Hotel Al Andalus Torrox **

Al Andalus Torrox

1 review over Hotel Al Andalus Torrox in het Nederlands

Prima hotel, zeer klantvriendelijk

Marjolein, 18-2-2010

De eigenaars zijn bijzonder klantvriendelijk. Wij konden door een wegopbreking het hotel niet vinden en werden, 's avonds om 10 uur, door de eigenaar opgehaald op de plek waar we waren gestrand.

We kregen veel info over Torrox en omgeving. Ze waren verder zeer hulpvaardig en deden er alles aan het ons naar de zin te maken.

De kamers waren mooi in spaanse stijl ingericht en schoon en ruim. Rest van het hotel zag er ook nieuw en verzorgd uit.

Het ontbijtbuffet was eenvoudig.

Torrox Pueblo ligt net buiten de toeristische drukte en is een charmant stadje met voldoende winkels en rest. Wil je stappen ga dan aan de kust.

Zelden zo'n goed 2 sterren hotel meegemaakt.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Andalus Torrox in Torrox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Andalus Torrox zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Andalus Torrox scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: