Hotel Hosteria Picos de Europa

Hotel Hosteria Picos de Europa
Hosteria Picos de Europa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hosteria Picos de Europa bij:

1 review over Hotel Hosteria Picos de Europa in het Nederlands

Leuk hotel aan de rand van de oude stad

Jan Buster, 23-7-2013

Mooi gelegen aan het einde van de oude stad. Parkeren was geen probleem. De kamer die we kregen was perfect: een aparte ruimte met een bank en de slaapkamer was groot genoeg. Goed bed: we hebben prima geslapen. Service was zeer vriendelijk. Leuke bar maar niet veel bezocht door de gasten in de tijd dat we er waren. Goede gastheer om mee te praten (Spaans, Engels, Duits). Mooie aquardiente op voorraad. Ontbijt was niet goedkoop, maar zeer goed. Geen lift, maar slechts een verdieping hoog. De kamers zijn allemaal verschillend. Vraag om ze te zien.

Potes is een mooie uitvalplaats voor wandelen in de Picos de Europa. Wij zijn er alleen doorheen gereden.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hosteria Picos de Europa in Potes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hosteria Picos de Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hosteria Picos de Europa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.