De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gran Regente**** bij :

1 review over Hotel Gran Regente in het Nederlands

Redelijk hotel

J. Glashouwer, 3-10-2012

Ligging in een zijstraat en de Ingang valt bijna niet op. De receptie heeft geen uitstraling en werd die dag gerund door twee mannen die mij een beetje op de zenuwen werkten We kregen een grote en schone kamer bereikbaar met lift maar je moest wel eerst een trap op om bij de lift te komen. Eén van de heren bracht onze koffer naar de kamer. We hadden twee aparte bedden die nogal hard waren. Er is geen restaurant in het hotel maar dichtbij is een gezellig straatje met verschillende restaurantjes en barretjes waar de obers hun verschillende kunsten vertoonden.. Voor de ontbijtzaal moest je drie trappen af. Het ontbijtbuffet was wel goed. Bij het uitschekken zat er een vriendelijke mevrouw achter de receptie waardoor deze toch een stuk vriendelijker overkwam.
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Regente in Oviedo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Regente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Regente scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.