Camping Alquezar

7,8

11 reviews over Camping Alquezar in het Nederlands

Mooie camping, mooie omgeving

Nelemans2, 28-5-2017

Wij zijn hier uiteindelijk 10 dagen gebleven. Schrokken eerst van het rode zand dat vochtig was na 2 dagen regen en waar onze honden op moesten liggen, maar dat droogde de volgende zonnige dag al snel op. Plaatsen wisselend van grootte, mochten wel zelf kiezen. Vriendelijke receptie, goed winkeltje op de camping, waar je ook brood kunt reserveren (grote winkel op 22 km). Restaurant aan de overkant. Oud maar goed en schoon sanitair. Je kunt je honden goed uitlaten buiten de camping. De camping ligt op loopafstand (wel hellend) van het ontzettend mooie middeleeuwse stadje Alquezar. De omgeving is heel mooi, wel allemaal slinger de slanger met de auto in de bergen. Naar het voederen van de vale gieren geweest in Santa Cilia de Panzano, voor vogelliefhebbers een heel leuke ervaring. Je ziet ze overigens ook op de camping dagelijks in de lucht. De wifi is gratis en goed. We hebben hier een fijn verblijf gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

geweldig!

Conny, 19-8-2016

Wat hebben wij genoten op deze camping! Mooie plekken onder de olijfbomen en alleen vogels die de rust "verstoren". Altijd warm water bij het douchen en alles schoon. Er is weinig vertier maar je kunt wel gebruik maken van de bbq plaats en er staan daar ook picknickbanken. Verder is er een kleine speeltuin, een trampoline en een tafeltennis voor de jeugd. Ook is er een kleine overdekte ruimte met computers, boeken en spelletjes. Iedere morgen is er vers gebakken brood in het winkeltje en je kunt er ook wat dagelijkse boodschappen en koele dranken kopen. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben verder verschillende keren heerlijk gegeten bij restaurant Las Melias tegenover de camping. De keukenbrigade zijn 2 roemeense zussen en de bediening wordt gedaan door 2 vrolijke dochters van 1 van de zussen. Het is op het terras ook heerlijk toeven met alleen maar een koel drankje. Wij komen zeker terug naar deze camping en mooie streek!
Gereisd met partner in juni 2016

Paradijsje

Nadine, 8-6-2015

In het voorseizoen is dit een prachtige uitvalsbasis voor het indrukwekkende Parc de Guera. Ik denk dat hartje zomer de plekken krap zijn en het sanitair is dan beslist onvoldoende voor zo'n grote camping. Wij waren er in mei en toen hadden we de camping grotendeels voor onszelf!
Gereisd met partner in mei 2015

Camping zoals het vroeger was..

Peter, 1-8-2014

Mooie camping...terrassencamping....op wandel afstand van stadje Alquezar...(wat ik iets overgewaardeerd vind) maar een 'must see' is van deze regio....camping gericht op wandelaars en canyoning...'snachts rustig....in de buurt afgezien van Alquezar verder niet veel te doen...restaurant aan overzijde van weg...(geen hinder van weg)...gaf mij de indruk van trekkerscamping.....geen kliek van seizoensspanjaarden..
Gereisd met partner in juli 2014

Pracht camping! Alleen die hond ....

Frans, 19-10-2013

Een mooie camping in een schitterende omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het sanitair wordt, ook buiten het hoogseizoen, dagelijks gepoetst. En dagelijks vers gebakken brood, dat is een luxe! Het enige minpunt is de hond van de beheerder, die er vrij rondloopt en zijn dagelijkse behoefte op de camping-plekken mag doen. Toen we aankwamen vonden we in het hoogste deel van de camping, dat bestemd is voor tenten, overal droge hondenpoep. De dag erna zagen we de hond van de beheerder zijn behoefte doen op een lege plek. Het was september, dus er waren veel vrije plekken. In het hoogseizoen zal dit wel niet gebeuren. Toen we een keer bij thuiskomst verse hondendrollen op onze eigen campingplek vonden hebben we de beheerder erop aangesproken. Duizendmaal sorry, en de hond werd in zijn hok gezet. Maar de dag erna maakte de hond weer zijn dagelijkse ronde op de camping alsof er niets gebeurd was. Bijzonder onaangenaam. Jammer, want verder is het een prachtige camping.
Gereisd met partner in september 2013

Mooie plek

Marloes, 10-9-2013

Ligt op loopafstand(+/-20min) van t mooie pitoreske plaatsje Alquezar. Wij vonden het een mooie camping en een mooie omgeving. De mensen zijn vriendelijk, spreken niet allemaal Engels maar proberen met 'handen en voeten' wel dingen duidelijk te krijgen. Kleine camping winkel aanwezig, eenvoudig maar goed sanitair, gratis Wifi met goed bereik op de campingplekken.

Wij zijn ook een dag wezen canyoningen wat via de camping geboekt kan worden.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed verzorgd en professioneel camping

maggie, 21-8-2012

De camping ziet er goed uit, wasruimtes zijn prima en vrij modern. De percelen voor kleinere tenten zijn klein met weinig parkeer gelegenheid, wel een apart parkeer strook vlakbij, toch onhandig! Begin Augustus 2012 temperaturen rond de 35graden, voor ons te warm, weinig verkoeling te vinden bij de camping zelf omdat het meer in de dal ligt. Wel veel watersport aktiviteiten mogelijk voor de liefhebber, in Augustus leek er niet veel water in de rivier te zijn, maar heb het zelf niet uitgeprobeerd. Alquazar is op makkelijke loop afstand en is zeker een leuk en pitoresk plaatsje met genoeg eet- en drinkgelegenheden.
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima camping, prachtige omgeving

MV, 13-8-2012

Camping ligt prachtig aan de voet van het dorp Alquezar op ruim 20 km van Barbastro en ca. 45 km van Huesca. Mooie plekken onder oude olijf- en eikenbomen. Personeel en eigenaar camping zeer vriendelijk en behulpzaam spreken (beperkt) frans en engels. Sanitair verouderd maar redelijk schoon. Restaurant tegenover de camping is beslist geen aanrader. Personeel daar is bijzonder onvriendelijk/ongastvrij!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Super plek, alleen dat restaurant...

Annegien, 24-7-2012

De camping ligt waanzinnig mooi en de plekken (met name die waar nog gras groeit) zijn ook zeker de moeite waard. De speeltuin is niet erg nieuw, maar onze 3 1/2 jarige dochter heeft zich er prima in vermaakt. Het sanitair is niet super maar wel okay (en er zijn buitendouches), de bbq's (gas) en overdekte tafels weer leuk. Het personeel is zeer behulpzaam en heeft ons bijvoorbeeld een mooie tocht vanuit Alquezar naar de rivier (30 minuten naar beneden) aangeraden waar we heerlijk gezwommen hebben met onze dochter. (Je kon ook verder lopen, de rivier door en dan via de weg naar het dorpje terug) en ook nog een andere zwemplek waar je met de auto kon komen. Jammer alleen van het restaurant, het eten was zo flauw/smakeloos en super vet dat ik het niemand zou aanraden en als je wat moet eten bestel dan iets simpels... De bediening kan ook vele malen beter!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig stadje!

ehidding, 2-7-2012

De camping ligt onder het stadje.Een terrasvormige camping met erg veel bomen, parkachtig aangelegd.Helaas is het toiletgebouw verouderd en was het niet echt schoon. De plaatsen zijn ruim.Personeel erg behulpzaam, spreken een beetje Engels. Alquezar en de omgeving zijn erg de moeite waard.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alquezar in Alquezar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alquezar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alquezar scoort een 7.79 uit 10 op basis van 15 reviews.