Uitstekend

11 tips over Pension Casa El Rincon (Chill-Outdoor)

Erika Vallinga, 5-9-2014
De volgende keer zou ik ook een van de excursies bij wijnboer of chocoladefabriek boeken.
liesbeth, 29-8-2014
Absolute aanrader is het canyoningen. Voor jong en oud ontzettend leuk om te doen.
Raymond, 27-5-2014
De chill-outdoor locatie ligt op 2,5 uur rijden van Barcelona Airport. Goed om daar qua aankomsttijd rekening mee te houden, als je op Barcelona vliegt.

Dick, 5-5-2014
De Pyreneeën lenen zich perfect voor diverse outdoor activiteiten. Deze kunnen worden geboekt via Chill Outdoor. De moeilijkheid wordt aangepast op het niveau van de deelnemer(s). Voor mijn 14-jarige dochter (type niet-bang) waren onze activiteiten exact goed qua uitdaging.
Sil, 9-10-2013

Kom met de auto. Hoewel het te doen is met het openbaar vervoer (dat hebben wij ook gedaan) is wel erg prettig om in Perarrua een auto tot je beschikking te hebben.

Als je van avontuurlijk wandelen houdt zou ik ook zeker de vierdaagse huttentocht om de Posets maken. Chill-Outdoor plant bijna alles voor je en het is een fantastische tocht met prachtige uitzichten.

Marieke Faber, 15-5-2013
Wij hebben op de advies van Chill utdoor twee hele mooie wandelingen gemaakt op de GPS. Hartstikke leuk om te doen, omdat je toch het gevoel hebt van de gebaande paden af te wijken, zonder dat je gevaar loopt de weg kwijt te raken.

Ilse Smeets, 1-10-2012
T.a.v. de Belgen : met Ryanair kan je op Zaragoza vliegen en van daaruit met een huurauto naar Perrarua .
Ingrid, 23-9-2012
Zwemmen bij kilometerpaal 4, is een heerlijke afsluiting van de dag! Er is veel te doen en te zien in de omgeving. Zorg wel voor eigen vervoer!
Harold Nieuwenhuizen, 23-8-2012
geen tips, perfect, auto nodig om bij alle acties en bezienswaardigeheden te komen.
Inge, 9-7-2012
De rivier, elk klein wandelingetje in de omgeving en in het dorp zijn heerlijk rustgevend en mooi.