Camping Los Vives ***

Camping Los Vives
Los Vives
9,4

10 reviews over Camping Los Vives in het Nederlands

Leuke camping aan de rivier

Marije, 15-8-2017

Leuke, niet te grote camping met een prachtig uitzicht op de bergen. De eigenaars zorgen ervoor dat je zeker welkom voelt en doen er alles aan om je te helpen, ook met bv toeristische info. Eten in het restaurant is ook heerlijk en zeker niet duur.

Rivier is leuk en verfrissend, maar op sommige stukken wel een beetje wild.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

In een woord grandioos.

Rapidoos, 30-9-2016

De camping is gelegen in een prachtige vallei aan de Spaanse kant van de Pyreneeën. De omgeving is echt indrukwekkend. De camping zelf is niet al te groot en is met zorg opgezet. Prachtig toiletgebouw, die vrijwel constant wordt schoongemaakt. Het hoofdgebouw met een sfeervol aangelegd terras biedt een restaurant, supermercado, kinderspeelruimte en een bibliotheek. Het zwembadje met ligweide en jacuzzi ligt in het centrale gedeelte bij het hoofdgebouw. De kampeerplaatsen zijn niet afgebakend maar zeer ruim. Ondanks dat de camping hoofdzakelijk wordt bezocht door Spanjaarden voel je je hier helemaal thuis. De beheerders doen hun best Engels met je te praten. Bij aankomst krijg je toeristische informatie over de omgeving. Diverse schitterende plaatsen zoals Ainsa (oude gedeelte) en Bielsa zijn de moeite waard om te bezoeken. Maar misschien wel het belangrijkste: je bent hier welkom en dat straalt men dan ook uit. En dat voor die prijs!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke Spaanse camping, indrukwekkende omgeving

fam. Rijkens, 29-8-2016

Goede camping, aan de rivier, klein zwembad, leuk restaurant, erg goede sfeer, vooral Spanjaarden.Onze jongens( 16) wilden niet weg! De omgeving is zeer indrukwekkend. Vernieuwd sanitair, het is meer dan schoon(er wordt continu schoongemaakt) Stortdouches/overdekte BQ plaatsen. Rivier is ijskoud...wel erg lekker bij temperaturen boven 30C. Kortom...een camping om te bezoeken!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hele leuke camping!

Spanjecampeerfamilie, 14-10-2014

Los Vives is een fijne plek! De omgeving en ligging van de camping zijn mooi. De campingeigenaren zijn sympathiek en betrokken. Er is een leuke bar waar je prima kunt eten. De winkel is prima en er is een klein oké zwembad en zelfs een bubbelbad. Vooral dat bubbelbad vonden de kinderen geweldig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een echte aanrader voor zijn prijs

Nico, 29-8-2013

Zeer mooi sanitair, keuze tussen regendouche en handdouche.

Wordt meermaals per dag gereinigd.

Zeer warm water beschikbaar om af te wassen.

Er is een overdekte BBQ ruimte voorzien met tafels en banken.

De campingwinkel heeft alle basisbenodigdheden en is niet duur.

De camping heeft ook een speelruimte met veel speelgoed voor de allerkleinsten, een bioscoop en een bibliotheek met zelfs Nederlandstalige boeken.

Er is een zwembad, peuterbad en een jacuzzi.

De camping ligt aan een rivier en rondom rond heb je een prachtig zicht op de bergen.

In het restaurant kan je een 3 gangen menu krijgen met wijn en water inbegrepen voor 12€, er is ook een bar met heel wat dranken aan betaalbare prijzen en een ruime keuze aan snacks.

De natuurparken liggen in de buurt en je kan er hele mooie wandelingen maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Nog beter na 25 jarig bestaan

christine demuynck, 18-7-2013

Na jaren trouw bezoek aan deze camping :

- dit jaar een Nederlandstalige jobstudente met kennis van de streek en de mogelijkheden

- een vernieuwd sanitair

-het zwembad onderhouden zoals altijd

-een lekkere gevarieerde menu voor 12 euro (lekkere wijn inbegrepen)

- een prima vakantieadres zoals we al jaren met ons gezin mochten ondervinden.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijke plek om weer terug te gaan

mireille steegh, 9-4-2012

Wij zijn hier in de zomermaanden samen met onze kinderen geweest. Volgens mij hadden wij het mooiste plekje op de camping, maar wat ons het meeste aansprak was het vriendelijke personeel. De camping zelf was heerlijk rustig, met een fijn riviertje en ook vanwege de omgeving moeten we er zeker een keertje terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke camping

Jeroen, 1-9-2011

Camping Los Vives is een warm nest van lieve spaanse vrienden waar wij regelmatig terugkomen. Zo zijn wij dit jaar (2011) ook weer geweest.

Nu een keer niet camperend, maar gebruik makend van één van de 4 appartementen.

Heerlijk, toch op de camping en daarbij de luxe van een apartement met douche, keuken en wasmachine.

In de buurt vermaken wij ons altijd prima, met uitstapjes naar Ainsa, Tella en Bielsa. Daarnaast kan je hier heerlijk hoog in de bergen komen, zowel per auto als te voet.

Excursies naar San Miquel, waarbij je van grote hoogte neerkijkt op de camping, Ibon de Plan, een mooi bergmeer op ca 2km hoogte met dito flora & fauna.

Daarnaast kunnen er ook wandeltochten worden gemaakt in de twee nabijgelegen nationale parken van de Ordessa&Monte Perdido en de Posets&Maledeta.

De camping biedt comfort, met schoon sanitair, een (af)wasruimte, barbeque-ruimte, bibliotheek, zwembad, pierenbadje, speelkamer, bioscoop, kampwinkel, restaurant en een bar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

rustig, schoon, middenin natuur.

Iris Uittien, 28-7-2008

Mooi gelegen, rustige camping, ietwat rommelig maar superschoon sanitair. Uiterst gastvriendelijk en hulpvaardig. Campingbeheerster en dochter spreken engels.
Gereisd met partner in juli 2008

Esther, 8-4-2006

De camping ligt erg afgelegen aan een riviertje maar in een schitterende omgeving. Je kunt erg mooie tochten maken vanaf de camping. Ook veel activiteiten zoals raften, canyoning, mountainbiken e.d in de omgeving mogelijk.

Zwembad is klein. Sanitair wordt erg goed schoongehouden. Redelijk gesorteerde kampwinkel met verse produkten op de camping. Prima restaurant op de camping waar je super kunt eten voor weinig. Grappig: geen menukaart maar dagelijks andere gerechten, die worden voorgelezen in het spaans dus soms met handen en voeten wordt duidelijk gemaakt waar je uit kunt kiezen....

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Vives in Plan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Vives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Los Vives scoort een 9.39 uit 10 op basis van 12 reviews.