Hotel Meliá Atlanterra ****

Hotel Meliá Atlanterra ****
8,6

Uitstekend

16 reviews over Hotel Meliá Atlanterra in het Nederlands

Volgend jaar hoop ik weer te gaan!

Dion, 8-10-2008

Wij waren hier voor de 3e keer, erg prettig hotel. De ligging vinden wij super vanwege de rust. 'Feestvierders' moeten hier niet naar toe gaan. Deze keer hadden we auto en tickets los gekocht en het hotel geboekt. Omdat we goedkope tickets hadden was dit goedkoper dan via een touroperator. We vlogen op Sevilla met Vueling.
Gereisd met partner in oktober 2008

Joël Starckx, 15-3-2008

Heel mooi Mélia hotel! Leuk zwembad met het nodige groen eromheen. Ruim strand. Aanrader!
Gereisd met partner in september 2004

Gré en Willem, 4-2-2008

Wij waren er in mei/juni 2005 en 2006 en gaan er nu in 2008 weer naartoe. Geen hotel voor discogangers, maar fijn vriendelijk personeel, goede kamers, prima eten en een fantastisch strand. Probleem is dat er in 2008 geen nederlandse touroperator naartoe gaat, dus zelf regelen met vliegtuigmaaatschappij vanaf Weeze(D) bij Nijmegen naar Sevilla.
Gereisd met partner in februari 2008

peter k, 19-8-2007

vakantie midden JULI 2007: hotel is vrij ver van de luchthaven .

Op de website van het hotel stond " kiteclub" . Men mocht niet kiten hier tijdens deze periode. Het hotel is bezet voor 95¨% spanjaarden . De receptie en personeel kent weinig engels . Volgens de reisbrochure is zahara een leuk , visserdorpje, leuk is anders .De zetels aan het zwembad zijn snel volzet. Op het strand kost 4 ligstoelen + paraplu : 15 € PER DAG

Ook om 17.00 uur aangekomen aldaar dienden we dit te betalen .

Een auto huren is een must, doch zeer moeilijk, enkel na tussenkomst van de manager van het hotel " konden " we ( na 3 dagen pas ) een auto huren . We lagen te ver weg van het verhuurcentrum !!!

Een dure vakantie in vergelijking mat alle andere mooie vakanties die ik heb gedaan .Was de eerste en laatste keer

Gereisd anders in augustus 2007

Derksen, 31-5-2007

Een auto is een must al zou een helicopter beter zijn. Een aantal stranden in de omgeving zijn zeker mooi. Verder in de omgeving niets te doen en weinig te zien. Mooi hotel, aardige mensen, maar 'savonds zit je met je ziel onder je arm. Bedden op het strand betalen en bij het zwembad is te weinig plek: het bekende om 6 uur opstaan handoekje neerlegen. Hallo ik heb vakantie! Sevilla bezoeken is een aanrader maar in de zomer erg heet en toch met een huurotootje lang rijden. Beter een stedentrip boeken in voor- of najaar. Kathedraal: adembenemend! Balkons zijn klein. De stoelen staan klem. Maar hotel en de kamer zien er fraai uit. Schoon, verzorgd. Eten prima! Bezoek zomer 2005
Gereisd anders in mei 2007

Dion, 24-12-2006

Wij waren hier in september 2006 en we willen zeker weer gaan in 2007. Wij hebben het super gevonden: kamer was mooi, ligging aan strand geweldig. Lunchen in het dorpje heerlijk.
Gereisd anders in december 2006

Olislaegers-Van de Voorde, 29-10-2006

Wij waren blij verrast met dit hotel. Het strand, de kamers, het zwembad, het restaurant met terras... Alles was aanwezig voor een droomvakantie. Het dorpje Zahara zelf is trouwens ook heel mooi!

huur wel een auto voor de hele vakantieperiode, wij hebben daar zo'n 200 euro voor betaald.

Mooiste uitstapjes: met de auto door de bergen langs de witte dorpjes naar Ronda, Sevilla.

De kamers waren wat gehorig, maar dat was het enige minpunt aan deze vakantie. Zeker de moeite, een garantie voor een mooie vakantie!

(ga best niet de laatste openingsweek van het hotel (tot 16 oktober) want dan sluit een deel van het restaurant...)

Gereisd met partner in oktober 2006

Noël en Wanda, 12-7-2006

Wij zijn in mei 2006 geweest en hebben enorm genoten. Het is een schitterend hotel met heerlijk eten. Schone kamers, schitterend ruim zwembad, met voldoende ligstoelen. Buffetten zijn echt heerlijk en iedere dag wat anders wij waren er 2 weken en nooit hetzelfde! Vooral de showcooking is uniek. Je wijst je zalmpje aan en het wordt voor je gebakken. Hele hotel straalt luxe uit en personeel is echt supervriendelijk. Auto is een must. Weinig tot geen animatie en daar houden wij wel van. Heerlijk rustig hotel.
Gereisd anders in juli 2006

Dick en Ellen Coppens, 4-7-2006

wij waren er van 9 t/m 23 juni.

een mooi hotel, hoewel de buitenmuren wel in aanmerking komen voor een laagje verf.

zeer mooie kamer, zeer klein balkon,beroerde schoonmaak.

animatie saai,pianiste vooral hard en elke avond zelfde repetoire.

in de middag is er in het hotel helemaal niets te doen,een donkere lounge die mede door de indeling en bouw doet denken aan een egyptische graftombe.

restaurant mooi, buffetten groot maar vaak het zelfde, fruit zeer beperkt en aanbod werd steeds minder.

consumpties in het hotel zeer duur. cappucino 3,25 en colaatje 2,75.

naast het hotel een gezellig barretje met leuk personeel en betaalbare prijzen.

omgeving en stranden zeer mooi, wel veel wind.

een prima hotel voor rustzoekers

Gereisd anders in juli 2006

Linda, 20-6-2006

Fantastisch!!! Helemaal super. Prachtig hotel, zorg er wel voor dat je in de kamers langs het zwembad wordt geboekt. In het hoofdgebouw kan het nog wel eens rumoerig zijn ivm de optredens in de hal. Kan niet anders zeggen dan dit een perfect hotel is. Huur wel een auto, dan kun je trips naar oa Cadiz of Sevilla maken.
Gereisd met partner in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Meliá Atlanterra**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Atlanterra in Zahara de los Atunes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Atlanterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meliá Atlanterra scoort een 8.63 uit 10 op basis van 16 reviews.