Camping La Fresneda **

9,3

66 reviews over Camping La Fresneda in het Nederlands

Waww

hilde, kurt en kids, 21-7-2017

Een kraaknette camping met oog voor elke kampeerder. Jet en Joost staan altijd voor je klaar, zoeken naar gepersonaliseerde antwoorden op alle vragen (oa fietsroutes voor een echte freak). Toiletten en douches zijn super verzorgd.

Omgeving is top, ook voor een gezin met 3 pubers ! Kortom een aanrader ...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping !

theJetsons, 11-7-2017

Wat een fantastische camping om een rustige vakantie door te brengen.Na 23u is het er muisstil. Het was voor ons de eerste keer op La Fresneda, we hadden gereserveerd en kregen plaats 7, een prachtige ruime plaats waar onze tent op kon en de auto kon er ook bij. Het sanitair was altijd netjes in orde, Jet vulde ook steeds de handdoekjes aan en keek alles na. Het sanitairgebouw zelf is heel smaakvol ontworpen, met kleurige tegels en mooie details. Er is WC papier en er is ook zeep bij de toiletten, dat ontbreekt op veel campings, maar La Fresneda heeft dit allemaal wel. Er is een wasmachine en er staan droogrekjes die je mag gebruiken.

In de omgeving kom je weinig toeristen tegen, de wegen zijn goed en er rijdt weinig verkeer. We hebben alle autoroutes gereden die we in het boek van Joost en Jet vonden. De rit naar de Organos de Montoro was de meest indrukwekkende. Hoge bergen, prachtige uitzicht. We kwamen er ook een schaapsherder tegen met zijn kudde. Het dorpje Valderrobres is de moeite om te bezoeken, op zondagmiddag is de hoofdstraat er verkeersvrij en zetten de restaurants en barretjes hun tafeltjes op straat. Alcaniz is een leuk stadje waar ook wel veel winkeltjes zijn, in het midden van de stad is een parador waar je ook op het terras wat kan drinken. We zijn 2x naar de zee gereden in Sant Carles de Rapita. Het was er rustig, we konden makkelijk parkeerplaats vinden. Bij de Bar Nautic in de jachthaven hadden ze heerlijke tapas. Met de auto kon je verderop, bij de delta van de Ebro, veel flamingo's zien. We hebben ook wat kleine lokale marktjes bezocht, op woensdag is het markt in Calaceite waar toch wel wat kraampjes staan, meer dan op de andere markten die we zagen.. We vonden deze regio verrassend mooi, nog ongerept en heel veel mogelijkheden om je vakantie door te brengen. Helaas was het te warm om lange wandelingen te maken, anders hadden we die zeker gedaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad op La Fresneda.

Gereisd met partner in juni 2017

Wat is het hier prachtig!

Gijs en Mirjam, 1-7-2017

Prachtige camping in een prachtige omgeving! Zoek je rust, natuur, uitzicht, een kleine camping met super schoon sanitair, bergen, authentieke, stille dorp/stadjes, toch prima restaurants dichtbij, goede weggen en weggetjes, dan zit je hier uitstekend. Veel info over de uitermate rustige en uitermate mooie, maar toch onbekende streek in de campingmap die iedereen mee krijgt om rustig op de eigen plek door te nemen. Lekker eten op de camping en zeer goede restaurants op korte afstand. Prachtige wandelingen en mooie auto tochten, waar je haast niemand tegenkomt. We hebben er 3 super fijne weken doorgebracht. Voor herhaling vatbaar. Jet en Joost, bedankt voor jullie zorg en gastvrijheid.
Gereisd met partner in juni 2017

Het was weer geweldig.

HeJo, 18-11-2016

Na onze heerlijke vakantie in 2015, zijn we deze zomer weer teruggekeerd op La Fresneda, een gevoel van thuiskomen. Wederom een geweldige tijd gehad. Het uitzicht is onveranderd mooi en het onderhoud is top. In de omgeving is veel te bekijken.
Gereisd met partner in juli 2016

Schilderachtig in een oase van rust en verzorging

rjaberkvens, 28-10-2016

Zeer mooi gelegen camping met uitzicht op heuvels en olijfplantages. Erg fijn ingerichte camping: mooie en grote plaatsen, vaak met voldoende schaduw. Mozaïek in de douches! Avontuurlijk spelen voor kinderen. Heel veel informatie over de streek aangereikt door de behulpzame eigenaren. De regio is fantastisch qua aanbod: ruige natuur, mooie dorpen en stadjes, de zee met het mooie strand van de Ebro-delta bereikbaar, allerlei mooie natuurlijke waterpartijen voor baden en zonnen in de buurt, leuke cultuur. Een regio waar beel Spanjaarden naar toe bleken te gaan: de Mataraña.

Als je van fietsen houdt: lekker voor de liefhebber (rust, geaccidenteerd), met de familie op de oude spoorbaan!

De enige minpuntjes zouden kunnen zijn: op de camping is er nauwelijks zwemgelegenheid op een Turks bad na (zo bewaart men de rust) en te voet naar de bewoonde wereld is net wat ver als je brood wil halen of een boodschap.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Ontbijt met een fantastisch uitzicht.

Mirjam, 5-9-2016

Camping wordt gerund door Nederlands stel. Heel mooi en in stijl opgeknapt. Het is een terrassencamping tussen de olijfgaarden? Voortreffelijke service ( ze halen brood voor je, serveren een aantal malen per week een maaltijd). Je vindt hier geen vertier, drukte enz. Wel een magnifiek uitzicht over olijfgaarden en bergen 's morgens vanaf je ontbijttafel. Ikzelf kan niets nadeligs noemen. Als het al nadelig is: je moet een auto hebben om boodschappen te doen of in de omgeving uitstapjes te maken. Camping ligt nogal 'in the middle of nowhere' en daar moet je van houden.
Gereisd met partner in augustus 2016

Familie Booij, 28-8-2016

Deze kleine gemoedelijke camping is een pareltje tussen de olijf- en amandelboomgaarden. Jet en Joost runnen deze camping met passie (waar wordt je nog zo uitgebreid met welkomdrankje ontvangen en 's morgens je ontbijt bij de tent gebracht). We zijn door de uitgereikte map bij aankomst op plaatsen geweest die we anders nooit gevonden zouden hebben. Top!

Als t Romeins bad groter was geweest (fijn gezien aanhoudende temperatuur 38gr.) hadden we een 10 gegeven (maar dit wisten we natuurlijk bij het boeken en er zijn genoeg natuurlijke poelen in de omgeving). Onze kids (14 en 12) misten een tafeltennistafel, verder zichzelf prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische camping in fantastische omgeving.

Henk, 24-8-2016

Wat een heerlijke camping! En alles perfect verzorgd. Nog nooit zo schoon sanitair gezien. En nergens achterstallig onderhoud, alles piekfijn op orde. Alles mooi en met smaak aangelegd. En dat in een prachtige omgeving. En ook nog een fantastisch eten!

Enige minpunt wat ons betreft is de wasmachine die alleen met koud water wast. Verder is het dompelbad voldoende om af te koelen, maar vanzelfsprekend niet geschikt om te zwemmen. Maar dat weet je van tevoren en staat niet in verhouding tot al het moois wat deze camping te bieden heeft!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Onvergetelijke camping.

Harold & Ingrid, 30-7-2016

Jet en Joost zijn toppers. Oog voor detail. Schonere camping vind je niet. Vele malen per dag schoonmaak. Een groter zwembad zou het een 10+ maken, maar vraagt natuurlijk om onderhoud en toezicht.
Gereisd met partner in juli 2016

Reserveren noodzakelijk!

Puck, 3-7-2016

Een prachtige kleinschalige camping in het binnenland van Spanje. De Nederlandse eigenaren Jet en Joost doen hun uiterste best om het al hun gasten naar de zin te maken. Sanitair is modern en superschoon. Mee-eten is zeker de moeite waard! Joost is een uitstekende kok. De camping wordt strak geleid. Nergens vind je afval, duurzaamheid hebben ze hoog in het vaandel staan, afval wordt gescheiden, de plaatsen zijn keurig en afgebakend sommigen met prachtig uitzicht over de vallei. Een excursie naar de gieren is een aanrader evenals de fietsroute Via Verde en een must als je van fietsen houdt. Een seintje aan Jet of Joost en zij regelen het voor je. In de omgeving zijn prachtige wandelroutes. Dat de camping zeer gewild is bleek wel uit het aantal keren dat ze nee moesten verkopen aan passerende campggasten. Reserveren is dus aan te raden ook in het voorseizoen. Al met al een prachtige en plezierige camping, zeer vriendelijke en hard werkende eigenaren. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fresneda in La Fresneda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fresneda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Fresneda scoort een 9.3 uit 10 op basis van 80 reviews.