Hotel NH Oviedo Principado ***

Hotel NH Oviedo Principado
NH Oviedo Principado

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Oviedo Principado bij:

1 review over Hotel NH Oviedo Principado in het Nederlands

Lekker centraal gelegen hotel!

MJ, 7-7-2008

NH Principado is een net hotel. Prettig centraal gelegen. We konden onze auto in de 50 meter verderopgelegen parkeergarage zetten; kosten ca. 12 euro per 24 uur. Echter niet al te grote parkeerplaatsen. Dus opletten met SUV's. Hotel ligt 200 meter van kathedraal, stadspark en musea en 500 meter van winkelcentrum. Ingang van hotel ziet er netjes en chique uit. Hotelkamer was helaas klein, sober en gehorig, uitzicht was nihil. We keken uit op een centrale luchtkoker. Voor 3 dagen was het wel uit te houden, maar voor een volle week zouden we geklaagd hebben. Badkamer was netjes en schoon. Ontbijt is zeer goed te nuttigen in het cafeetje tegenover het hotel; 5 euro pp. (koffie, verse jus, stokbroodje en een tortilla) Naast cafeetje zat een internetcafé.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Oviedo Principado in Oviedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Oviedo Principado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Oviedo Principado scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.