Hotel Gran Cervantes ****

Gran Cervantes

20 tips over Gran Cervantes

Theo En Marion, 28-5-2015
Wil je naar het strand,neem de lift vlak bij het hotel,voor twee kwartjes hoef je niet een toch wel flinke klim te maken.
Dd Meyer Kurt, 3-10-2014

geen aanrader voor mensen met een handicap zoals ik.. je dient heel wat trappen te doen eer je aan het strand bent.. er is een lift.. maar die dien je te betalen. Er zijn andere hotels daar die in het bezit zijn van eigen lift waar je vanuit je hotel onmiddelijk naar het strand toe kan 'en gratis'.

wij zullen ook ons reisagentschap contacteren met dergeljike opmerkingen om zo ervoor te zorgen dat het niet een aanrader is voor ouder publiek die in de maand oktober meestal hun vakantie nemen.

Yvonne molenaar, 14-9-2014
Kamers zijn prima bed is beetje hard maar goed

ives, 16-8-2014

mijn tip

boek een ander hotel, 1 die aan het strand ligt en niet in het centrum

Wendy_nederland, 8-2-2014
als je over het strand naar rechts loopt voorbij de grote rotsen kom je in een nederlands gebied met veel gezellig barretjes. vlakbij het hotel is een mercadona (supermarkt)
De Bosscher - Poelman , 15-9-2013

Fietstocht langs de promenade

Aquapark!

Simone, 1-9-2013
Auto huren en naar Ronda rijden
Marjan, 27-7-2013
Voor gezelligheid en vertier, naar het centrum gaan, ook voor lekker eten, voor relatief weinig geld.
iris ciavattoni, 21-7-2013
goede regelijk ivm zwembadstoelen ! ligt je handdoek op de stoel en ben je er 2 keer niet(ongveer 2uur) mag de redder je spullen wegnemen ! zo heeft iedereen altijd plaats ! zelfs als je in de namiddag komt !
Janet van Hillo, 23-12-2012
Verder is er goed openbaar vervoer door de hele regio je kunt er alle kanten op!

Onze bezoekers bekeken ook: