Hotel Melia Costa Del Sol ****

8,9

82 reviews over Hotel Melia Costa Del Sol in het Nederlands

Prima hotel!

Jos Schouten, 19-9-2017

Mooi gelegen, aan een promenade en een rustige weg. Mooie architectuur. Redelijk ruime kamers en een relatief klein balkon. Alle voorzieningen werkten naar behoren, o.a. een stortdouche! Niet zoveel kastruimte.Kies een hoger gelegen kamer met mooi zeezicht, is iets duurder, maar de prijs waard. Wordt prima schoongemaakt. Vriendelijk en professioneel personeel. Via email tevoren gevraagd om een hooggelegen kamer met middagzon en die prompt gekregen! Mooi! Voor wie het belangrijk vindt: een klein zwembadje. Strand vlakbij, waar je voor €10 per dag twee ligstoelen en parasol kunt huren. Eten: prima van smaak en kwaliteit, maar de keuzes zijn niet erg uitgebreid in vergelijking tot resorts. Toch elke dag prima gegeten. Akoestisch gezien is het restaurant erg slecht: alles galmt en doet zeer onrustig aan. Tip: boek excursies via het hotel: iets duurder maar betrouwbaar. In de omgeving kun je prima wandelen en natuurlijk, shoppen. Voor kinderen is dit niet zo geschikt. Rookverbod in het hotel, behalve aan het zwembad. Staat nergens vermeld in de hotelinfo via internet. Eigenlijk mag roken op het balkon ook niet, maar als je je eigen asbak meebrengt, zegt niemand er iets van. Je moet het even weten. Kortom: goed hotel met kleine minpuntjes. Iets duurder dan de andere hotels, maar dit meer dan waard.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Louise, 7-9-2017

Alles was geweldig kan niet anders zeggen! De kamer was heel mooi, goede badkamer, heerlijk balkon.

Het internet top!! Geen vervelende handdoekjes race bij het zwembad, er was plek genoeg op elke tijd dat je er gebruik van wilde maken! Het ontbijt en diner was heel uitgebreid, erg lekker!

Direct aan het strand en heerlijk lopen op de boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2017

Dit Hotel is een Dikke TIen Waard !!!!!

Heleen, 2-9-2017

Zeer mooie en nette kamers. Het eten in het hotel is zowel het ontbijt en het avondbuffet zeer uitgebreid, heel veel variatie en voordat er maar iets op is word het al opnieuw aangevuld. Mensen die over het eten klagen in dit hotel lusten waarschijnlijk helemaal niks maar dan moet je niet zeggen dat het eten er niet goed is. Alles is even lekker hier!!

Personeel werkt hard en doen hun werk prima en beleefd.

Zwembad is niet heel groot maar daar heb je absoluut geen hinder van, heel veel mensen liggen op het strand.

Wij lagen elke dag op het dakterras van het hotel, heerlijk met het zeewindje erbij👍🏻

Ligging van het hotel is perfect, super wandelen over de boulevard zowel links als rechts.

Gezellige strandbarretjes en café's.

Dit hotel in Torremolinos is zeer zeker aan te raden.

Wij waren er 12 dagen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Mei Yi, 26-8-2017

Strand is aan de overkant van het hotel, mooi zwembad van het hotel zelf.

Er is een gym te vinden als je even wilt sporten!

Ruime en schone kamers!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg fijn hotel

Jacqueline, 30-7-2017

Heel fijn hotel! Erg goed ontbijt. Alle kamers hebben zeezicht. Wij zaten in een gerenoveerde kamer. Goed bed, schoon en eigenlijk perfect. Wij hebben alleen logies en ontbijt geboekt.

Wij vonden het bij het zwembad wel erg druk. Goed handdoekenbeleid!

Als wij weer naar Torremolinos gaan, boeken wij zeker dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Een prachtig hotel, eten Prima, schoon

Andre Plantinga, 28-7-2017

De ligging is Prima aan het boulevard, en strand , en vlak bij het Ouse centrum.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Anneke, 24-6-2017

Gerenoveerde hotelkamer, frisse moderne kamer met heerlijke bedden, zee zijzicht, eten fantastisch alleen soms erg druk in net restaurant door congressen die in het hotel gehouden worden. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

Brouwer, 9-6-2017

Perfect hotel, dicht bij strand en restaurants, ideaal voor een strandvakantie.

Geen overlast van verbouwen of renoveren.

Wij vonden het wel druk bij het ontbijt. Je kunt overal ontbijten dichtbij het hotel. Mochten wij nog eens naar dit hotel gaan boeken wij alleen logies

Gereisd met partner in mei 2017

Momenteel veel overlast door grote renovatie

Anne, 1-3-2017

Melia Costa del Sol wordt momenteel flink verbouwd. Touroperator beloofde dat we hier geen overlast van zouden hebben, maar niets is minder waar! Herrie bij het zwembad en op het balkon, alleen rust in de kamer. Die helaas erg gehorig is. Geen mogelijkheid koffie of thee te zetten, geen gezellig plekje om te zitten.

Positief; het goede eten, mooie ligging en het personeel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

4 sterren waard

johan gent, 12-2-2017

één van de betere hotels in Torremolinos. Momenteel wordt het A blok (links als je voor het hotel staat) gerenoveerd; ik kon er een kijkje nemen en werkelijk alles gaat eruit en wordt nieuw opgebouwd. Ik had een originele kamer met wat gebruikssporen maar voor de rest in orde. Zeer goede bedden, uitgebreid ontbijt (met cava),goede ligging
Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Costa Del Sol bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Costa Del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Costa Del Sol scoort een 8.88 uit 10 op basis van 102 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: