Hotel Marconfort Griego ****

6,7

134 reviews over Hotel Marconfort Griego in het Nederlands

Goed hotel

Sanne, 17-9-2017

Een week al in geboekt via touroperator. Het hotel was mooi en netjes. Personeel prima. Kamers wel een beetje klein en gehorig. Deuren van de kamers klappen zelf hard dicht dus ook als je laat terug komt. Ontbijt was prima. Wij hebben er zelf voor gekozen om savonds buiten de deur te eten. In de beschrijving stond dat het strand op circa 900 meter lag dus lopen naar het strand. Daar kwamen we er achter dat de strandtent van het hotel nog circa 3km lopen was, vandaar dat er een bus reed. Wel aparte tijden dat ie reed ( 8 tot half 12 smorgens en de laatste half 7 terug) Jammer dat sommige mensen totaal geen respect tonen voor het hard werkende personeel. Veel volle glazen drinken laten staan. Verder hebben wij een super vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer !

Do, 24-8-2017

Kamers waren ok ! Groot en proper !

Eten vond ik absoluut niet lekker ! Vis uit gedroogd , lamskoteletten uitgekookt ! Enz .

Ontbijt was wel ok !

Zwembad veel te klein voor al dat volk ! Vanaf 15 u begint de helft in de schaduw te zetten .

Naar strand dus met de gratise bus . Doorgaan ok , terug komen ( typisch spaans zeker ) . Om 16 u - 17 u en laatste om 18.30 u .( waarom geen om 17.30 , hij wachte daar toch.) Dus gemoest al bijna een half uur tot uur klaarstaan in de zon om mee te kunnen .60 pers voor u . ( gelukkig kwam die ene chauffeur terug als we niet al mee kosten . Eten aan strand was altijd zelfde en een warm hok aan een hotel , niet gezellig . Paëlla , hamburgers , sla en nog iets . Dus zijn we altijd elders geweest . Nee ,ik ben absoluut geen vieze eter . Dit is zeker al 14 j geleden ( ook in spanje ) dat ik dat heb mee gemaakt . Gelukkig een goed gezelschap mee en veel gaan uiteten en toch veel leute gemaakt . En gelukkig kon je s'avonds op gemak naar de winkelstraten gaan en een terrrasje doen . En lekkere tapas gaan eten . Nu deze keer was dus prijs kwaliteit . Was veel goedkoper dan andere jaren ! Zit toch ergens prijs verschil ! Daar moeten we eerlijk in zijn .

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prijs/kwaliteit TOP

Annemie, 29-6-2017

Goed hotel met lekker en gevarieerd eten.

Mijn waardering voor het personeel : 10

Mijn waardering voor het klienteel : 3

Wij werden hier door het personeel in de watten gelegd,

Lekker eten, propere kamers, alles werd dagelijks van boven tot onder gepoetst.

Vele reizigers hebben weinig of helemaal geen respect voor het hardwerkende personeel.

Bekers, soms nog helemaal vol, worden gewoon overal achtergelaten.

Bij een all in kan het toch niet de bedoeling zijn dat je zoveel mogelijk eten en drinken verspilt?

Chapeau voor het personeel om ons toch iedere dag met de glimlach te blijven bedienen.

Misschien een tip : eten verspillen = boete betalen?

Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

sandra, 10-6-2017

Ik zou hier nooit meer naar toe gaan.

Voor de All In prijs die ik betaald heb is dat zeker mijn geld niet waard.

Van de 7 dagen dat ik er geweest ben heb ik 6 dagen buiten de deur gegeten, het eten was ronduit slecht.

Ik ben helemaal niet zo moeilijk als het om eten gaat, ik ben zelf een kok en dit was echt heel slecht.

Uitgedroogd fruit, vette worsten, gehaktballen leken wel van plastic en ga zo maar door.

De kamers zijn zeer gehorig, de deuren klappen (automatisch) heel hard dicht (dus ook 's nachts).

Het zwembad tja....heel deprimerend, na 15:00 aan de ene helft geen zon meer en de kans op een ligbed kun je wel vergeten.

De Engelsen leken het allemaal prima te vinden maar als Nederlander zou ik het echt afraden.

De enigste pluspunten zijn het personeel (heel vriendelijk) de ligging en de gratis bus naar het strand.

Gereisd anders in mei 2017

Zeer tevreden, fantastisch hotel

Wijma, 7-6-2017

Leuk en goed hotel! Ze zijn er erg klantvriendelijk en je voelt je snel welkom. Ligging is prima. Ligt dicht bij het treinstation waarmee je naar Malaga of Fuengirola toe kan. Daarnaast is er een leuke winkel straat en zijn er leuke dorpjes om de stad heen. Het hotel ligt niet heel ver van het strand, maar er gaat vanuit het hotel een gratis bus naar het strand. Daarnaast is er bij het strand een snackbar waar je van 11.00 tot 17.00 kan eten en drinken. Dus je hoeft niet persee terug naar het hotel. De kamer zag er ook prima uit en werd elke dag netjes schoongemaakt. Het eten is variërend en voor iedereen wat wils!

Wij hebben erg genoten en raden het zeker aan.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk hotel dichtbij het strand

Sandra, 31-1-2017

Mooie ruime moderne kamers. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm, genoeg keuze voor iedereen of je nu een vlees of visliefhebber bent of vegetariër. Het hotel ligt op loopafstand van het strand. Er zijn leuke winkeltjes in de omgeving. Het personeel doet heel goed zijn best. Toppie!
Gereisd met partner in januari 2017
Gemma Marqués. Director de recepcion., Marketing, 3-2-2017

Lieve Jaeljo;

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaringen over uw verblijf in Marconfort Griego Hotel te delen.

We zijn gevuld met geluk in de wetenschap dat uw verblijf bij ons was aangenaam en diensten die worden aangeboden gevuld uw verwachtingen.

Deze opmerkingen zijn zeer nuttig voor ons, omdat ze ons helpen te blijven verbeteren van de diensten die wij aanbieden aan onze klanten.

Nogmaals bedankt voor de tijd die je nam om te schrijven over uw ervaringen.

Ik kijk ernaar uit om je weer te verwelkomen in Torremolinos.

vriendelijke groeten

alleen boeken voor een dak boven je hoofd

eric de roode, 4-10-2016

De gordijnen op de kamers liggen los en zijn besmeurd met ? , de badkamerdeur was verrot en het ligbad was vervallen. De kamers zijn onwijs gehorig ( je hoort het hele hotel naar de wc gaan en dat de hele nacht door) en dat ligt niet aan de keuze van je kamernummer. Oorplugs zijn dus aanbevolen.

Het ontbijt en diner zijn een aanfluiting en dit komt denk ik door ruimtegebrek. ( Ze kunnen dus niet beter of gevarieerdere kwaliteit leveren)

Wij hebben al 15 diverse hotels aan de costa bezocht, dus we hebben wel wat ervaring.

Het personeel daarentegen verdiend een dikke pluim, dat ze er nog wat van willen maken.

Dit hotel moet je alleen boeken als je van plan bent om met de nodige ongemakken een dak boven je hoofd wil hebben en overdag buiten het hotel uitstapjes wil maken.

Wij hadden all inclusive, maar zijn buiten het hotel gaan eten.

Gereisd met partner in september 2016
Gemma Marqués. Director de recepcion., Marketing, 7-10-2016

Beste Eric roode;

Wij waarderen uw mening en wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel was niet naar zijn zin. Omdat we genoten van een zeer hoge tevredenheid index, hebben zij ons verrast uw commentaar.

We hopen om het vertrouwen terug te winnen en terug te keren om hem te ontmoeten in Marconfort Griego Hotel om de beste service te bieden, evenals de wens van allen die deel uitmaken van Team Marconfort Griego Hotel.

Met vriendelijke groet

Niet aan te bevelen voor mindervaliden

Albert Hendriks, 17-9-2016

het eten was voldoende bedden voldoende douche ruimte voldoende maar niet ingericht voor mindervaliden de shuttle bus naar het strand is goed tevens aan het strand een eet en drank ruimte dat zit in all inn aan de andere kant van het strand waar je voldoende kan krijgen de bus rijd op bepaalde uren heen en terug dus genoeg vervoer ik geef het cijfer daar ik mindevalide ben
Gereisd met partner in september 2016

Geachte klant;

Hartelijk dank voor uw mening over Zoover op onze accommodatie.

Hartelijk dank voor uw vermelding van onze nieuwe gratis service aan het strand, hebben we voor de eerste keer zet dit seizoen en heeft brede acceptatie onder onze klanten bus.

Zeg dat we een toilet op de begane grond is ingericht voor mensen met een handicap als de Spaanse wetgeving ons verplicht.

We hopen dat uw volgende vakantie, weer Marconfort Griego Hotel.

Grandioos

John Honig, 17-9-2016

Prima hotel,vriendelijk personeel,kindvriendelijk.

Maak niet uit of U alleen of met twee personen of met het hele gezin er naar toe gaat er is voor iedereen wat wils.Zeer goed animatie team die een ieder zal onderhouden.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Geachte klant;

Hartelijk dank voor uw reactie, en dat vertelt ons van haar werkelijke index van tevredenheid.

Dank u voor uw vriendelijke woorden over ons hotel en onze medewerkers werken hard, zodat onze klanten willen terugkeren naar Marconfort Griego Hotel, of alleen reist of met familie reist.

Wij wachten op u in de toekomst vakanties.

Geweldige vakantie

Ad Raats, 14-9-2016

Het hotel voert tijdens ieder sluitingsperiode (november-Februari) verbeteringen uit aan het hotel. Kom hier al diverse jaren met veel plezier, en wordt altijd goed geholpen door vriendelijk personeel. Eten is zeer gevarieerd, met diverse verschillende thema's per week. Ook in de omgeving van het hotel is er genoeg te beleven. Bus en treinstation zijn op loopafstand. Het animatieteam onder leiding van Judith, is de gehele dag bezig om de mensen te vermaken.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Geachte klant,

Dank u voor de tijd neemt om uw mening te schrijven in dit forum.

Dit jaar zoals elk jaar in de winter sluiten wij onze deuren en we zullen een aantal hervormingen door te voeren, zodat onze klanten zoals u wilt herhalen in Marconfort Griego Hotel.

Dank u voor uw woorden aan ons personeel, dat is onze grootste troef, vooral onze animatieteam, die zijn genoemd in dit portaal zal bewegen.

We hebben ook waarderen uw opmerkingen over ons voedsel dat een hoge score op alle portals en hun mening over onze locatie in het centrum van de stad heeft.

We hopen je te zien op uw volgende vakantie.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marconfort Griego bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marconfort Griego in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marconfort Griego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marconfort Griego scoort een 6.72 uit 10 op basis van 135 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: