Camping Valle de Añisclo **

8,6

9 reviews over Camping Valle de Añisclo in het Nederlands

Een hele fijne camping.

Piet van 't Veer, 6-8-2017

De campeer plekken zijn diep maar smal. Als je de caravan achteruit erop rijd en je luifel uitdraait staan je pootjes eigenlijk op de andere plek. De camping is goed ingericht. Ook toen de camping echt vol was was het rustig op de camping. De camping ligging is iedeaal als jehet natuurpark wilt bezoeken, wandelen, gieren bekijken etc.

De receptie is erg goed. Spreken Engels geven goede adviezen en telefoneren voor je als de andere kant alleen Spaans spreekt.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Gretha Houtman, 16-7-2017

De eigenaarsfamilie is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prachtige camping, mooie ligging, een echte aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Supercamping, zeer centraal gelegen

Franklin, 6-8-2016

Zeer nette, schone, warme, fijne camping. Alle benodigde faciliteiten en het mooiste zwemparadijs wat een kind maar kan wensen: Stromende bergbeekjes, watervalletjes, zwemkommetjes etc direct aan de camping. Na 2400 iedereen stil op de camping, de receptie spreekt Engels, perfect gelegen in de natuur, tussen de bergen, aan de rand van het park Ordessa en dichtbij Sierra la Guera.

Een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische Plek.

Caroline van der Reep- balm, 15-9-2013

Voor ons al zo'n 20 jaar een heerlijke plek,als uitgangspunt voor geweldige wandelingen en uitstapjes. Bijvoorbeeld naar het plaatsje Tella, natuurlijk de Anisclo, de stad Ainsa met de antieke bovenstad. En ook natuurlijk voor een dag trip naar de Sierra de Guara met de stad Alquezar is de moeite waard. Na een vakantie in Zuid- of Midden-spanje of Portugal rusten wij altijd graag een weekje uit op deze camping. De vriendelijke familie Broto maakt, dat wij ons daar zo thuis voelen !!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Prachtig gelegen...

Nans, 21-4-2013

Onze ervaring is dat het sanitair op Spaanse campings altijd meermaals per dag wordt onderhouden, deze camping is geen uitzondering. Na onze doortocht op een (duurdere) Franse camping met splinternieuw maar slecht onderhouden sanitair, was deze kraaknette camping een verademing! De sanitaire blokken blijven ook 's nachts toegankelijk (wat niet overal zo is!)

De camping is prachtig gelegen, midden in de natuur, tussen de bergen. Liefhebbers van steden, cultuur en shoppen komen hier niet aan hun trekken, liefhebbers van natuur absoluut! Ook het riviertje naast de camping is schitterend, heerlijk om in te gaan verkoelen.

Nog een pluspunt: er is nachtbewaking op de camping zodat je nachtrust gegarandeerd wordt!

Wij waren echt aangenaam verrast door deze camping.

Als ik minpuntjes heb: we vonden de camping slecht aangegeven en hebben wat moeten zoeken. En de plaatsen zijn niet afgebakend.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Is een ster meer waard!

wisken, 2-8-2012

De camping heeft geen zwembad maar dat is absoluut niet nodig. Op enkele minuten is er het prachtigste speelparadijs ter wereld: de rivier! Iedere 3 uur wordt het sanitair grondig gereinigd. Plaatsen zijn goed voorzien van schaduw en zijn ruim. Deze camping is beslist 3 sterren waard.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Te vol in hoogseizoen

J van Houten, 4-10-2011

Camping Valle de Añisclo is mooi aangelegd en kan zeker een mooie camping zijn in het voor- en naseizoen. Wij waren er deze zomer (2011) in het hoogseizoen met onze kinderen van 7 en 9 jaar en vonden de camping overvol. Het motto van de camping leek "gebruik iedere cm". Kleine tenten werden overal tussen gepropt, je mocht niet zelf een plaats uitkiezen. Onze tentharing reikte de tent van de buren. De kinderen konden in de buurt van de tent slechts spelen op de smalle "weggetjes". Bij de receptie is wel een grasveld met een speeltuintje voor kleine kinderen. Een groot pluspunt van de camping is de ligging aan een riviertje met ondiepe zwempoelen en leuke watervalletjes! (Je hebt hierop geen uitzicht vanaf de camping.) In de campingwinkel zijn enkele (wandel)kaarten te koop. In Ainsa zit een soort 'Beversport' waar ze oa goede wandelkaarten verkopen.
Gereisd met partner in augustus 2011

Fijne camping

Linda, 20-9-2011

Middelgrote camping vlakbij het park Ordessa en Monte Perdido. Ruime plekken met keuze tussen zon en schaduw. Apart veld voor kampen (jeugd), dus geen overlast hiervan.

De camping heeft een winkeltje, restaurant en bar met wifi. Het sanitair wordt vaak schoongemaakt en er zijn veen douches/wc's.

Vlakbij de camping is een riviertje waar je lekker in kan baden (niet echt zwemmen) en spelen voor de kinderen. Voor allerlei actieve uitstapjes is dit een goed uitgangspunt. Valle Anisclo en Valle Pineta zijn mooie wandelgebieden. In het dorp Escalona (2km verderop) zijn twee bedrijfjes die excursies verzorgen en fietsen verhuren.

Gereisd met partner in augustus 2011

erg vriendelijke camping

m van der wielen, 7-3-2010

leuke, groene camping vlak bij het nationaal park. grote ruime percelen. Geweldig restaurant! En spectaculaire rivier, ook om in te zwemmen, ondervangt het gemis van een zwembad. De eigenaren, doen erg hun best om het je naar de zin te maken. wij komen er al jaren en gaan graag terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valle de Añisclo in Puyarruego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valle de Añisclo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Valle de Añisclo scoort een 8.63 uit 10 op basis van 9 reviews.