Hotel MS Amaragua ****

MS Amaragua

265 reviews over Hotel MS Amaragua in het Nederlands

Kamer en lunch

Pieternella, 24-8-2017

Krijg na vijf dagen eindelijk de kamer waarvoor wij geboekt hebben, wij zaten in een klein kamertje beneden verdieping met nauwelijks een balkon keken uit op straat maar wij hebben geboekt voor een zeezijzicht kamer. Maar geen excuses van het personeel waarschijnlijk doen ze dat vaker? Lunchen is hier duur en drinken ook haal drinken bij een plaatselijk supermarkt en lunch buiten het hotel wat ook een stuk lekkerder is, Half pensioen geboekt en dat is goed.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel..maar zwembad is niks

Sas, 3-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in Amaraqua.Helaas het zwembad een stuk minder.De kinderen mogen niet op een luchtbed, band, ook mocht er niet gedoken worden of vanaf de kant het water in worden gesprongen.Hadden we dit van te voren geweten hadden we er niet naar toe gegaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig hotel ! Wij komen zeker terug!

Mariette van Hogendorp, 2-8-2017

Dit hotel is zeker een aanrader! Wij zijn er twaalf dagen geweest en hebben het heel goed naar ons zin gehad. Het is een heel net hotel met een super goed ontbijt. De kamers hebben een Spaans uiterlijk en hebben een goed bed. Ook word het hotel goed schoongemaakt.

De ligging is geweldig je loopt naar buiten en je ligt voor 5 euro per persoon op een heerlijk strand bedje. Je kunt lekker zwemmen in het zwembad (deze bedjes worden helaas wel elke dag vroeg vol gelegd met handdoeken) ook Kun je naar de haven lopen en lekker over de boulevard wandelen. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad door dit hotel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor MS Amaragua bij:

Goed ver zogrt en vriedelijk.

Van dewouw G, 1-8-2017

Goed ver toeven bij het strant. veel winkels .en uitgaan.Alles bij de hand.

niet voor herhaling vatbaar

michel, 1-8-2017

ontbijt was slecht. slechte koffie , harde broodjes , beleg niet lekker.

het bekende handdoek leggen , om 06:30 in de morgen handdoek leggen en in de late namiddag gaan liggen. gevolg , geen plaats voor te gaan liggen maar wel niemand te zien de hele voormiddag.

hotel ligt aan het strand maar je moet trappen nemen langs de achterkant. gevaarlijk toestanden , hebben mensen zien vallen.

het positieve : ruime kamers.

personeel is totaal niet vriendelijk. vooral in het restaurant.

Geweldig en mooi

Connie heeren, 30-7-2017

Goed hotel,vriendelijk personeel,en het eten was goed (sommige dingen mogen wat warmer zijn).

Kamers mooi schoon en iedere dag schone handdoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel met uitstekende service

Marc, 19-7-2017

Mooi hotel met perfecte ligging aan het strand. Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijk personeel. Luxe kamer met zeezicht. Een echte aanrader! Het was voor ons de ideale vakantie!
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel met perfecte ligging

Vivian, 18-7-2017

Goed hotel met perfecte ligging het ontbijt is perfect veel keuze alleen het avondeten is verschrikkelijk dus boek geen halfpension maar alleen ontbijt er zijn genoeg heerlijke restaurants en de bedden zijn hard maar vraag een topper dan slaap je heerlijk

weer geweldig

jolanda, 24-6-2017

voor de tweede keer hier en nog steeds het hotel met de beste locatie poort op de boulevard links wandel je naar torremolinos en rechts naar de gezellige haven van benalmadena ontbijt ook prima ook een schoon hotel met veel nederlanders
Gereisd met partner in juni 2017

Net hotel met perfecte ligging.

Boris, 20-6-2017

Keurig hotel. Kamers perfect schoon en overal heel vriendeljk personeel. Vooral bij de receptie zijn we goed geholpen met bv adv restaurantjes, openbaar vervoer, bellen van taxi en een nieuw pasje voor onze kamer want die was ik kwijt. Wij hadden alleen ontbijt en dat was uitstekend. De ligging is echt perfect. Mooi zwembad en je steekt de boulevard over (auto vrij) en je bent op het strand. Wifi is in de ene kamer beter dan in de andere hebben we gemerkt.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor MS Amaragua bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MS Amaragua in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MS Amaragua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MS Amaragua scoort een 8.03 uit 10 op basis van 268 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: