Appartement Vistamar ***

8,5

Uitstekend

2 reviews over Appartement Vistamar in het Nederlands

carola, 5-3-2006

Graag sluit ik me aan bij Niels Frager.

het is werkelijk een prachtig hotel, mooie lobby en gangen ook de kamers zijn netjes en nieuw en zien er gewoon heel mooi uit. Heel mooie badkamer en complete keuken Leuk zwembad, vlakbij ene supermarkt. Maarrr, de enige reden dat we hier niet meer naar terug gaan is het feit dat de entree boven op de heuvel ligt en je dus iedere dag een zeeer steile heuvel op moet klimmen. Zo ontzettend jammer, want verder zo goed!

Gereisd anders in maart 2006

Niels frager, 22-12-2004

mooi complex, maar moeilijk te bereiken. Voor mensen die moeilijk te been of geen conditie heeft is dit door de steile helling naar het appartement onmogelijk. Ook als je met kleine kinderen in een buggy naar boven moet is haast onmogelijk. De zee was wel te zien maar moest met een hele grote omweg bereikt worden. Het zwembad is in verhouding met het complex erg klein. Geen animatie, duur drinken bij wat ze noemen de buitenbar. Kortom jammer dat al deze negatieve aspecten bij zo.n schitterend complex horen. Misschien komt het ook door de aanloopproblemen welke deze eigenaren hebben gehad. 2 jaar geleden zijn wij daar geweest en toen was het complex net open. En om ons heen werden op dat moment allemaal nieuwe accomodaties gebouwd. dus misschien hebben ze het nu wel voor mekaar. Maar ik neem het risico niet meer. Op naar Benal Beach. Al weer voor de 6e keer.
      Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vistamar in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vistamar scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.