8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Melia Costa Del Sol**** bij :

78 reviews over Hotel Melia Costa Del Sol in het Nederlands

Erg fijn hotel

Jacqueline, 30-7-2017

Heel fijn hotel! Erg goed ontbijt. Alle kamers hebben zeezicht. Wij zaten in een gerenoveerde kamer. Goed bed, schoon en eigenlijk perfect. Wij hebben alleen logies en ontbijt geboekt.

Wij vonden het bij het zwembad wel erg druk. Goed handdoekenbeleid!

Als wij weer naar Torremolinos gaan, boeken wij zeker dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Een prachtig hotel, eten Prima, schoon

Andre Plantinga, 28-7-2017

De ligging is Prima aan het boulevard, en strand , en vlak bij het Ouse centrum.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Anneke, 24-6-2017

Gerenoveerde hotelkamer, frisse moderne kamer met heerlijke bedden, zee zijzicht, eten fantastisch alleen soms erg druk in net restaurant door congressen die in het hotel gehouden worden. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

Brouwer, 9-6-2017

Perfect hotel, dicht bij strand en restaurants, ideaal voor een strandvakantie.

Geen overlast van verbouwen of renoveren.

Wij vonden het wel druk bij het ontbijt. Je kunt overal ontbijten dichtbij het hotel. Mochten wij nog eens naar dit hotel gaan boeken wij alleen logies

Gereisd met partner in mei 2017

Momenteel veel overlast door grote renovatie

Anne, 1-3-2017

Melia Costa del Sol wordt momenteel flink verbouwd. Touroperator beloofde dat we hier geen overlast van zouden hebben, maar niets is minder waar! Herrie bij het zwembad en op het balkon, alleen rust in de kamer. Die helaas erg gehorig is. Geen mogelijkheid koffie of thee te zetten, geen gezellig plekje om te zitten.

Positief; het goede eten, mooie ligging en het personeel!

Gereisd familie in februari 2017

4 sterren waard

johan gent, 12-2-2017

één van de betere hotels in Torremolinos. Momenteel wordt het A blok (links als je voor het hotel staat) gerenoveerd; ik kon er een kijkje nemen en werkelijk alles gaat eruit en wordt nieuw opgebouwd. Ik had een originele kamer met wat gebruikssporen maar voor de rest in orde. Zeer goede bedden, uitgebreid ontbijt (met cava),goede ligging
Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk eten

Marianne, 22-11-2016

Prima verblijf gehad in het hotel. Grootste pluspunt van dit hotel was het bijzonder uitgebreide ontbijt en het overheerlijke buffet 's avonds. Het kon wel druk zijn. Het zou handiger zijn als men om de buffetten heeft kan lopen, nu vormden zich soms lange rijen. Openbare ruimtes, inclusief restaurant, vonden wij persoonlijk wat kil aan doen. Zeker de ongezellige hoofdingang van het hotel beneden straatniveau. Hoewel wij nog geen gerenoveerde kamer hadden (men was volop aan het werk) vonden wij onze kamer gezellig ingericht en met voldoende opbergruimte in de kast. Vanaf de zesde etage hadden we mooi uitzicht op zee.

Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. Wij vonden dat klein en ongezellig. 's middags was er nog nauwelijks zon op het zwembadterras.

Qua ligging vonden wij het hotel aanbevelenswaardig. Na het beklimmen van de grote trap, kwamen we al snel bij het metrostation waar de metro ons in 20 min naar Malaga bracht. Malaga is een bijzonder leuke stad, echt de moeite van meerdere bezoeken waard.

Het oude centrum van Torremolinos vonden wij best aardig met diverse (vooral toeristen)winkeltjes en leuke terrasjes. Het is ook heerlijk wandelen over de gezellige boulevard, zeker richting Carihuela en Benalmádena.

Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2016

Mooie vakantie

Jan Nijenhuis, 15-11-2016

Super hotel, prima bedden, gratis wifi en kluis op de kamer. Buffetten zijn zeer uitgebreid, personeel is vriendelijk
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig!

Jennie, 23-9-2016

Super hotel! Mooie schone kamers, vriendelijk personeel, een goede locatie en een super super ontbijt!!!! Het hotel is heel schoon, er is daar altijd personeel dat aan het poetsen is. Leuk balkon aan de kamer,en het strand ligt pal voor het hotel. Savonds gezellige tarrasjes en cafe'tjes, wij liepen meestal ' om de rots heen'. Daar ben je zo en daar is het heel gezellig! Al bij al, een top vakantie.
        Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch hotel

fam ten Katen, 22-9-2016

Zeer goed hotel prima ontbijt wij hadden een gerenoveerde kamer alles was nieuw ligt zeer centraal direct aan het strand zeker 4 sterren waard
        Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Costa Del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Costa Del Sol scoort een 8.85 uit 10 op basis van 98 reviews.