Hotel Vera Playa Club ****

Vera Playa Club
7,1

61 reviews over Hotel Vera Playa Club in het Nederlands

Zeer slechte ervaring. Nooit meer!

Bert en Kees, 17-8-2017

Kamers werden dagelijks schoongemaakt met een goed bed. Zwembad is mooi met voldoende ligbedden, alleen " handdoekje leggen". Wanneer maken hotels daar nu eens een keer een einde aan. Hebben zelfs ruzie met Engelsen gehad omdat we op een plaats gingen liggen waar zij al dagen gebruik van maakten.Ontbijt prima.

Verouderd, oubollig hotel. Kinderen spelen spelletjes in de hal. We hadden een kamer aan de binnenkant. Dat is niet te doen. De hele avond een oorverdovend lawaai. Andere kamer gevraagd en gekregen. Ditmaal aan de buitenkant, maar hier was het weer veel te warm om buiten zitten. Koelkastje werkte nauwelijks, airco eveneens.Veel kakkerlakken en muggen op de kamer. Gangen veel te lang en te smal.(wat te doen bij brand?) Restaurant voor lunch en diner ronduit slecht. Voor ons nooit meer. Te duur, onpersoonlijk en zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2017

rustig en respectvol hotel

Anoniem, 3-8-2017

Was er voor de 2 e keer , 3 weken en vind het er heerlijk. Ik lees graag , rondom het zwembad is er van alles de hele dag te doen. Op het dakterras is de stilteruimte , voor lezers en rust. Het eten is niet zo uitgebreid maar voldoende voor iedereen en van alles wat. Om 18.00 uur happy our op het terras. In de avond is het animatie team weer actief. Dansen , karaoke en andere activiteiten. Andere talen worden niet of nauwelijks gesproken door personeel en animatie. Aan de balie bij de receptie wordt Engels en Nederlands gesproken. Kamers zijn ruim en zeer schoon. Ik had een heerlijk bed. Wil je een actieve vakantie dan kun je beter iets anders zoeken. Ik vond het er heerlijk en kom volgend jaar weer terug.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Nooit meer!

Adriaan, 10-7-2017

Je hebt niet het gevoel dat je te gast bent. Bij de bediening kan er geen lachje af.

Bij het diner wordt het bord onder je neus weggetrokken zodra je de laatste hap in je mond hebt. Het eten is regelmatig te koud.

Buiten wordt er vlees en vis gebakken. Jammer dat je het te gaar of rauw op je boord krijgt.

Op de eerste dag zat er schimmel op het brood. Aan de serveerster gegeven maar er werdt niet op gereageerd.

In de omgeving is weinig te beleven.

Zwembad ziet er netjes uit.

In elf dagen twaalf kakkerlakken op de kamer gevangen. Aangegeven bij de receptie, maar dat mocht niet echt helpen.

Iedere dag werd wel de kamer netjes schoon gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vera Playa Club bij:

Weinig te doen in de omgeving

Peter, 25-9-2015

Mooi zwembad, achterstallig onderhoud en voor de rest middelmatig.
Gereisd met partner in september 2015

rechtsomdraaien als je daar aankomt !

bjorn, 4-6-2015

Dit is de naam hotel onwaardig en zeker geen 4 sterren waard. Het volledige hotel is verouderd en vervallen. De kamers zijn vies en smerig, overal doodgemepte muggen, een grouw bad, douche slang aan het roesten, oude houten wc bril met kappen in. Weinig aanbod van eten en hetgeen er is is smaakloos. Gewoonweg schandalig dit hotel !!!
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Dit nooit weer.

H.J.Tiemens, 22-8-2014

Hotel is gedateerd. Sanitair en betegeling sterk verouderd. Personeel erg onvriendelijk. Info over verblijf en omgeving zelf moeten uitzoeken. Lawaai van harde muziek erg hinderlijk.

Vriendelijkheid van personeel kost niets, maar ook daar heeft men niets aan gedaan.

Gereisd met partner in augustus 2014

middelmatig

van impe danny, 11-8-2014

waarom niet 24 op 24 uur bloot lopen gekleed in de eetzaal ok kan dat anders het is toch een naturistenhotel voor iets
Gereisd met partner in mei 2014

Wij zijn daar al drie keer geweest.

Lewi, 18-12-2013

Uniek hotel. Voor naturisten bestaat er zo geen tweede. Degenen die het avondeten afkraken zijn verwende apen. Volop keus, goede kwaliteit, maar buffetsysteem zijn natuurlijk geen culinaire hoogstandjes. Is dat thuis wel ?

Auto huren is aan te bevelen. Internet in het hotel is slecht maar bij de bar next door WIFI gratis. Alleen een kopje koffie of een ander drankje nemen. Kamers ook zeer goed. Aardig personeel. Achterstallig onderhoud ? Spanje is geen Nederland, dan moet je thuis blijven. Wij gaan daar zeker weer naar toe. Goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2013

Nooit meer

C.J. van Kuilenburg, 17-9-2013

We hadden een prachtige kamer met zeezicht echter slecht onderhouden, de deur naar het balkon ging niet meer dicht, ondanks herhaalde klacht is hier niets aan gedaan. Het hele hotel heeft veel achterstallig onderhoud en ziet er vervallen uit. De locatie direct aan het strand was prachtig. Het ontbijt was prima maar het avondeten zeer slecht. De ligbedden bij het zwembad allemaal doorgezakt, dus s`avonds rugpijn. In het restaurant worden de borden etc. opgehaald met karretjes die extreem veel lawaai maakten. Het personeel schaamde zich hiervoor. De muziek s`avonds was zo hard dat we het hotel verlieten om elders op een terras te gaan zitten waar wel vriendelijk en vlot personeel was. Absoluut geen vier sterren hotel!!!
Gereisd met partner in september 2013

Niet voor herhaling vatbaar!

J en W, 26-5-2013

In de omgeving is niets te doen. Het personeel is niet klantgericht en niet klantvriendelijk. Ondanks all-inclusive moet betaald worden voor de handdoeken (€ 10,- borg en € 1,- voor een nieuwe handdoek). Een ijsje of stukje koek bij de koffie moet ook betaald worden. All inclusive periode liep af om 12.00 uur op de dag van vertrek, terwijl we 's avonds om 22.00 aankwamen. Omdat het vertrek om 17.30 uur was, de rest van de middag moeten betalen. Dit is vooraf niet verteld. In de eetzaal wordt gebakken, erg veel rook hierdoor. De kamer is aan renovatie toe. Schoonmaak en nieuwe handdoeken om de 3 dagen. Voornamelijk 70 + gasten waar de animatie (bingo!) ook op is afgestemd. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vera Playa Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Playa Club in Vera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Playa Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vera Playa Club scoort een 7.07 uit 10 op basis van 63 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: