Appartement Carihuela Paradise ***

7,4

17 reviews over Appartement Carihuela Paradise in het Nederlands

Topvakantie

Love it, 24-4-2009

Ik ga nu al 3 jaar naar Carihuela..Het is fantastisch...Goed eten, gezellige mensen...Mooi strand...Top boulevard, en genoeg mogelijkheden om lekker te gaan stappen of een drankje te doen...Ook de spanjaarden aan de boulevard en op het strand spreken zo onderhand Hollands whaha...Echt top!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Arnold carbonie, 19-7-2007

Ik vond deze vakantie tog zo onaantrekkelijk. Dat wil jij niet weten. Mensen, ik zou hier nooit heen gaan en dat meen ik. deze vakantie was echt bagger. Het hotel was fies, spinnen lopen door je bed. En het zwembad word slecht onderhouden. Niet doen jongens.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Davey, 19-7-2007

ja jongens. Ik vond het niet normaal zo,n mooie vakantie dat ik daar heb gehad. Het was me mooiste vakantie ooit. Het service was geweldig en heel aardig. wij zaten in een mooi appartement wat Heel goed onderhouden werd. De boulevaar is zeer aantrekkelijk en gezellig. En het leukste vind ik, de meeste mensen praten daar nederlands. Luister maar niet naar de mensen wat iets slechts zeggen hoor. Helemaal fantastisch
Gereisd familie in juli 2007

ellen, 29-10-2006

WIj zijn hier in de herfstvakantie geweest, we hebben het erg naar ons zin gehad.Het was wat stiller dan in de zomer maar dat mag de pret niet drukken.......volgend jaar gaan we weer
Gereisd met vrienden in oktober 2006

diana, 16-8-2006

Wij zijn in Carihuela Park geweest.Ruim appartement op 8 hoog.Hadden uitzicht op het park en de zee.Er word maar 1x in de week handdoeken verschoont en een beetje aangeveegd.Park ziet er goed uit.Goeie ligging.De ligbedden moet je daar huren voor €1,50 per bed en word door iedereen gereserveerd.Helaas!!!!!Verder een leuke vakantie gehad.Jeepsafari is aan te raden.
Gereisd met partner in augustus 2006

Helma, 16-8-2006

Het appartement is redelijk, maar wordt wening schoongemaakt 1 x in 2 weken een schoon bed.Er wordt wening voor kinderen onder de 10jr gedaan het team wil wel maar krijgt geen spullen, wel elke dag voetballen. Ook op het terras worden van tevoren aangekondig optreden afgezegd of er is de hele avond niets.wel af en toe optreden van een ned. zanger. geen vriendelijk barpersoneel. kan nog heel wat verbeterd worden
    Gereisd anders in augustus 2006

Rosalie Zomers., 12-8-2006

REAGEER op CARIHUELA PARK en PALACE, want die staat er in de index NIET bij ALLEEN Carihuela Paradise die 12 appartementen heeft.

Maar zo te lezen heeft iedereen het over CARIHUELA PARK EN PALACE en weet misschien de redactie van ZOOVER dit niet.

Carihuela Park heeft goede appartementen met een keuken, televisie (huur ), er komen vaste gasten o.a. uit VOLENDAM die elk jaar hetzelfde appartement willen naast elkaar! ONS kent ONS bij het zwembad, er was een jongen met ADHD en zijn ouders hadden zijn pilletje uitgesteld, maar onze kinderen diende steeds rekening met hem te houden en aan te passen, want zij kwamen hier al jaren en hun kind had ADHD en kon wat heftig reageren. Met dat zwembad, animatie en zonneweide zijn wij toen gestopt en liepen naar het heerlijke strand of namen de gekoelde bus naar Marbella of naar het witte dorpje Michas.

De receptioniste was vaak druk met MANOLIS van de disco VOOM VOOM die achter het complex is of was druk in gesprek met de vaste gasten.

Gereisd familie in juni 2006

michel.van.gool, 22-7-2006

Het is er heel leuk en heel warm.

gezelige winkels,en leuke eet-tentjes,zeker voor mensen uit Nederland

Gereisd met partner in juni 2006

Sabrina, 12-7-2006

Ik ben hier zo'n jaar of 10 geleden geweest met familie.

Dit was "The place to be", toen dan, er waren ook veel bekende nederlanders die in het park vertoefden,ze kwamen voor die disco waar ze optreedden:hannie,joling,corrie konings.

Ik heb zelfs nog met Sugerlee hooper op een luchtbedje gedreven.Veel NL,veel animatie,goede service,torremolinos is op loopafstand.maar volgens mij is t nu een beetje anders.

Gereisd anders in juli 2006

dries, 11-7-2006

voor gezinnen heel erg geschikt.

hebben een leuke vakantie gehad.

het appartement was helaas nog niet gerenoveerd maar dat drukte de pret niet.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carihuela Paradise in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carihuela Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Carihuela Paradise scoort een 7.35 uit 10 op basis van 17 reviews.