Hotel Sol Don Pablo ****

Sol Don Pablo
8,2

117 reviews over Hotel Sol Don Pablo in het Nederlands

Boyi, 27-9-2017

Super hotel perfect eten mensen wat stug weinig nederlanders hotelkamers ruim heerlijk balkon met wasrekje erg handig..in de tijd dat wij gingen was er geen all-in formule! Zeker een aanrader aug 2018 we komen eraan!!
Gereisd met partner in augustus 2016

heel goed hotel

Marc VR, 19-9-2017

IK had een beetje mijn bedenkingen aan de hand van sommige negatieve reviews hier maar niets van aan. Dit hotel is heel mooi gerenoveerd. Er was hier en daar nog een kleinigheidje dat moest aangepast worden. Kamers mooi gerenoveerd. Goede bedden. Enig minpuntje was - ondanks ook mooi gerenoveerd - de instapdouche. Dit was bij ons met een afwateringsgoot in de hoek waardoor het water te langzaam wegliep. Hierdoor stond de badkamer tot aan het toilet gevuld met water. Ik zag dat andere kamers dit niet hadden en een echte inloopdouche met wand hadden. Eten was lekker, keuze wat minder maar kwaliteit heel goed. Personeel heel vriendelijk. Mooi club beach house en mooi vernieuwd terras aan het zwembad. Animatie 's avonds was goed (show Lion King, Mama Mia, Il Divo). Hotel is ook goed gelegen. Vlak aan boulevard en restaurants en winkels. Even straat oversteken en je zit op het strand. Zwembad was goed. Genoeg ligzetels ondanks het handdoekje leggen. Wij gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ge-weldig!

Demi, 16-8-2017

Dit hotel was boven al mijn verwachtingen uit. De kamers zijn super schoon en splinternieuw, hotel is pas gerenoveerd en dat is goed te merken. Wij hadden alleen ontbijt, niets op aan te merken, veel keus! Geen all-in genomen omdat in de omgeving en aan de boulevard heel veel gezellige en goede restaurants zijn. Shows savonds zijn super. Maakt niet uit op welk tijdstip je naar het zwembad gaat, er waren altijd nog genoeg plekjes. Ook ligt het hotel op een steenworp afstand van het strand, dus voor de strandliefhebbers ideaal. Zéker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Ideale zonvakantie

SVG, 16-8-2017

Mooi en groot gerenoveerd hotel! Keurige kamers, boxspring bedden en een grote douche met rainshower. Het hotel vormt met 2 andere Sol Dom hotels 1 geheel, waarvan dit de grootste is en de meest luxe. Mooie zwembaden, veel activiteiten, hippe poolbar en perfecte ligging aan het strand en op 5 minuten lopen van de winkelstraatjes mer trappen naar het centrum. Al het personeel, tot aan de kamermeisjes aan toe zijn keurig verzorgd, vriendelijk en werken hard. Wij hadden LO, ontbijt was heerlijk. Wij hebben genoten, echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

OK voor één keer, niet voor herhaling vatbaar.

Kris9470, 15-7-2017

Hotel & kamer netjes, vernieuwd met nieuwe poolbar ondanks nog aangaande werken.

Eten is Niet 4* waardig, ontbijt beperkt & steeds zelfde;

lunch salades was nog aanvaardbaar, doch geen verse groenten.

diner (avond) was rest van middag met beperkte keuze van warme gerechten & desserts ondermaats.

Geen 4* waardig qua eten !

Eveneens lang wachten indien je All In had voor bediening in restaurant & avond animatie;

moesten zelf drankjes halen aan toog :(

Niet voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in juli 2017

geweldig hotel wil zo weer

lenie van leeuwen, 28-6-2017

sol don pablo super hotel mooie kamers mooie zwembaden super eten kortom alles perfect.

je kon voor als he H.P. had geboekt voor 36 euro p.p. lunch en alle drank voor de hele dag bijboeken, nou is die 36 euro meer dan waard.

minpuntje is dat de bar aan het zwembad en de lobby bar pas `smorgens om 11 uur open ging dat kon best 1 uurtje eerder.Er moet alleen nog een systeem worden gevonden zodat als iemand all inn heeft geboekt dat daar mensen die dat niet hebben geboekt ook gebruik van kunnen maken.Daar moet nog naar gekeken worden , denk ook dat volgend seizoen dit hotel alleen maar all inn heeft , ga er dan zeker naar terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super mooi hotel.

Nellie Spuij, 16-6-2017

Sol don Pablo is net gerenoveerd alles tip top in orde.

Heel mooi hotel, iedere avond entertainment.

Ligt aan de boulevard van Torremolinos en vlak bij het oude centrum.

Super vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

leuk hotel,met een zeer goede AI formule!

astrid, 20-5-2017

momenteel vind er een verbouwing plaats bij het zwembad.

dat was toch wel een groot nadeel,verder niets dan lof!

wij hadden AI geboekt,echt TOP!!

zelfs dieet cake :-)

ook zeer smakelijke vegetarische gerechten!!

ook de duurdere drankjes zaten bij de prijs inbegrepen,en een heerlijke kop koffie!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi modern hotel aan het strand!

Robert, 18-5-2017

Prachtig hotel aan het strand. Modern en net gerenoveerd, echter vinden er nog wel werkzaamheden plaats. Baliemedewerkers waren vriendelijk maar wel traag, en hebben mij verkeerd ingelicht. Mij werd medegedeeld dat ik in plaats van ontbijt ook kon lunchen, echter bleek dit niet te kunnen waardoor we dus niet konden dineren. Er was slechts een medewerker van het restaurant die hier moeilijk over deed en slecht Engels sprak, dit was zeer onprofessioneel! Verder was alles prima!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeer goed hotel

Familie van ballegooijen,, 12-5-2017

Wij zijn 10 dagen in sol don Pablo geweest,

Prima eten,ruime variatie,

Ik heb me Geërgerd aan de slome balie medewerkers...stond voor een kleine vraag soms 10 min te wachten

Te weinig personeel voor in en uit check

Hebben veel last gehad van heel de dag boren,met een kanggo..een lawaai vreselijk...7 dagen

Ons was door het reisbureau hier niets over vermeld!!!!!!!!!!

Hoop hier zeker nog een x terug te komen...hopelijk dan zonder herrie

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Don Pablo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Don Pablo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Don Pablo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Don Pablo scoort een 8.18 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: