Camping Peña Sola

Camping Peña Sola
Peña Sola
8,3

3 reviews over Camping Peña Sola in het Nederlands

Rustige camping op een supermooie locatie

Campertukkers, 4-8-2017

Behulpzaam en aardig personeel.

Goed en goedkoop restaurant.

Mooie ligging.

Schoon en compleet sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastico

jessica, 10-6-2017

Een hele mooie plek om met je kinderen rustig op vakantie te gaan. op nog geen 5 kilometer van de camping kan je alle outdooractiviteiten doen.Je kan er flink wat kilometers lopen.De camping heeft sinds een jaar nieuwe eigenaren en ik moet zeggen dat alles er heel goed en verzorgd uitziet de douches en de wc zijn schoon.Je kan er ook eten heerlijke hamburgers en je moet zeker de paella proberen.ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen het is zeker de moeite waard.De werknemers zijn heel vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer naar deze camping!

Marina, 1-7-2013

Camping Pena Sola in Agüero ligt fantastisch, het terrein is mooi, maar de staat van de sanitaire voorzieningen is ongelooflijk smerig!

Wc's in geen weken schoongemaakt, worden bovendien gebruikt door bezoekers van de bar, koud water bij de douches en de staat van de afwasbakken is onbeschrijflijk!! Onder de vogelpoep en kennelijk en geen weken schoongemaakt.

Personeel is er 's avonds niet, de man van de bar was vriendelijk, maar ging die avond weg. Toen wij bij hem klaagden voor zijn vertrek, kregen we ons geld terug... (20,00 e)

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Peña Sola in Agüero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Peña Sola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Peña Sola scoort een 8.28 uit 10 op basis van 4 reviews.