Aparthotel Sol Príncipe ****

7,8

165 reviews over Aparthotel Sol Príncipe in het Nederlands

Slechte bedden

Maud, 6-9-2017

Het hotel is erg groot en mooi schoon. Bij het grote zwembad kon je niet meer liggen doordat er zoveel mensen waren. De matrassen zijn zo slecht vanaf dag 1 meteen rug pijn. Bij het eten had je wel veel keuze alleen niet gevarieerd. Personeel en poetsploeg vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Lysina, 30-8-2017

De zwembaden voor de kleintjes en een heel groot zwembad voor de grotere.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een fijn hotel, top animatie team

Illi, 29-8-2017

Het verblijf in dit hotel was erg prettig. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en gaf ons een grotere kamer nadat we hebben aangegeven dat we onze kamer te klein vonden. De kamer was groot en schoon. De zwembad is enorm groot en de temperatuur van het water was goed. Een minpuntje is dat men stoelen reserveert. De animatie team van dit hotel is ontzettend vriendelijk en professioneel. De shows waren absoluut de moeite waard. Ook voor de kinderen is het allemaal goed geregeld; er is een kinderclub, minidisco, snoep automaten, speelautomaten.

Een grote min punt is het eten: echt niet lekker, weinig keus voor vegetariërs, veel van hetzelfde.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Príncipe bij:

Mooi groot en ruim opgezet hotel

SDF, 20-8-2017

Mooi hotel direct gelegen aan de boulevard met groot zwembad. Zeer schoon hotel. Ontbijt was goed, lunch en diner daarentegen waren super slecht. Eten niet gaar en vaak louw met weinig tot geen variatie. Eten was zo slecht dat ik er een voedselvergiftiging heb opgelopen.

Nooit meer

Van Eeckhoutte Charlotte, 10-8-2017

Mastodont van hotel , in augustus 1000 gasten. Zwembaden kunnen deze capaciteit niet aan waardoor de zwembaden overbevolkt zijn. Wat de ligbedden betreft zit je bijna op de buurman zijn schoot . In plaats van gras zit je op aarde . S morgens mag je pas vanaf 9.00 op terras ontbijten. Refter s avons is gigantisch ( beter oordopjes aandoen ) . Enige positieve noot zijn de propere maar sobere kamers ! Nooit meer .
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed schoon hotel, maar ook wat minpuntjes

B'ma Zoetermeer, 10-8-2017

Sol Principe is een mooi, groot en schoon hotel. Kamers worden perfect schoongemaakt, bedden weer super strak opgemaakt, klasse dames die dit doen en erg vriendelijk. Badkamer overigens van alle gemakken voorzien, fohn, douchegel, handzeeppomp e.d had ik niet eens mee hoeven nemen!

Koelkastje op de kamer, ideaal en supermarktje om de hoek.

Ontbijt en diner buffet op zich erg goed alleen na een week is de variatie van het eten wel een beetje weg, dat wel. Restaurant is wel vaak heel erg druk, lijkt wel een mierenhoop. Personeel daar wat minder vriendelijk maar ze werken zich daar dan ook een slag in de rondte. Voor zo'n schoon hotel mag in het restaurant wel even een vaatdoekje langs het houtwerk worden gehaald, ligt stof en veel kruimels op, wil je niet in je eten hebben als je daar naast zit. Drankjes in het hotel en bar bij zwembad overigens erg duur!

Grote laguna zwembad erg druk met handdoekje leggers, vaak geen bedje meer te vinden. Wij zaten liever bij het kleinere zwembad, veel rustiger.

En het strand op twee minuten lopen en ook lekker rustig.

Leuk om naar Carihuela te wandelen langs de boulevard, hier en daar even iets drinken en dan de klim naar boven om in het stadje te komen.

Waterscooters huren (wel duur) heeeel erg gaaf. Sleurbank achter een speedboot (10,- pp) echt lachen gieren brullen. Te vinden richting Carihuela.

Wij hebben hier zeker een fijne vakantie gehad, maar voor wat afwisseling boeken we nooit 2 x hetzelfde...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Blijft een mooi hotel.

S, 9-8-2017

Een aantal keer nu in dit hotel geweest en blijf het mooi vinden! Kamers zijn alleen maar mooier geworden. Super leuke animatie. Erg lekker eten. Wel wat verder van het centrum, maar in de buurt genoeg te doen. Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

! SUPER HOTEL!

Schaefer, 8-8-2017

Wij hebben de vakantie achter de rug helaas. Hotel heel schoon en mooi van binnen en buiten. Super zwembaden die iedere dag goed schoon worden gemaakt. Eten was goed maar na een paar dagen was het ook wel genoeg geweest. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad in dit hotel, kom er zeer zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel!

D, 3-8-2017

Het is een leuk hotel, de ligging is fantastisch.

Mooie zwembaden super schoon, mooie kamers animatie top voor de kinderen wel erg gericht op kinderen vanaf een jaar of 5. Onze dochter vindt de minidisco fantastisch maar was helaas vaak niet haalbaar omdat het pas om 21.15 begon. Voor een kind van 2 erg laat,

Personeel vriendelijk met uitzondering van het personeel in het restaurant nors en slecht Engels sprekend.

Wij verbleven op basis van half pension. Het ontbijt is goed maar lunch en diner dramatisch. Eentonig, smaakloos, elke dag hetzelfde en bijna altijd lauw.

Buiten het eten om is dit wel echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastisch Hotel,eten,personeel

greet, 29-7-2017

Vanuit de ene kant van het hotel loop je het strand op ook voor invaliden is er een lift naar het strand . Vanuit de andere kant de gezellige stad in. Het buffet is rijkelijk voorzien van zeer gevarieerd eten. H.P is keuze uit s`middags of `savonds eten.

Kamers zijn ruim en goed schoon. Iedere kamer heeft uitzicht op zee en veel privacy.

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Príncipe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Príncipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Príncipe scoort een 7.76 uit 10 op basis van 166 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: