Hotel Habitat Center Los Girasoles ****

Hotel Habitat Center Los Girasoles
Habitat Center Los Girasoles

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Habitat Center Los Girasoles bij:

1 review over Hotel Habitat Center Los Girasoles in het Nederlands

prachtige appartementen in het centrum

Lfnholland, 18-8-2012

Wij zijn hier geweest van 27-7-2012 tot en met 31-7-2012. Zeer mooie, ruime en schone appartementen in het centrum van de stad, en dat voor dezelfde prijs als een hotel. Wij zijn een echtpaar met 4 kinderen en dus qua ruimte is dit ideaal. Appartement zeer schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk en er is ook een fitnessruimte en een zwembad. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over Zaragoza, maar reserveren is wel nodig. Zaragoza is een prachtige stad en je zat midden in het centrum van de stad. Ik zal het de volgende keer weer boeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Habitat Center Los Girasoles in Zaragoza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Habitat Center Los Girasoles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Habitat Center Los Girasoles scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.