Hotel Roc Lago Rojo ****

Roc Lago Rojo
7,7

38 tips over Roc Lago Rojo

Annemieke, 25-3-2017
Heel veel leuke restaurantjes rondom waar je voortreffelijk kan eten, heerlijk en ook nog eens voor super goede prijzen.
Marleen, 28-8-2015

Gibraltar is een echte aanrader

Andalusië met oa el torcal

Malaga

Anne, 18-7-2015

Wij zijn naar Gibraltar geweest. Erg leuk om daar eens geweest te zijn. We wilden ook graag naar het Alhambra, maar wees er op tijd bij... beperkt aantal kaarten wegens grote interesse!

Aqualand, het waterpark, is leuk voor kinderen of voor mensen die houden van wat afwisseling tussen strand- en zwembaddagen.

Jos Osenga, 1-6-2015
Over de garagekosten voor je huurauto, valt te onderhandelen, want 13 euro per dag is toch wat veel! In de directie omgeving zijn er nauwelijks parkeerplaatsen!
Lidi, 8-2-2015
Er is vlakbij het hotel een Nederlandse huisarts en trombosedienst.
Peeters-Vervecken, 23-9-2014
Wij hadden een junior suite en deze was echt wel heel ruim. Kamers zijn mss niet zo modern maar zeker comfortabel en je hebt alles wat je nodig het op vakantie.

W. Mosterdijk, 8-9-2014
Neem de Suite 5e etage zeezicht. Huur een auto bij de supermarkt schuin t.o. het hotel bij de hoofdingang. Ga lekker koffie drinken, broodje eten, bij La Tohona, straatje achter het hotel. Benalmadena, leuke haven, zeker een bezoekje waard.
Johan Berkhout, 10-7-2014

rond 17:00 wordt het altijd gezellig op de binnenplaats

neem een junior suite voor de ruime kamers

Bab, 24-6-2014
Italiaans restaurant Il gusto op boulevard. Mijas is een bezoek waard.
Thera van Willigen, 24-6-2014
De junior kamers hebben een stenen trapje, dus niet echt handig met kleine kinderen en als je slecht ter been bent..

Onze bezoekers bekeken ook: