Bed and Breakfast Casa Valle de Oro

9,7

26 reviews over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in het Nederlands

Ontsnappen en Ontspannen

citiID, 26-9-2017

Een heerlijke plek om te ontsnappen aan de drukte, afgelegen maar toch centraal genoeg om de dichte of verre omgeving te verkennen. Wij sliepen in de Yurt wat de ontspanning nog meer ten goede kwam, een fijne ervaring. Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw/heer. Ze voelen precies aan wat de noden zijn van jouw verblijf. Het ontbijt was heerlijk, vers, met zorg uitgekozen beleg en zelfgemaakte confituren en brood. Een perfect begin van de dag. En ze weten ook precies waar de lekkere adresjes in de omgeving zich bevinden. Keer op keer ook 's avonds lekker gegeten dankzij hun tips. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijke (vakantie)plek om tot rust te komen!

Alina & Mark, 7-8-2017

Gastheer Joost en gastvrouw Tatienne weten precies wat nodig is om hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Alles klopt, van slaapplek tot gastronomische verwennerij. En dit alles in de stijl van puur, passie en comfort.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super vakantie gehad!

Guy & Karina, 2-6-2017

Dankjewel Tatienne & Joost voor de pure verwennerij! Alles was perfect in orde.

We hebben er echt van genoten, zowel van de rust als van de ambiance momenten :-)

Een aanrader voor wie houdt van een vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

verbluffend!

Cathérine en Guy, 28-5-2017

hartige en warme gastvrouw en gastheer. Prima accomodatie en service. Rustige en ontspannende uitvalsbasis.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig!

Arend en Tineke, 13-5-2017

Hartelijke ontvangst, mooi, schoon huisje ( wij zaten in de casita) mooie ligging, heerlijk eten.

Leuke tips voor de omgeving, kortom een prima tijd gehad!

Gereisd met partner in april 2017

Onvergetelijk verblijf

Mathias, 12-4-2017

In de bergen van Villanueva De Algaidas vind je een B&B vol liefde. Vanaf de verwelkoming voel je je volledig thuis, en dan moet je zelfs nog een rondleiding krijgen. De kamers zijn smaakvol ingericht met alle comfort en luxe die je nodig hebt. Er is een tevens een zeer mooi zwembad. Ik vind het ook een pluspunt dat er vanaf 's morgens een zachte ontspannende muziek opstaat zodat je direct goedgemutst wakker wordt. Er zijn veel gezellige hoekjes waar je kan ontspannen en iets lezen. Het ontbijt bestaat uit allemaal zelfgemaakte en verse producten. Probeer zeker eens hun aardbeienconfituur en hun zelfgemaakte brood. Joost en Tatienne kunnnen echt heel lekker koken. Dit is echt een aanrader om naartoe te gaan. Bedankt dat wij jullie gasten mochten zijn en hopelijk tot binnenkort!!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Ver van huis en toch een beetje thuis

Marleen en Dirk, 3-4-2017

Tatienne en Joost zijn de perfecte gastvrouw en -heer. Ze geven heel nuttige tips over de omgeving (korte en langere uitstappen) waarbij ze je ook nog eens stadsplannen en kaarten meegeven. Ze kennen ook overal plekjes waar je zalig kan eten. Ze zijn bovendien (allebei) ook zelf heel goeie koks. Blijf zeker eens een avond eten! Bij het ontbijt word je verwend met o.a. zelfgemaakte jam en verse sapjes. De kamers zijn heel ruim en luchtig. Op elk moment van de dag vind je plekjes rond de casa waar je in de zon of in de schaduw kan zitten. En dat allemaal voor een prijs die zo goed als onklopbaar is!
Gereisd met partner in maart 2017

Super zalige B&B!

karen & niek, 29-6-2016

Wij hebben een zalig verblijf gehad in de Yurt Marrakesh! We werden vriendelijk onthaald en voelden ons direct thuis. Elke ochtend was er een heerlijk ontbijt en drie keer per week kun je mee aanschuiven voor een verrassende table d'hotes.

Het is een prachtige plek midden in het Spaanse platteland. Het is er zalig vertoeven, een plekje waar je kan ontspannen en genieten.

Ideale ligging, vanaf de B&B kun je zoveel leuke uitstappen doen, Joost en Tatiene geven je heel graag info hierover.

Een adresje om te onthouden en zeker nog eens terug te komen!!

Gereisd met partner in juni 2016

Als god in ... Spanje!

Lien en Marc, 29-5-2016

We hebben zalig genoten in deze prachtige B&B! Echt een aanrader voor iedereen!

Alles is er tot in de puntjes af: hartelijk ontvangst, lekker vers ontbijt, mooie kamer met prachtige inkleding, zalig zwembad met jacuzzi, ongelooflijk uitzicht op de rustige omgeving, heerlijk eten bij de table d'hôtes, ... en dan nog altijd net dat tikkeltje meer dan je verwacht! Joost en Tatienne zorgen daarnaast als gastheer en -vrouw nog eens van nature voor een heel aangename, warme, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in mei 2016

Zalige, rustgevende batterij opladende vakantie!

Jessy, 28-4-2016

WWij hebben erg genoten van ons verblijf in deze prachtige omgeving , slapend in de rustgevende Yurt,tussen de olijfbomen, van de hartelijke ontvangst en goede zorgen van Joost en Tatiëne, en van het heerlijke geserveerde ontbijt en de overheerlijke maaltijden. De buurt verkennen met onze huurauto die we via hun site konden boeken met een extra korting was zalig en heerlijk vertoeven tussen de bergen, genietend van alle mooie uitzichten en mooie wandelingen. Kortom, genieten!Wim & Jessyat moeten mensen echt weten voordat ze hier naar toe gaan?
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Valle de Oro in Villanueva de Algaidas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Valle de Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Valle de Oro scoort een 9.74 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: