Hotel Gran Cervantes ****

Gran Cervantes

193 reviews over Hotel Gran Cervantes in het Nederlands

Heerlijk hotel, wij hebben genoten

Brouwer, 24-8-2017

Wij hadden dit geboekt op basis van half-pension, we waren verrast door de ruime schone kamer met balkon en de grote lange bedden. Het hotel is wel ouder maar in prima conditie. De matrassen waren wel hard maar wij zijn schuimmatrassen gewend. Elke dag schoonmaak, elke dag schone handdoeken en je bed opgemaakt. Het buffet restaurant was perfect, wel heel groot. het eten was heel divers en wisselde ook elke dag en werd goed bijgevuld en koud eten werd weg gehaald en ververst. Apart kinderhoek met eten.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel ook in restaurant en bij zwembad. Het hotel ligt in een hele leuke gezellige wijk met leuke winkeltjes en terrassen. Hotel ligt niet aan de boulevard daarvoor dien je een lift te nemen of een gezellige trap langs winkeltjes en restaurantjes naar beneden. Torremolinos een aanrader. Stranden schoon en heerlijke bedjes. Alles heel betaalbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super hotel

Amelie, 16-7-2017

Ik las heel wat negatieve commentaar over dit hotel. Bij aankomst leek al snel dat het een goed hotel was. Een groot assortiment aan eten zowel s'morgens , s'middags en s'avond. Wij hadden een ALL IN formule geboekt maar ze zouden hier iets meer voor mogen geven bv meer snacks tussen het eten, een bar boven op het dakterras,.. Het personeel was ook steeds vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad op het 9 de verdiep is zeker een topper! Ze zien ons hier zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel in het Centrum

Duiker, 18-3-2017

Goed hotel, vriendelijk personeel, goed eten maar wel regelmatig het zelfde. Bedden zijn erg hard voor de rest een nette kamer. Lekker dicht bij het centrum.
Gereisd met partner in november 2016

Geen Halfpension meer

Jan, 2-3-2017

Positief:

ligging in het centrum, ruime kamer, vriendelijk bedienend personeel, kamer werd elke dag keurig schoongemaakt en de bedden netjes opgemaakt.

Negatief:

ontbijt - 2 bruine broden, een aantal witte stokbroden en voor de rest een heleboel van die taaie witte voorgebakken puntjes;

dinner - koud en taaivlees, koude groenten en weinig variatie, koude aardappelen. Salades en toetjes OK en voldoende

Gereisd met partner in februari 2017

geen 4 sterren (meer) waard

Gentil Dossche, 5-11-2016

Toen wij 20 jaar geleden met de kinderen in Cervantes verbleven was dit nog een **** Hotel maar daar is niet echt veel meer van overgebleven. Spijtig genoeg zijn er nu meer negatieve dan positieve punten. De kamers zijn ruim genoeg en het balkon is een aangename rustplaats. Voor ons was de bedkwaliteit OK. De badkamer is voldoende groot maar foutief ingericht. Toilet en voetenbadje zouden moeten van plaats wisselen zodat je meer ruimte krijgt. Airco zeer lawaaierig en schuifraam open zetten gaf veel straatlawaai, vooral van onbeschofte dronken Engelse “gasten”. Geen wifi op de kamers, waar vind je dat nog in deze tijd? Ontbijt was voldoende uitgebreid maar brood was nooit echt vers. ’s Avonds was het buffet vrij uitgebreid en steeds snel aangevuld maar de kwaliteit was niet bijzonder. Koude frieten en koud vlees zijn niet echt super! Personeel was niet onvriendelijk maar duidelijk niet gemotiveerd. Naar de beschreven prachtige tuin zijn wij nog steeds aan het zoeken. Qua ligging is Cervantes Ok, zeker als je, zoals wij, graag gaat shoppen. Zwembad en omgeving is duidelijk veel te klein en biedt geen enkele kans op enige schaduw. Een 3de keer in dit Hotel zit er zeker niet in.
Gereisd met partner in september 2016

Nooit weer

Harriette, 25-10-2016

Het eten was redelijk. Het bedienend personeel vriendelijk. De ligging prima bij strand en winkels. Tot zover het positieve. De bedden zijn echt keihard. Heel erg lawaaiig vooral door grote groep zuipende en lallende Engelsen. Zij nemen bezit van alle beschikbare ruimtes. De lobby vol gillende hardlachende vrouwen.Rustig bij het zwembad een boek lezen was niet mogelijk. Ze hadden hun eigen zanger meegenomen die luidkeels kweelde. Boven op je balkon zitten was ook geen optie, daar klonk alles nog twee keer zo hard😖😖 . In de jaren zestig misschien vier sterren waard, maar nu beslist niet meer.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Nooit meer

Rozebortel, 27-9-2016

Eten was elke dag het zelfde, wel was er genoeg eten,werd goed aan gevuld! Personeel erg onaardig. De kamers zijn wel goed! Bier was vreselijk! Water apparaat was leeg en werd niets mee gedaan om hem snel te vullen! Wel leuk dat het hotel echt midden in het centrum ligt! Was leuke vakantie maar nooit meer dit hotel! Animatie was prut!!! Savonds niets te doen!!
Gereisd met vrienden in september 2016

goed hotel

fam.mol, 8-6-2016

Schoon hotel.

Eten is prima , genoeg keus. personeel is vriendelijk

Receptie personeel onvriendelijk.

Goede bewaker.

Groepen engelsen is een ramp !!!!! Heel storend.

2 Zwembaden is prima voor ieder wat wils

Gereisd met partner in mei 2016

gemengde gevoelens

elsie en hans, 24-2-2016

onze eerste dagen waren superleuk dicht bij centrum ,all in goed ,vriendelijke bediening in restaurant en bar juist de bedden ,kamers en gangen waren gedateerd en onvriendelijke receptie personeel ,vanaf 6 januari brak de hel los het hotel werd er ingepalmd door nederlandse trainingskampen die er dag en nacht lawaai maakten en een vieze vuile boel van maakten zelf hun eigen muziek speelden in de bar enz...
Gereisd met partner in januari 2016

nooit meer

Nathalie, 11-10-2015

Welkomst in het hotel was niet goed. De enige informatie dat we kregen was de kamernummer en het uur van eten. Waar de lift was, het restaurant, ... niet.

Toen we op de ouderwets ingerichte kamer kwamen lag er nog een halfvol flesje water en vuil achter de deur, dit vuil is er heel het verblijf blijven liggen. Onder het bed en de nachttafels was het ook niet proper. Er werd enkel oppervlakkig gepoetst.

Het personeel was niet vriendelijk. We kregen het gevoel dat wij degene waren die Spaans moesten spreken in plaats van dat zij moeite moesten doen om ons te begrijpen.

Het eten was slecht. Er was geen variatie en het was niet eetbaar. Iemand sprak mij zelfs aan en zei dat het "dog's food" was!

Dit hotel is echt geen aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Cervantes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Cervantes in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Cervantes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Cervantes scoort een 7 uit 10 op basis van 200 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: