Camping Gavin

Camping Gavin
Gavin
8,4

14 reviews over Camping Gavin in het Nederlands

schitterende kleine camping. Gemoedelijk, schoon.

Bert, 20-8-2017

prachtige plek in de Pyreneeën. Goede plaatsen voor campers.
Gereisd met partner in juli 2017

Super leuke en gezellige camping.

Lise Aarden, 5-8-2017

Wat ik goed vond was de ruimte bij de huisjes en het elke avond schoon gemaakte zwembad en het mooie uitzicht.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg mooie camping!

Kim van Berlo, 5-6-2014

Vorig jaar juli hebben we een kleine week op deze camping doorgebracht en dat is erg goed bevallen! We zouden zo weer terug gaan.

Het sanitair is super schoon en de camping in zijn geheel is goed onderhouden. Daar waren ze dan ook de hele dag mee bezig.

Bij aankomst konden we zelf een plaats uit kiezen en we hadden een hele mooie grote plaats met genoeg schaduw. Het zwembad vonden we prima en ook het restaurant was goed om een avondje te eten en niet duur (3 gangen incl. water en wijn voor 15 euro).

De camping ligt in een erg mooie omgeving, je moet alleen wel wat verder rijden voor grote supermarkt (een kleintje zit in het nabij gelegen dorpje) en om dingen te zien/doen

Gereisd met partner in juli 2013

Mooie camping

Henk, 19-8-2012

Mooie, goedverzorgde camping. Sanitair is top. Goede mix van nationaliteiten, veel Spanjaarden uiteraard, maar ook Nederlanders, Fransen, Engelsen en Belgen. Mooie omgeving, al zijn de afstanden naar interessante plaatsjes of bezienswaardigheden soms wel wat groot. Wandelen kan in de omgeving uiteraard. Zwembad is prima, maar wel wat saai voor kinderen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fijne camping in geweldige omgeving.

pimenellen_1, 27-7-2012

Mooie en schone camping in schitterende Pyreneeen.

Leuke mix van diverse nationaliteiten en leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtige camping!

stempher, 10-8-2010

Camping Gavin is bijzonder aan te raden. Mooie schaduwplek met tent. Plekken voor caravans leek ons iets minder schaduwrijk. Fantastisch sanitair, ook in hoogseizoen! Alles heel mooi verzorgd, ook details, afvalbakken bij iedere plek, die dagelijks geleegd werden, gezellige bar voor als het iets kouder is, en prima restaurant qua prijs/kwaliteit. Wat ons wat tegenviel was het aanbod van activiteiten: wij wilden graag gaan raften of kayakken, maar dat kon niet geregeld worden, hebben we wel zelf gedaan uiteindelijk. Vooral veel wandelaars op de camping.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtige camping voor natuurliefhebbers!

gerda, 8-7-2010

Ruime plaatsen, geen afscheiding ertussen, maar zeker op het benedengedeelte alle ruimte ook met een grote caravan. Sanitair is super, heerlijk verwarmd (in mei!)

ruime eigen badkamer met wastafel, douche en bidet en prima schoongehouden.

Wij waren met heel weinig medekampeerders en iedereen maakte zelf even de boel droog na gebruik, dus misschien in hoogseizoen wel anders?

Parque de Ordesa is op half uurtje rijden afstand, prachtige wandelingen zijn daar te maken. Ook de Balneario is de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2010

Geweldige camping !!! Echte aanrader !!!!

Truus, Marcel en kids, 2-9-2009

Ruim opgezette camping met ruime plekken waar gedurende ons verblijf voor het overgrote deel spaanse gasten aanwezig waren. Wij hadden een plek met mooi uitzicht op de omliggende bergen. Sanitair zag er netjes uit en werd gedurende de hele dag netjes bijgehouden. Prima uitvalsbasis om Tena-vallei en natuurpark van Ordessa te bezoeken. Op 3km ligt iets groter dorp Biescas waar je boodschappen kunt doen bij lokale bakker en kleine Spar. Voor grotere inkopen hoef je maar 20-25 minuten te rijden naar Sabinanigo voor de grotere supermarkt.

Restaurant op camping had dagelijks een 3 gangen keuze-menu voor eur 15,- p.p. incl. water en fles wijn. Prima verzorgd en lekker eten.

Zwembad op camping was ook prima.

Kortom een geweldige week hier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Echt mooie camping

Kees Kuijk, 19-8-2009

In deze vakantie op diverse campings gestaan en deze is de mooiste geweest. Tevens ook de duurste. Goede plekken om te staan, sommige plekken hebben wat weinig schaduw. Het sanitair is perfect. Mooi zwembad.

Het is een prima uitvalsbasis om de pyreneen in te gaan.

Eten kun je in de bar of in het restaurant. Dit hebben we niet gedaan. Tevens is er gratis WIFI.

Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Ruim opgezette camping

Tonny & Ivette, 16-8-2009

Camping Gavin is een ruim opgezette camping met fantastisch ruime plekken en het sanitair is modern en schoon. Het enige nadeel vonden wij de weinige wc's en douches per sanitair blok maar lang hoef je niet te wachten. De ligging van de camping is prima en in de omgeving kun je prima wandelen. Wij hebben niet in het restaurant gegeten.
    Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Gavin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gavin in Gavin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gavin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gavin scoort een 8.39 uit 10 op basis van 15 reviews.