Bed and Breakfast Casa Sol y Luna

Bed and Breakfast Casa Sol y Luna
Casa Sol y Luna

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Sol y Luna in het Nederlands

5 sterren B&B voor een rustige vakantie.

Rita De Mol, 12-7-2015

Een warme welkom met bubbels. Na een heerlijk ontbijt hebben we genoten van een lange wandeling rond het meer van Viñuela met enkel het tsjirpen van de mussen in onze oren. Luieren aan het zwembad met apero en tapas. Wij hebben genoten van een heerlijke, rustige vakantie met perfecte temperatuur in een perfecte b&b.

PERFECT!

Asbeek, 11-7-2015

Aangename gastvrouw en gastheer. Iedere dag een lekker uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Prachtige nette kamers met badkamer. Mooie ligging en uitzicht. De perfectie voor een rustige vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heaven on earth

Dominique Vanhecke, 10-7-2015

Super gastvrouw die elke ochtend heerlijk ontbijt bereidde. Wakker worden in zalige bedden en heerlijke donsdekens te midden van de mooie natuur en dit op een 1/2h van de zee. We gaan terug xx
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Sol y Luna in Viñuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Sol y Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Sol y Luna scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: