9,3

Zoover award

131 reviews over BedAndBreakfast Casa Alamos in het Nederlands

Geweldige locatie en fantastische B&B

Siwert en Marjorie, 21-8-2017

Gastvrije ontvangst, heerlijk eten, prima kamer en een fantastische uitvalsbasis voor prachtige wandelingen, cultuur en natuur. Prettige huiselijke sfeer en uitstekend gastheer- en gastvrouwschap. Gerrit en Corrina zijn heel goed op de hoogte van alle ins en outs van de streek en geven een op maat advies over je plannen. Erg fijn!
Gereisd met partner in augustus 2017

Super gastvrij

Jeroen en Astrid, 11-8-2017

Lieve Gerrit en Corrina,

We hadden al zoveel gezien van het begin, de verbouwing, de verhalen over hoe het werkt in Spanje met architecten, en nu konden we het eindelijk met eigen ogen zien! Wat is het mooi geworden en wat een mooie omgeving. Het huis heeft nog steeds zijn oude karakter mogen behouden, terwijl het ook alle luxe heeft die je op je vakantie wilt hebben. Jullie gastvrije ontvangst en verzorging maken het helemaal af. En weet je nooit zo goed wat je moet doen op vakantie, suggesties te over! Aanrader voor iedereen!

Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker langs!

Gereisd familie in augustus 2017

Een fantastische B&B locatie met geweldige hosting

Arnold Timmer, 30-7-2017

De locatie is super met een heerlijke gastvrijheid en gezelligheid. De maaltijden zijn super en bestaan uit lokale recepten en gerechten.

SUPER !!!!

Monique & Erwin, 27-7-2017

Goed: Mooie locatie, nette en schone kamer, geweldige hosts, fantastisch eten.

Minder: Erg stijle toegang dus voor mensen die slecht ter been zijn minder geschikt.

Het is echt waar!

Johan, 22-7-2017

Het is echt waar!

We waren benieuwd wat er van al die goede reviews waar is. Het is echt waar! Alle aspecten zijn goed in balans en je bent er helemaal uit. Een topprestatie van Gerrit en Corrinda.

Gereisd met partner in oktober 2015

Unieke plek in de Spaanse Pyreneeën.

Marja en René, 13-7-2017

Ruime accommodatie, heel vriendelijke gastvrouw en -heer, uitstekend ontbijt en prima maaltijden. Kamer was lekker groot, prima bedden en modern sanitair.

Leuke gesprekken aan tafel met andere gasten en hele nuttige tips van Gerrit. De plek is uniek met een geweldig uitzicht.

Prachtige natuur!

L Kuijpers, 13-7-2017

Casa Alamos is een fantastische BenB, hele gastvrije ontvangst en goede zorg.

Doordat de omgeving zo veel te bieden heeft, hebben wij ons geen moment verveeld. Hier 11 nachten doorgebracht!

Gereisd met partner in juni 2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad

Barbara en Peter, 5-7-2017

De ligging is rustig en te bereiken via een smalle, maar goede weg. Gerrit en Corrina laten je direct thuis voelen in hun prettig ingerichte Casa. Je kunt iedere avond heerlijk eten met daarbij lekkere wijn gereserveerd. Er is volop informatie over de omgeving met tips voor activiteiten en mooie wandelingen van eenvoudig naar moeilijker. We kijken met plezier terug en met name ook naar de gezellige avonden ook met de andere gasten.

Toppie

Carine&Leo, 30-6-2017

De B&B is heel rustig gelegen in het bergdorpje Visalibons in een prachtige omgeving. Met een steil pad kom je bij de B&B. Minder geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

De B&B ziet er mooi en schoon uit. Alles wat je nodig hebt is er. Gerrit en Corrina weten alles over de omgeving en kunnen je met raad en daad bijstaan wat betreft uitstapjes, wandelingen, outdoor activiteiten etc. Hun kookkunsten zijn ook de moeite waard om te proberen. Heerlijk gegeten. Ook de gezelligheid aan tafel met gastvrouw en gastheer en overige gasten mag vermeld worden.

Wij zijn er 1 week geweest en ons uitstekend vermaakt. Helemaal TOP

Gereisd met partner in juni 2017

Het plaatje klopt volledig !

Eddy, Jeannine, Yoep en Lowie, 22-6-2017

Voor het tweede jaar op rij in deze fantastische B&B. Dit verblijf werkt als een magneet zodat je steeds zin hebt om terug te keren. Alles klopt zowel voor mens als dier (ook onze 2 schapendoezen zijn er heel welkom). Wat een fantastische gastvrouw en gastheer.

Tip: probeer deze lokatie en je bent in de ban van de B&B en van de omgeving.

Hopelijk tot volgend jaar !

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Alamos in Visalibons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Alamos scoort een 9.34 uit 10 op basis van 138 reviews.