Hostel Guadalupe **

Guadalupe
8,8

7 reviews over Hostel Guadalupe in het Nederlands

Heel vriendelijk personeel en een perfecte locatie

kruidt, 2-10-2017

het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, wij hadden een kamer met dakterras, prachtig uitzicht alleen was het bed te klein
Gereisd met partner in september 2017

Eeen hostel om aan te raden

Antwan, 13-3-2015

Het Hostel ligt 50 meter van zee de weg oversteken en je bent er al, ook dicht bij het centrum van Torremolinos een paar trappen op en je staat er midden in.

Pedro en bemanning zijn er goed in verzorgen het ontbreek je aan niets, we hadden het penthouse een zeer Unique locatie met eigen dakterras, nu voor de tweede keer geweest en gaan in juni nog zeker weer terug, ieder morgen weer een lekker ontbijt met heerlijke Spaanse koffie

Gereisd met vrienden in februari 2015

Mooie originele plek, centraal gelegen

Rob, 11-11-2013

Hostel Guadalupe is kleinschalig, eenvoudig en heel gemoedelijk. De eigenaren zorgen ervoor dat er niets ontbreekt en zijn zeer service gericht. Ze helpen je met al je vragen. Je voelt je er snel thuis. De kamers zijn van alle gemakken voorzien: TV,kluisje,airco,ventilator,koelkastje....en alles gratis. Het ontbijt is eenvoudig (op zijn Spaans toast met jam, jus dorange,thee/koffie,cake). De kamers zijn wel wat gehorig als er mensen laat thuis komen (allemaal harde materialen,tegels). Dagelijkse schoonmaak met voldoende handdoeken.
Gereisd alleenreizend in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guadalupe bij:

Knus en gezellig hostal, voor herhaling vatbaar

Patrick, 11-9-2013

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door de uitbater Pedro. De hostal is zeer centraal gelegen direct aan de boulevard van Torremolinos. We hadden het penthouse met dakterras van waar we een prachtig zicht over Torremolinos en de zee hadden. Het ontbijt was voldoende, maar wel eenvoudig. Pedro is een gezellige man die ons nuttige tips over de omgeving heeft gegeven.
Gereisd met partner in september 2013

perfect

hd bas, 13-5-2013

oubollig doch perfect hotel
Gereisd met partner in januari 2013

Gezellig goed gelegen hostel

Marcelle, 7-6-2012

Wij bezochten dit hostel 2 keer. Zijn zeer hartelijk ontvangen, prima persoonlijke service. Gratis WIFI, schoon, goede airco,koelkastje, prima bedden.

Straat oversteken en je bent op het strand. 's Nachts rustig. Engelse eigenaren zijn aanwezig en doen hun uiterste best om je overal mee te helpen..Prijs/kwaliteitverhouding bijzonder goed. Kamers met terras of balkon, uitzicht op zee. Tevens klein restaurant.

Gereisd met partner in juni 2012

fantastische ligging, super vriendelijk personeel

marc, 8-4-2010

wij komen inmiddels al heel wat jaren in dit hostal. Dit wordt gerund door hele aardige mensen. Ligging is perfect , direct aan de boulevard en het strand.

Kamers netjes en verzorgd.

Een zeer goede aanrader en prima prijs-kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guadalupe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Guadalupe in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Guadalupe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Guadalupe scoort een 8.75 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: