Camping Boltana ***

Camping Boltana
Boltana
8,3

62 reviews over Camping Boltana in het Nederlands

Leuke camping in een prachtige omgeving

Cécile, 18-8-2017

De camping ligt heel centraal voor zowel sportieve uitstapjes (wandelen, mountainbiken, canyoning etc) als bezoeken van stadjes. De omgeving is echt prachtig. De medewerkers van de camping zijn allemaal, van receptie tot schoonmaak, enorm vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn voldoende groot, zeker op het bovenste gedeelte. Onder staat alles wat dichter op elkaar. Wij stonden boven en hadden zelfs water en een wasbak op de plaats, heel luxe! Sanitair is wat verouderd maar wordt continu goed schoon gehouden.

Camping wordt ook veel door Spanjaarden bezocht en die hebben inderdaad een iets ander ritme. 's Avonds vaak nog laat muziek of animatie maar voor ons was dat geen probleem. Zwembad is heerlijk, ruim en lekker water.

Animatie is erg enthousiast, wij hebben er weinig gebruik van gemaakt omdat het voornamelijk Spaanstalig was. Er zijn meer dan voldoende speelfaciliteiten. Restaurant is ook prima, wel aan de prijzige kant voor Spaanse begrippen. Je kunt net zo goed even naar Boltana of Ainsa rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Bouke, 20-7-2017

In juli geweest en heerlijk rustig. Prima omgeving ook. Zeer goed restaurant met heerlijke gerechten.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel goede camping. Zeer mooie omgeving

harold, 15-12-2016

Er is eigenlijk niets negatiefs te melden. De camping heeft een restaurant met een topkok die streekgerechten serveert. Een ruime kaart. Een schitterende nieuwe ruime hal (heb nog nooit zoiets moois gezien op een camping). Een heel groot fraai aangelegd zwembad. Sanitair is goed. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, ook de schoonmaaksters.

De omgeving is heel mooi.15 en 30 Km in het Noorden 2 National Parken in de Pyreneeën; 8 km naar het zuiden ook een nationaal park. Fraaie dorpjes in de directe omgevin (Ainsa!).

Deze camping vinden wij een absolute aanrader

Gereisd met partner in mei 2016

Uitmuntende camping met alles

harold hazenberg, 14-7-2016

Zeer vriendelijk en behulpzame jonge eigenaars. Schitterend zwembad. Buitengewoon restaurant met uitstekende kok en heerlijke streekgerechten.

Ondanks de grootte van de camping toch persoonlijke aandacht. Ruime plaatsen.

Fantastische omgeving; tips van de eigenaars.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne en mooi aangelegde camping.

Piet, 12-5-2016

Vriendelijke beheerders, goed sanitair wat ook schoon gemaakt werd toen wij alleen op de camping stonden. Je hebt ochtend zon en s,avonds is de zon ook nog lang te zien, maar verdwijnt achter de heuvel. De camping licht heel centraal als je Maladeten, Querra, Pineta en Ordesa wil bezoeken. Prachtige roofvogels in de bergen maar soms ook bij de camping. Wij waren hier eind april begin mei met strak blauwe luchten en witte toppen, prachtig. Temperatuur liep pas tweede helft van de middag op naar 17-18 graden. Veel gewandeld in wollen trui. Prachtige bloemen gezien. Schitterende omgeving wat de natuur betreft en de dorpjes.
Gereisd met partner in april 2016

Geweldige service

Marlies en Funs, 8-7-2015

Camping Boltana ligt vrij centraal tussen de diverse nationale parken en daarmee gunstig voor wandelingen of toertochten.

Wij waren er in t voorseizoen en toen was het heerlijk rustig.

De start was minder want de eerste avond een giga noodweer en blikseminslag waardoor onze omvormer stuk was. Eigenaar heeft ons nog dezelfde avond en de electrotechneut de volgende dag meer dan uitstekend geholpen waardoor wij onze vakantie konden voortzetten. Wij zijn meer dan tevreden over de hulpvaardigheid van het totale campingpersoneel.

Wij wensen familie Kandjaa Rodriguez, die nu sinds 3 jaren deze camping beheren, veel succes en willen graag hierbij nogmaals onze dank uitspreken. En een speciaal woord van dank aan Juan Almendro, de electrotechneut, die ons geweldig heeft geholpen.

Het restaurant is blijkbaar verbeterd en is uitstekend bevallen.

Met de beginnende schoolvakanties werd het drukker en 's-avonds ook muziek van 22 tot 24u en animatie voor de jeugd.

Raquel, Yasser en Juan bedankt.

Gereisd met partner in juni 2015

Aanrader

marella, 6-10-2014

Mooie ligging, super vriendelijk personeel. Winkel op camping met aardig assortiment en vaak open ook in sept. Wifi ruimte bij receptie, waar je gezellig kunt zitten. Sanitair wordt prima bijgehouden, schoon en heerlijke douches.

Vanuit de camping kun je alle kanten op om de Pyreneeën te bekijken.

Gereisd met partner in september 2014

Absolute aanrader voor rust en genieten.

herman veldkamp, 9-6-2014

Camping is goed aangegeven en bereikbaar. Zeer fijne en bijzonder hartelijke ontvangst door enthousiaste dame bij receptie. Ruim voldoende en zeer ruime plaatsen aanwezig. Ligging sprak ons erg aan. Kortom het gevoel van 'welkom te zijn' sprak ons in het bijzonder aan.
Gereisd met partner in juni 2014

Prima plek!!

Berloos, 9-5-2014

Fijne tijd. Wel elke dag een enorme stortbui. Iedereen wil beneden op het 'drukke' tentveld staan.... met als gevolg soms natte voeten. Wij stonden prima boven. Fijn zwembad. De kinderen hadden veel ned. vriendjes (8,10) de voor hen top camping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping in fraaie omgeving!

Sophia, 9-2-2014

Prima vakantie gehad! Ontvangst zeer vriendelijk, Engelstalige receptie, persoonlijk naar campingplaats begeleid. Bij 'ongelukje' met onze tent zeer goed door campingpersoneel geholpen.

Goed sanitair dat 2x per dag goed wordt schoongemaakt. Mooi aangelegd.

Prachtige omgeving, uitvalsbasis naar zowel Pyreneeën als Sierra du Guara, wel even rijden voor mooiste wandelplekjes.

Onze kinderen (10-12 jaar) hebben zich prima vermaakt, veel NL vriendjes. Mooi zwembad en sportveld. Animatie is vriendelijk, maar weinig gebruik van gemaakt.

En ja, bij campings van deze omvang heb je muziek. Dat weet je en vonden wij niet hinderlijk (dan moet je op camping in de bergen gaan zitten). Het brood 's ochtends is voortreffelijk. 80km doorrijden vanaf Franse Pyreneeën en je hebt afwisselende omgeving, aardige Spanjaarden, qua prijs stuk vriendelijker

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boltana in Boltana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boltana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boltana scoort een 8.3 uit 10 op basis van 71 reviews.