8,3

26 reviews over Hotel HG Alto Aragon in het Nederlands

goed

jaski, 23-7-2015

Vriendelijk personeel in de eetzaal. Eten is enorm gezouten maar wel veel variatie. Spijtig dat het hotel kinderen aantrekt op de website maar eens hier is het deels kind onvriendelijk bv: avond eten pas om 20U ( onze zoon van 4 jaar valt bijna in slaap op de stoel). Laatste dag willen we zwemmen in het hotel maar we moesten 8 Euro betalen voor 4 badmutsen= belachelijk.

Kamers zijn groot en proper, zorg wel dat je kamer boekt met terras = zelfde prijs.

Vraag korting stempel aan balie voor bepaalde activiteiten in de omgeving.

Gereisd familie in juli 2015

Uitstekend hotel

Geert De Vlamynck, 30-8-2014

We verbleven er met onze twee kinderen gedurende een week, eind augustus. Twee aanpalende tweepersoons kamers met verbindingsdeur is zeer praktisch. Zowel het ontbijt als het avondeten is zeer verzorgd buffet. Ideale streek om te wandelen. Er zijn drie begeleide wandelingen per week. Er is een miniclub (van 16u30 tot 20u30'). Binnenzwembad en stoomcabine is beperkt. Je kunt wel gratis gebruik maken van een buitenzwembad met ligweide in El Formigal op een 15 minuten stappen van het hotel.
Gereisd familie in augustus 2014

Heel mooi en onderhouden hotel

Gino, 26-8-2014

Verzorgd hotel,en vriendelijk personeel die je altijd op de best mogelijke manier zal helpen bij eender welke vraag of probleem.Kamer was elke dag mooi gekuist,badkamer was dan ook weer elke dag aangevuld met champoo en douchegel.Heb wel 2 minpuntjes,dat is dat het bina elke dag hetzelfde eten voorgeschoteld werd,en dat het te zout was.Dus kon je best savonds een fles water bij je zetten :-),maar het was goed van smaak. Het tweede was dat er savonds tot 23u30 nog luidruchtige kinderen door de gangen en in de grote hal(echo) aan het lopen waren,terwijl mijn dochter toch om 22u in haar bedje lag.Blijkbaar zijn de spanjaarden dit zo gewoon.
Gereisd anders in augustus 2014

Heerlijk hotel

Vivian, 4-8-2014

Mooi hotel in een super omgeving. Zeer grote kamers die iedere dag netjes schoongemaakt werden. Wij hadden 2 kamers met een tussendeur en genoten echt van de enorme ruimte. Ontbijt was erg goed en gevarieerd, avondeten ook erg lekker. Enige nadeel voor ons was late tijdstip van het diner. In El Formigal is voor de rest niet zoveel te doen maar als je van rust en een mooie omgeving houdt ben je hier zeker aan het goede adres. In het zwembad moet je een badmuts dragen en alleen maar een stoombad die niet echt warm was, wel een lekker bubbelbad.
Gereisd familie in juli 2014

fantastische plek voor wandelen en rust

Cautaerts, 9-7-2014

Mooi hotel, omgeving en uitzicht subliem, midden in natuur, personeel zeer klantvriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit prima,

buffetrestaurant ruime keuze; ook show cooking, de kamers zijn mooi en ruim alle dagen schoongemaakt, wij hadden familiekamer met 2 aparte badkamers en afsluitbare deur.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Zalig zicht op de bergen

Roos, 16-9-2013

Hoewel het personeel Spaans is, spreekt de receptie Engels en is elkeen uiterst vriendelijk. De kamers zijn heel ruim met een 2meter breed bed. Het hotel ligt als laatste hotel aan de weg die door het dorp omhoog klimt zodat er volledig open zicht is op de omringende bergen met het dorp aan je voeten. Voor klimmers en wandelaars een brede waaier aan mogelijke tochten. En zwembadfaciliteit (als het voldoende warm is) in het dorp en terras voor boekenlezers.

Zeer vlot bereikbaar met de auto, welke ook nodig is om je te verplaatsen naar andere dorpen. Maar openbaar vervoer is er nauwelijks. Geen dancings, wel enkele bars in het dorp, geen georganiseerde ontspanning in het hotel, wel spontane babbels in het hele grote salon.

Maar voor ons is het uitdeinen na een lange zware bergtocht of na een stadsverkenning zalig,

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch hotel

nele.eersels, 25-8-2013

Het hotel is voorzien van alle luxe. De kamers zijn groot en zeer mooi met eveneens een grote, mooie badkamer. Het eten in het restaurant was erg lekker, je kon steeds kiezen tussen een aantal Spaanse specialiteiten, er was eveneens een koud buffet en aan heerlijke nagerechten ontbrak het zeker niet. Het ontbijt was werkelijk enorm uitgebreid. De obers en de mensen van de keuken deden alles om het je naar je zin te maken. Ook de mensen aan de balie waren erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Vanuit het hotel kan je prachtige wandelingen maken, er zijn een aantal dagen per week begeleide wandelingen waaraan je kan deelnemen. Wij hebben heel wat uitstappen gemaakt in de omgeving. Het nationaal park Ordesa is prachtig. Ook de Sallent de Galego, Torla, Broto, Panticosa, Huesca, Jaca, Alquezar, Ainsa, Aisa, .... zijn de moeite waard en aan de Franse kant : Pau, Borce (en het Parc de l'ours), Oloron St Marie en le petit train d'Artouste.Breng zeker een bezoek aan Zaragoza, een prachtige stad!

Heel goed hotel

Ilse raeymackers, 20-8-2013

Wij waren 2 weken in dit hotel. 3 x per week is er een geleide wandeling. Zo leer je de streek kennen en kan je vragen stellen aan de gids over andere wandelingen. Wij hebben ons geen moment verveeld. Er is een binnenzwembad. Dat is ideaal voor de kinderen na een lange wandeling. In het dorp (waar niet veel te beleven valt, het is een echt skidorp) is er een heel proper buitenzwembad maar het water is wel vrij koud. Het buffet is zeer gevarieerd. Zowel 's morgens als 's avonds. De prijzen van de drank in het hotel vallen zeker mee. Het is zeker een aanrader voor mensen die heel graag wandelen. Ik zou het hotel zeker aanbevelen aan vrienden. Eén nadeel is misschien dat je maar om 8 uur kan ontbijten. Als je lange wandelingen wilt maken, is dit wel laat. De kamers zijn heel ruim. Wij hadden communicerende kamers met de kinderen zodat ze ook hun eigen badkamer hebben. Het personeel is heel vriendelijk.

Zeker een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2013

Fantastisch gelegen hotel dat rust uitstraalt

BRAEKEVELT Carl, 8-8-2013

Oké, we kwamen van een ander hotel waar het eten iets verfijnder en uitgebreider was, maar hebben hier toch ook lekker gegeten, hoewel iets vettiger bereid. Binnenzwembad iets kleiner, maar samen met stoombad en fitness OK. Buitenzwembad in El Formigal goed alternatief ! De naast elkaar gelegen kamers met verbindingsdeur zijn top ! Goede bedden, mooie badkamer, plaats genoeg alvast ! Zelfs WIFI op de kamer. Wandelingen van het hotel 3x per week zijn de moeite waard ! Dit hotel kwam nooit druk over. De lobby en bar zijn zo groot dat het hotel rust uitstraalt. Aan de grens met Frankrijk zijn er winkels met interessante prijzen voor drank. Wat verder staan schapen, koeien en paarden in de vrije natuur u op te wachten en starten wondermooie wandelingen ! Heel mooie streek en goed gerund hotel met heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitsverhouding ! Absoluut een aanrader voor wandelaars en mensen die de prachtige natuur bewonderen !

Fantastische plek

Wieder, 7-8-2013

Een mooi hotel op een superlocatie. Geschikt om te wandelen in de buurt. Gratis parking en wiifi.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel HG Alto Aragon**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HG Alto Aragon in El Formigal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HG Alto Aragon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HG Alto Aragon scoort een 8.26 uit 10 op basis van 28 reviews.