Hotel Riu Nautilus ****

Riu Nautilus
8,8

536 reviews over Hotel Riu Nautilus in het Nederlands

Goed hotel met prima ligging! Veel te zien

Riedijk, 6-10-2017

Prima hotel voor de wat oudere mens. De rust staat centraal. Wi-Fi was perfect en muziek met oordopjes werkt prima. Wij houden nml wel van muziek. Ligging is gunstig aan de gezellige boulevard.

Vriendelijk behulpzaam personeel en schone kamers en prima buffetten.

Paar puntjes deze doorgegeven aan de receptie: aantal ligbedden zijn wel erg doorgezakt en aan vervanging toe. Paar keer geen schone glazen bij het diner. Regelen wel gelijk andere voor je.

Koffie vonden wij niet zo lekker. Gezien de prijs voor het hotel had er wel cappuccino bij het ontbijtbuffet inbegrepen kunnen zijn.

Tip: dagje Mijas , 1.65 pp enkeltje met de bus.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig

Prachtig, 6-10-2017

Uitstekend op alle vlakken.Hotel,eten en restaurant, omgeving,ligging. Veel mogelijkheden tot ontspannin. Geen enkele negatieve opmerking.En zeker ook het personnel. Want zij maken de reputtie van een hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Na 12 jaar is het nog steeds een geweldig hotel

Huub Sampers, 24-9-2017

dat de service super is, het eten is super goed met elke avond heel veel keuze,

het personeel is zeer vriendelijk. de kamers zijn brandschoon en het is alleen voor volwassenen.de ligging is perfect direct aan het strand

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Renato prins, 29-8-2017

Vriendelijk personeel {ned spreken }

Goed eten Gevarieerd

Lekker zwembad

Mooi fris Hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige accomodatie aan strand en boulevard

Albert Hendriks, 26-8-2017

van af 18 jaar en rolstoel vriendelijk ik kan alleen maar positief zijn beslist geen tegenvallers.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig hotel, enorm gezellige omgeving.

Dick Laros, 25-8-2017

Prachtig hotel met heel mooie kamers, heerlijk eten, mooi zwembad, oergezellige boulevard en mooi strand.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijn hotel lekker eten helaas veel handdoekje legg

C van schilt, 17-8-2017

Dat je op en vate tijd moet eten en de eetzaal is niet zo gezellig tafels dicht op elkaar verder prima hotel mooie ligging vriendelijk personeel goede bedden wel ouder publiek maar daardoor ook rustig
Gereisd met partner in april 2016

Veneklaas, 13-8-2017

Alles in een woord fantastisch. Een opmerking is handdoekje leggen bij het zwembad ,dat is een min puntje
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

conny barbery, 3-8-2017

zeer proper hotel, vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in september 2016

geweldig!

Rina Schlatter, 29-7-2017

Alles is goed in dit hotel en... vooral: rolstoelvriendelijk!

De voorlaatste dag kregen wij bericht van de reisorganisatie dat we op de vertrekdag een behoorlijke vertraging zouden krijgen. Dat werd uiteindelijk ruim 12 uur!

Omdat ik rolstoelafhankelijk ben en 's middags moet rusten en regelmatig medicatie moet innemen, is mijn man naar de receptie gegaan om te vragen of wij de kamer op de vertrekdag mochten aanhouden (wij zouden pas om 9 uur 's avonds worden opgehaald door de bus). Nou, wij mochten de kamer de hele dag houden en nog wel gratis! Een geweldige service van het hotel, waar wij erg blij mee waren. ALLE HULDE voor dit hotel! Zeker voor herhaling vatbaar.

Dit hotel is een echte aanrader voor mensen die van schoon, goed eten, vriendelijk personeel etc. houden. Je kijkt zo op de zee en de boulevard is mooi. Om de paar meter zijn er visrestaurentjes die aan het strand liggen. Heerlijk geluncht daar.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riu Nautilus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Nautilus in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Nautilus scoort een 8.83 uit 10 op basis van 541 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: