, luidruchtig aanwezig. De strenge regels werden kennelijk niet gecontroleerd. Verder waren de douches schoon en ruim, maar zonder deur. De ligging is ideaal voor bezoekers aan de stad Santander, en de aparte golfbaan in de buurt.
    Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cabo Mayor in Santander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cabo Mayor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cabo Mayor scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.