Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ovetense* bij :

1 review over Hotel Ovetense in het Nederlands

Gezellig

Joanna, 14-8-2008

Ik ben in 2003 in dit hotel geweest ivm een korte vakantie en trouwerij in het naast gelegen kathadraal.

Het lijkt net of je een bar/cafe binnen kom.

Je kan er een drankje doen en lekker snacken. Iedereen in Oviedo drinkt daar Sidra. een soort appel cider die ze traditioneel inschenken vanaf een hoogte in het glas zonder te kijken, heel leuk.

Het ligt op een plein met een fantastich mooi kathedraal en heel erg veel cafe's. Je zou het overdag niet zeggen naar in de avond gaan er deuren open en je weet niet wat je ziet.

De kamer was gewoon goed, geen overbodige luxe voor die prijs.

Ik ga er zeker weer naartoe als ik weer eens naar Oviedo ga.

Verder is Oviedo een stadje waar denk ik veel mensen niet van hebben gehoord maar je kan er goed los gaan!

Tip: Drinken doen ze nooit langer dan één drankje in 1 zaak. Ze drinken en gaan dan verder naar de volgende. Heerlijke mensen!

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ovetense in Oviedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ovetense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ovetense scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.