Vakantiehuis Casa Hollandia ****

Casa Hollandia
9,4

16 tips over Casa Hollandia

Angela van Gompel, 8-7-2014

Een tip is zeker eten bij Mas K Tapas in Torre del Mar (moeilijk zelf te vinden dus vraag Jannie en Henk maar tapas voor een euro per bordje!). Aan het strand is Bere Bere een aanrader (mooie strak witte aankleding en heerlijke loungebedden voor 3 euro per dag!).

Een bezoekje aan El Torcal was meer dan de moeite waard: alsof je op het dak van de wereld staat (wandeling al vanaf 1,5 km dus 3 kwartier)

Wilma, 3-6-2014

Als je hier naar toe gaat is een huurauto wel makkelijk. De Casa ligt niet echt midden in het dorp.

Zeker een wandeling maken naar het meer. het is echt prachtig bij zonsondergang!!

A. Koster, 11-4-2014

Als je van koken en lekker eten houdt, volg dan zeker de tapasworkshop van Jannie!

Als je, naast het genieten van de zon, ook naar het strand wil of iets van de omgeving wilt zien, is een (huur) auto een absolute must.

Natasja , 14-3-2014
Wandelen in el Torcal de Antiquera. Bezoek aan Frigiliana. Eten bij Safari Lounge in Torre del Mar en de tapas van el campillo (bij uitrit B&B links afslaan richting meer en doorrijden tot eerste benzinepomp). Locatie is niet geweldig, maar tapas zijn heerlijk en de prijs is verrassend laag.
Tess & Joran, 9-12-2013
De leuke steden en dorpen in de buurt. Een dag relaxen in "Casa" is ook een aanrader en een auto huren is ook wel handig.
Griet Spiessens, 6-12-2013

De ligging is heerlijk rustig en vlakbij een stuwmeer. Openbaar vervoer is er echter weinig dus ik zou zeker zelf een auto huren.

De kookkunsten van Jannie zijn uitmuntend dus eet zeker eens een avondje mee!

bjorn, 8-10-2013
Tip jannie heeft heerlijk eigen gemaakte gebak
Janine en Ron, 8-8-2013
Tip voor gasten: Huur een auto en bekijk de omgeving. Leuke bergdorpjes als Comares en Frigiliana, maar ook Malaga is een aanrader. Of maak een wandeling naar de toren of om 't meer
Monique Berlemon , 13-7-2013
Met auto ophalen op de airport in Málaga was het idioot druk. Ik dacht even in de vertrekhal te zijn aangekomen, maar dat bleken de mensen te zijn die in lange rijen stonden te wachten voor de autohuur. Gelukkig viel het voor ons nog mee (half uur om de papieren in orde te maken), maar ik heb ook gehoord wachttijden van 2 uur! Kies voor een optie dat je wordt opgehaald en weggebracht naar je huurauto. Ik weet niet meer hoe het heet, maar kan je hoop tijd schelen tegen een kleine meerprijs
Ruth, 9-5-2013
Prachtige omgeving voor heerlijke bergwandelingen. Het stuwmeer van La Viñuela. De stad Granada (waar een dag tekort is). Torre del Mar. Er is zoveel. Eten kun verrukkelijk bij de Bed & Breakfast zelf.

Onze bezoekers bekeken ook: