1 review over Hotel Rural Arredondo in het Nederlands

Hotel in boerderij mooi gelegen (wel afgelegen)

henk004, 17-8-2012

Mooie boerderij verbouwt als hotel, wel erg afgelegen, maar erg mooi gelegen. Maar je bent met de auto zo bij het strand. Kamers erg basic (die van ons in ieder geval) maar passen wel in de boerderij, ik denk dat er wel betere zijn), ontbijt ook redelijk basic.

Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam!!! (echt een pluspunt), met veel tips over de omgeving. De stranden zijn echt prachtig in de omgeving trouwens, met name tussen Celorio en Po, hier zijn wij geweest na een stuk wandelen (tip vh hotel), je kunt gewoon je eigen privé baai kiezen! Bij het restaurant hing een sticker dat deze aanbevolen was door Michelin (zoals op veel plekken in Spanje) maar dit begrepen we niet helemaal. Het eten was oke maar niet bijzonder ofzo. Prijs/kwal kunnen we niet over oordelen, het zat in ons pakket van de rondreis. oh ja, gratis wifi

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural Arredondo in Llanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural Arredondo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rural Arredondo scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.