Aparthotel Pueblo Camino Real ***

8,1

270 reviews over Aparthotel Pueblo Camino Real in het Nederlands

heel erg frans gericht

john, 4-10-2017

Kamer was goed en schoon mooie zwembaden rustige ligging

Ligt ongeveer 3 kilometer van centrum torremolinos bus kost 1,30 taxi rond de 8 euro naar centrum.

Alles in dit hotel is gericht op de Franse vakantieganger Recreatiewerk is alleen in frans,muziek bijna alleen in het frans. Ze hebben een eigen kleur bandje bij all in.

Zeker 80 % van de vakantiegangers zijn dan ook frans. Als niet fransman hoor je er in dit hotel niet bij.

terwijl het op zich best een mooi hotel is. Had auto gehuurd en bij aankomst is er in de straat niet te parkeren maar de portier zei dan kan je in de garage doen kosten 12 euro per nacht. Maar om de hoek kan je vrij parkeren voelde me dus eigenlijk gewoon bedonderd. Maar goed.

eten is redelijk wel vaak koud maar dat weet je in Spanje.

de eetzaal vonden wij een ongezellige vreetschuur. Als je op terras kan eten moet je het doen vergoed veel.

Gereisd met vrienden in september 2017

Was prachtig, maar voor ons niet meer

Ellen, 4-9-2017

Echt een pràchtige accommodatie, werkelijk heerlijk zwembad, het eten was oke. We hadden een gerenoveerde familiekamer: erg netjes, met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Het is het eerste hotel na het vliegveld, je ziet de aankomende en vertrekkende vliegtuigen duidelijk, maar daar heb je geen hinder van. Voldoende ligbedden bij het zwembad en de ligweide, prima. Echter de reden voor ons om toch niet weer terug te gaan naar Camino Real is dat het ontzèttend frans georiënteerd is. Bij aankomst krijg je een polsbandje: alle fransen krijgen een fluor oranje bandje, alle andere nationaliteiten kregen een turquoisegroen/blauw bandje (en ik meen de spanjaarden een donkerblauwe). Er is personeel wat de niet-oranje-bandjes-dragende-gasten negeert, en ik heb gehoord dat de prijs voor de ligbedden bij het strand wordt bepaald door de kleur van je polsbandje; fransen betalen beduidend minder. Het animatieteam is hoofdzakelijk frans georiënteerd, wat zeker niet leuk was voor de andere nationaliteiten kinderen. Er zijn leden van het animatieteam die niet eens spaans spreken... De service is er wel weer prima: een te hard matras werd direct vervangen en er werd direct naar het niet doorlopen van het doucheputje gekeken. Wel een mooie vakantie gehad, maar voor ons geen 2e keer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

Anoniem, 2-9-2017

Eten was heel goed veel variatie. Alleen jammer zeker voor de kinderen dat alles in het frans was. Kinderen wilde niet meedoen aan de minidisco omdat ze er niks van verstonden. Altijd een bedje te krijgen. Er werden geen handoeken neergelegd. Wel vreemd dat de Franse een ander kleur bandje kregen. Nederlanders wetden niet aangesproken door het animatieteam. Het hek naar het strand was wel gewoon voor iedereen. Naar centrum met taxi voor 8 euro. Verder alles keurig onderhouden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo Camino Real bij:

Super hotel, een Aanrader!

M Leijten, 28-8-2017

Mooi opgezet hotel met verschillende gebouwen(laagbouw). Vanaf get hotel zijn de steden torremolinos en Malaga goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Het hotel grenst aan de boulevard. Door deze over te steken loop je zo het strand op. Het hotel is goed bezorgd en erg schoon. Vriendelijk personeel. Mooie ruime zwembaden. Voor elk wat wils. Groot gezellig terras, fijne ligbedden aan het zwembad en op de zonnewende. Het eten is goed verzorgt en variërend. Één minpuntje is dat het animatieteam Franstalig gericht is terwijl er verschillende nationaliteiten van vakantiegangers aanwezig zijn. Genoeg Nederlanders. Maar ondanks dit kleine minpuntje blijft het een super gezellig en mooi hotel waar ik zo terug naar toe zou gaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Pas op voor de schoonmaak!

Fam Snoek, 22-8-2017

Tijdens verschonen beddengoed 2 knuffel spoorloos verdwenen. Weinig sympathie vanuit hotelpersoneel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bereid je voor op de schoonmaak!(+Rectificatie)

Tim Jolema, 22-8-2017

Goed hotel

Jammer dat de animatie volledig Frans is, sowieso slechte animatie.

Eten is redelijk maar erg simpel en standaard

Tijdens schoonmaken van kamer 2 knuffels verdwenen tijdens beddengoed verwisselen! Let dus op!

Slechte medewerkers, tonen geen begrip, doen erg makkelijk.

Rectificatie:

Met wat hulp van touroperator de knuffel (1 ervan, de belangrijkste, de andere kan zo weer gekocht worden bij speelgoedwinkel) teruggevonden! Misschien komt de 2de ook nog terug.

Met wat doordrukken toch goede service gehad. Bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Prima Hotel

An, 21-8-2017

Het is een mooi Hotel , schoon , goede bedden eten prima en genoeg keuze.

Iedere dag animatie , alleen jammer als je niet uit Frankrijk komt of frans spreekt hoor je er NIET bij.

Animatie team kijk naar de bandjes die je om hebt (kleuren) en lopen je zo voorbij.

Alles gaat op zijn Frans!!!!

Ongeveer het laatste hotel van Torremolinos . Carihuela vind ik gezelliger om langs de boulevard te wandelen met de gezellige winkeltjes.

Bij aankomst alleen niets meer te eten 23.00 uur , dat was wel erg jammer , maar bij ons vroege vertrek wel kunnen regelen om 05.15 uur simpel ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2017

Super hotel!

Wendy, 20-8-2017

Gemoedelijk, sfeervol en mooi opgezet complex met twee zwembaden. Wij zaten in een familiekamer type A, op de begane grond. Het voordeel als je met meerdere gezinnen bent dat je dan gezellig met zn allen voor je appartementje kan zitten met een grasveldje voor de deur (ipv ieder een afgeschermd balkon). Een klein nadeel: in de kamer bevind zich een afgesloten tussendeur waardoor je de buren af en toe letterlijk kunt horen. Verder stond er ooit een keukentje, deze is weggewerkt met een houten ombouw. Alleen de koelkast is nog in het zicht en te gebruiken. Zowel de kamer als het gehele complex is super schoon! Fijn was het beleid omtrent het handdoekje leggen: om 9 uur worden de poorten geopend, geen hordes met mensen die staan te dringen. Zelfs om 10 of 11 uur nog bedden beschikbaar. Het eten was heerlijk en altijd warm!! Bus voor de deur en de metro op loopafstand. Om de hoek een supermarktje. Toch 1 nadeel: de animatie. We werden in principe door hen genegeerd omdat we een ander kleur bandje droegen dan de Fransen. Er wordt door hen enkel Frans gesproken (ook door de speakers). Maar..ik zou zo weer heen gaan!! Als je twijfelt..gewoon doen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top, gewoon top.

Henk Hoekman, 18-8-2017

Veel pluspunten

Animatie en de veroudering op bepaalde plekken zijn de grote minpunten. Mensen die zeuren over dat het volledig Frans is en dat ze Nederlanders negeren etc. is allemaal onzin.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Goed all in hotel

Bakker, 18-8-2017

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is heel goed. Heel vriendelijk personeel, ruim opgezet mooi schoon en goed onderhouden. Ook was er veel te doen.

Ook het all inn was best goed. Veel snacks en voor de kinderen heel de dag ijsjes. Het eten was wel vaak lauw maar dit is vaak in all inn hotels. Er waren veel fransen maar dit vonden wij geen probleem. Zijn hele vriendelijke en nette mensen. Waar wij ons wel aan stoorden was dat veel mensen en dit waren vooral de nederlanders met hun handen in de etensbakken zaten.

Een pluspunt vonden wij ook dat er s morgens geen mensen gingen rennen met handoekjes om ligbedden bezet te houden. Er waren Er trouwens ook genoeg bij alle zwembaden.

Wat wel een minpuntje was was dat veel animatie in het frans was en niet in engels of nederlands

Wat voor ons wel een flinke domper was was dat touroperator waar wij hadden Geboekt misleidende foto s op hun site hadden staan. Zo bleek er geen keukentje in de bungalows meer te zitten. Deze was dicht getimmerd met een plank er voor en ook bleken de speel atributen niet meer in het kinder zwembad te staan maar ernaast. Maar dit is dus een fout van touroperator en helaas hebben ze ons hierin niet gecompenseerd en dit waren juist de twee punten waarom wij deze accomodatie hadden geboekt. Maar verder tophotel waar ik zeker nog eens naar toe zou gaan

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pueblo Camino Real bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pueblo Camino Real in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pueblo Camino Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pueblo Camino Real scoort een 8.13 uit 10 op basis van 284 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: