Hotel Marconfort Beach Club ****

Marconfort Beach Club
6,1

96 reviews over Hotel Marconfort Beach Club in het Nederlands

Verspil je geld en je humeur hier niet aan!

Marijke, 10-6-2017

Eet hier niets! Je wordt gegarandeerd ziek als je dat wel doet. Wij zijn allebei drie tot vier dagen echt ziek geweest. Overgeven en diarree.

Verder is het personeel niet enthousiast over vakantiegangers.

Het hotel zelf is erg vies, vooral de gangen.

Alcoholische versnaperingen niet geweldig en veel lawaaierig publiek ( ook ' s nachts).

Dit was eens maar nooit weer!

Gereisd met partner in december 2016

Vuil onhygienish kot

A.S uit Brecht, 31-5-2017

Als je Niet ziek wil worden van slecht eten en vuile boel, hier weg blijven !!!Er is niets aan dit "hotel" waar iets positiefs van gezegd kan worden:

Slecht eten met weinig keuze, onvriendelijk personeel vuile smerige gangen,die op 8 dagen Geen enkele keer gestofzuigd zijn, peuken op de tapijt, rietjes, tandenstoker zelfs beschermplastiekje van scheermesje,alles is daar 8 dagen ( en misschien nu ook nog wel, blijven liggen.

Stoelen aan zwembad tot op de draad versleten,en parasols beschimmeld.

Pistolets bij t ontbijt waren sponsen, alsook de bladerdeeg gebakjes met fruit waren echte sponsen .Spiegeleiren met hele hoop vooraf gebakken,op een berg gegooid en met een lamp boven om ze warm te houden!!! Spek wordt gewoon uit de kast gehaald is van te voren gebakken !! Smaakt echt naar niks.Verschillende mensen hebben dagen in bed gelegen met klachten van overgeven en zware diarree!!Dus wegblijven daar is 0/10 .Niet te begrijpen dan een reisorganisatie zich inlaat met zulk hotel! Hoop echt dat daar grondig gecontroleerd wordt ,want dit is daar niet normaal! Zeer spijtig van onze centen en onze vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijk

Wilfred Schoonderbeek, 20-3-2017

alles was netjes verzorgd, hygiënisch, gezellige sfeer, goede entertaiment
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Acceptabel hotel, slecht eten

Vredevoogd, 9-1-2017

Het marconfort beach club hotel ligt aan de oostelijke kant, best ver van het levendige centrum. Op zich zijn de faciliteiten van een viersterren hotel er wel, maar het is allemaal net niet. Speeltoestellen en apparatuur is verouderd, fitnesszaal mag je het niet noemen met zo weinig verouderde spullen erin, zwembad heeft eigenlijk ook niets te bieden en kinderspeelplaats te klein/geen uitdaging voor kids. Eten is qua aanbod voldoende, maar pas op wat je pakt. Substantieel deel van de gasten valt best veel af in de vakantie agv het eten...
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Nooit meer!!

Tania, 6-12-2016

Bij aankomst in het hotel denk je onmiddellijk : het personeel moet dringend een cursus "hoe fake ik dat jullie welkom zijn" volgen. Ik hoef geen geil gekir bij aankomst , zo knap ben ik nu ook niet. Maar een vriendelijk woord of een lachje kan wonderen doen. En hun Engels is ook al niet om van naar huis te schrijven..

Uiteraard is de kamer nog niet vrij. Dan maar op verkenning. Aan de bar beneden serveren ze enkel in plastieken bekers. Dat vind ik logisch. Maar gloeiend hete koffie in een slap plastieken beker... mijn vingerkootjes leken overrijpe aardbeien. Erg ? Nee hoor.

Op naar de kamer. Waar staat de frigo ? Oei die is er niet. Hebben we een verkeerd vliegtuig genomen ? Zitten we in IJsland? Nee buiten lees ik 33 ° en zie ik 4* aan ons hotel. Erg ? Nee hoor.

Dan maar toiletzak legen. Oei, de tandenborstel valt net niet op de grond. Met de rest moeten we terug naar de kamer. Geen plaats. Erg? Nee hoor.

De kluis vullen. Met de sleutel van de kluis kan je een boer van zijn paard slaan. Misschien kunnen we beter de kluis dan de sleutel overal meesleuren. Erg? Nee hoor.

Een bad zal deugd doen. Terwijl het water loopt tel ik de scheuren barstjes,gaatjes en vuil in de hoeken van en in het bad. Ik stop bij 13 want Tania heeft op balkon hulp nodig. Ze vecht met een kleine hagedis. Erg ? Nee hoor.

Dan maar een grote behoefte doen. Oei wc zit gekneld tussen een muur en het bad. De wc bril raakt zowel de muur als het bad. De behoefte lukt nog met dichtgeknepen billen. Om de kont te kuisen moet ik rechtstaan. Wees gerust, ze is proper. Ik beklaag zwaarlijvige mensen. Dat wordt rechtopstaand mikken en hopen dat "ie" niet in bad valt. Erg ? Nee hoor.

Het resto lijkt oké. Tot we op dag 3 doodziek worden. Diarree overgeven koorts. Ik hoor je al denken : te veel gezopen. Nee hoor echt niet en we hebben niet buiten het hotel gegeten. En we waren niet de enige die ziek waren!! Maar bij binnenkomst van het restaurant moesten we de handen ontsmetten...hhhm. Erg ? Nee hoor.

Bij het verlaten van de kamer om 12u, want de bus komt ons maar om 15 u halen... vragen we aan de receptie, de cursus is blijkbaar nog niet begonnen, of we nog een kleinigheid mogen nuttigen in het resto, een soepje misschien. Nee meneer, uw all in vervalt om 12 uur. Dat is het reglement. Bedankt reglement. Ik vraag mij af of er in dat reglement ook staat dat "mensen" die per dag zoveel zuipen en vreten als wij doen op een ganse week... bij afscheid de liters bier die ze op tafel achterlieten mogen meenemen. Dus maar de bus op en wachten om te eten tot op de luchthaven.Erg ? Nee hoor.

Deze en zoveel andere irritatie's leiden wel tot een ambetant gevoel.

Zoals de haardroger die niet werkte, geen droogrekje om de handdoeken te drogen(want die moesten over de stoel op terras anders was hij s'morgens verdwenen)

Een stoel op de kamer ipv een zeteltje. Geen handdoeken aan het zwembad en geen Nederlandstalige animatie (tja, hun Engels was ook niet verstaanbaar)

Zullen wij dit hotel aanbevelen of nog eens boeken? Zeker Niet!!

Gereisd met partner in oktober 2016

Geen Hotel Marconfort Beach Club meer voor ons

familie Jobs, 10-11-2016

Hotel Marconfort Beach Club, is een aardig hotel, maar maakt de vier sterren status absoluut niet waar. Het hotel staat op een rustige locatie aan de buitenkant van Torremolinos. Het centrum is 25 minuten wandelen, dus een paar goede wandelschoenen kan ik aanbevelen. Verder was het aanwezige animatieteam ronduit slecht!

Wat niet vermeld wordt is dat het hotel kampt met een hardnekkige bacterie waarvan je ernstig ziek wordt.

Helaas is mijn vrouw op de 2e dag van onze vakantie enorm ziek geworden in de vorm van overgeven en zware diarree. Het was zelf zo ernstig dat er met spoed een huisarts bij moest bijkomen. Ook ik ben slachtoffer geworden en heb enorme last van diarree aanvallen gehad.

Na de ziektemelding via het noodnummer richting de hostess van touroperator is er geen enkele reactie meer vernomen van haar kant, dus een hele dikke minpunt voor de service van touroperator.

Ik snap niet dat dit Hotel nog wordt aangeboden als vakantieadres aangezien er al zoveel mensen ziek zijn geworden!

Gereisd met partner in november 2016

Niet voor een 2e keer!

Danielle, 21-9-2016

Het eten is helemaal op de Engelsen afgestemt! Het drijft in het vet en er zit weinig variatie in. Ben zelf op de laatste dag ziek geworden van het eten. Waren meer mensen die ook heel ziek zijn geweest. Het hotel is verder wel goed. Schoon, elke dag schone handdoeken en vriendelijk personeel! Ligt wel een beetje afgelegen en dat is jammer!
Gereisd met vrienden in september 2016

Helse vakantie gehad daar 6 van de 6 doodziek

Rebecca Bruin, 16-8-2016

Als je goed ziek wilt worden en Eem flinke voedselvergiftiging op wilt lopen een bacterie die er al jaren schijnt te zijn! Zoveel mensen ziek daar, heel zoover, tripadvisor, Facebook Google staat ermee vol! Dit gaat echt nog een staartje krijgen!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

1 keer, nooit weer.

Cees, 4-7-2016

Het deel van de boulevard waar dit hotel ligt is een vrij saai stuk, er is niet veel te beleven. Barretjes en restaurants op vrij grote loop-afstand. Je moet goed ter been zijn wil je hier iets doen.

Bushalte voor de ingang van het hotel. Afstand tot centrum ongeveer 3 Km, taxi kost je € 9 per rit, bus € 1,30.

Kamers zijn klein, vooral de badkamer, je kunt er je kont niet keren. Geen koelkastje op de kamer, hang- en sluitwerk slecht ( kamerdeur hing uit de scharnieren, slot was ooit open gebroken of deur ingetrapt en balkondeur niet afsluitbaar.

TV was monitor-formaat, SD beeldkwaliteit en alleen FTA-zenders.

Hotel schenkt Buckler en Amstel, dat wil je niet in Spanje, dan wil je San Miguel of een ander goed lokaal bier. San Miguel kun je krijgen tegen betaling van € 1 bovenop je all-inclusive, belachelijk.

In 1 week 2x flink ziek geweest van het eten ( diaree en overgeven ) en erg slechte bedden, in 25 jaar nog niet zo slecht meegemaakt.

Kamers zeer gehorig, veel geluidsoverlast.

Hotel verdient max. 2 sterren, hoe ze aan 4 sterren komen is mij een raadsel.

Gereisd met partner in juni 2016

Tegenvaller over de ganse lijn

Nancy, 30-6-2016

Geen uitleg bij aankomst. Zoek het zelf maar uit,taal kon het probleem niet zijn want mijn man spreekt Spaans. Onvriendelijk ,Koud eten, steeds hetzelfde, weinig keuze, .voedselvergiftiging voor mijn man en mezelf, gordijnen hingen los, kamers luidruchtig. Zeker geen 4*waard. Wij gaan tot 5xper jaar op vakantie en dit was één van de slechtste ooit.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marconfort Beach Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marconfort Beach Club in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marconfort Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marconfort Beach Club scoort een 6.1 uit 10 op basis van 97 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: