Appartement Bajondillo ***

Bajondillo
8,1

596 reviews over Appartement Bajondillo in het Nederlands

Voor ons is het thuis komen 👍👍

Marian en hans, 2-9-2017

Als eerste personeel altijd even vriendelijk en behulpzaam app bajondillo is de ideale plek. Iedere dag alles lekker schoon bedje opgemaakt wat wil je nog meer 😀Wat ook heel fijns je loopt het app uit stukje omhoog links trap op en voor 50 euro cent kun je de lift pakken en sta je midden in het centrum 👛👜🛍🛍 heb wel een minpuntje 🙁Als je ontbijt erbij boekt moet je naar een ander hotel wat wij persoonlijk dan weer minder vinden 🥖☕️ Maar dat mag de pret niet drukken wij genieten op ons balkon met een ontbijtje want als je beneden in restaurant doet ontbijten dat kan dan weer wel kost het je 9euro dat vind ik wel erg aan de hoge kant maar voor de rest alles Toppie 🌴⛱🍹☕️🥃🍺🌴⛱ voor de mensen die noggaanfijne vakantie 🌴⛱🌴⛱
Gereisd met partner in september 2017

Het verblijf is top, ook al is het iets verouderd.

John, 21-8-2017

Het is een goed verblijf al is het verouderd ,maar de bedden en het eten is perfect.

Ze zijn aan het renoveren, maar ik heb wel vernomen dat ze nu alleen de badkamer vernieuwen. Maar aan de rest zouden ze ook iets moeten doen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Oud, vervallen en onhygiënisch.........

Lizzy, 13-8-2017

We wilden midden in Torremolinos zitten, daarom hier een appartement geboekt.

Oké, over smaak valt niet te twisten!

de 1 noemt het complex gedateerd, de ander noemt het "Spaans" en de volgende nostalgisch.

Maar: als de wastafel in de badkamer letterlijk alleen nog met de afvoer aan de muur vast hangt, de kozijnen van de badkamerdeur 3x zo dik zijn door het vocht, er schimmel staat in de kitranden en tussen ongeveer alle tegels van het bad, er om het bidet heen geschilderd is om scheuren "weg te werken" dan noemen wij dat toch echt ronduit vervallen en onhygiënisch.

Het is gewoon zwaar achterstallig in onderhoud terwijl de prijzen er niet om liegen in het hoogseizoen.

Zwembad: bedjes te huur voor 3,00 p.p. voor die prijs moet je wel zelf je matras op gaan halen.

Iedere avond tot 1.00 uur muziek dus mocht je aan de zwembadzijde liggen dan mag je daar van meegenieten of je wilt of niet.

Kortom: noooooooit meer!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een fantastische plek

Meta brassers, 12-8-2017

Voor ons goed genoeg we zijn er alleen te douchen en slapen en het staat op een goede plek
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke vakantie

Rowena de Winden, 10-8-2017

Het appartement voldeed aan onze verwachtingen. De ligging was perfect, als je het appartement uitloopt kom je meteen uit bij het strand en wat restaurantjes. Ook de kamers waren super, de kamer wordt elke dag schoongemaakt en je kunt elke dag schone handdoeken krijgen. Ook is er elke avond tot 01.00 entertainment in het appartement. Ook bij het zwembad werd elke ochtend schoongemaakt, je kan de hele dag lekker bij het zwembad liggen en een hapje of drankje bestellen bij de bar. Dit appartement is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk!

L. Timmermans, 7-8-2017

Bajondillo heeft een perfecte ligging als je van strand houdt, er zit namelijk alleen een weg tussen dit hotel en het strand. Het zwembad is simpel. Mocht je een bedje willen met een parasol raad ik je aan om vroeg op te staan want ook hier zijn mensen er vroeg bij. Een bedje (in het hoogseizoen) kost €3,- per dag (€5,- ongeveer op het strand).

De kamers worden goed schoongemaakt! Ze hebben een echt 'Spaans' interieur, maar wij vonden het niet oud ofzo, en het bed was perfect. Wel hebben wij gevraagd naar een van de gerenoveerde kamers, dus ik weet niet hoe de niet gerenoveerde kamers zijn.

Mensen zijn super aardig en behulpzaam, zowel in het restaurant als bij de receptie.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad! Als je op zoek bent naar een lekker rustige vakantie waarbij je wel uitvalswegen hebt om nog uit te gaan maar het niet erg vindt om eventjes te lopen, is dit perfect!

Gereisd met partner in juli 2017

Gemiddeld hotel met fantastische ligging.

Renate, 25-6-2017

Hotel ligt aan de boulevard, vlak bij het oude centrum van Torremolinos en op loopafstand van Benamaldena. E.e.a is wel wat gedateerd, maar erg schoon. De bedden op de kamers zijn prima. Groot minpunt is dat het heel erg gehorig is. Ook zijn er in drukke periodes te weinig ligbedden. Wij waren in 2e week mei en 's middags geen bed/matras meer te krijgen (kost overigens € 3 per matras). Er is ook te weinig ruimte rondom het zwembad. Ontbijt is prima te doen, van alles wat en alle dagen hetzelfde. Alles wat je verder wil kopen in het hotel vonden wij relatief prijzig.
Gereisd met partner in mei 2017

Bajondillo is thuiskomen

Polly, 24-6-2017

We komen er voor de zoveelste keer. We hebben voor juli en oktober ook al geboekt. We vliegen van Rotterdam vaak heel goedkoop.

We vinden het fijn om je gewenst te voelen als gast. Kleine klachten worden meteen verholpen. Het zwembad is prima en het grote bad ligt aan de overkant. De ligging is perfect : je loopt zo naar Carihuela en met de lift ben je voor 50 ct zo in het centrum. Hopelijk zet de renovatie van alle kamers snel door.

Gereisd met partner in mei 2017

Top ligging, bed en ambiance

Inge, 5-6-2017

De studio is niet super groot, maar echt prima! Het hotel is namelijk op een super korte afstand van het strand (hemelsbreed 20 meter?). De bedden liggen heerlijk! Wij hebben echt een hele fijne vakantie gehad, maar dan moet je wel van zonnen houden, want Torremolinos zelf stelt niet zoveel voor.

De handdoeken worden (als je wilt) elke dag vervangen. Het personeel is erg vriendelijk. Kluisje: €20 borg, €3 per dag. Geen kamer om te douchen op de laatste dag, wel grote toiletruimte om evt om te kleden enzo.

Tips:

De keuken heeft voldoende pannen, maar niet echt keukengerei. Wil je ook eens koken? Neem dan een pollepel, scherp mesje, afwasmiddel, afwasborstel, vaatdoek mee dan kun je lekkere dingen maken! Er is geen waterkoker, maar dit is prima op te lossen door een pan met water op te zetten. De koelkast heeft een klein vriesvakje. Toen wij er waren was het gehele hotel volgeboekt en de overlast viel mee. De muren zijn echter wel dun, dus als je het slecht treft kun je mogelijk de buren horen, maar daar heb ik zelf dus geen ervaring mee. Wc papier e.d. wordt aangevuld door de schoonmaaksters (elke dag, behalve op zondag aanwezig).

Kun je een kamervoorkeur doorgeven? Kies dan geen kamer op de eerste verdieping, deze balkons hebben namelijk geen zon door overhangende balkons.

Het strand bestaat uit zand maar loopt al snel over in kiezels.. slippers of waterschoentjes zijn dus aan te raden als je de zee in wilt.

Wil je zowel op een strandbedje liggen als bediening aan je bedje (voor dezelfde prijs als in het restaurant?) Ga dan naar het 'witte met blauwe' strandtentje vanaf het hotel gezien rechts bij het strand. Het avondeten is hier overigens niet aan te raden (érg vet!).

Veel restaurants in Torremolinos zijn echt gericht op toeristen, goedkoop maar niet echt top eten. Wil je lekker eten, voor iets meer geld? Maar nog steeds goedkoper dan in Nederland? Loop dan de trappen op richting: La Escalera. Hier werkt ook een Nederlandse meneer wie samen met zijn collega ervoor zorgt dat je een leuke avond hebt, met niet te vergeten: Heerlijk eten! (zeker de Zeeduivel en de mixed grill).

Een dagje lopen naar Benalméda, de haven, is leuk.

Zoek je een grotere supermarkt? (die beter betaalbaar is dan die beneden aan de boulevard) Loop dan helemaal omhoog Torremolinos in en blijf rechtdoor lopen dan zie je aan je rechterhand vanzelf de Supermercado!

Naar Malaga? Ga dan Torremolinos in, met de trein ga je het snelst en het goedkoopst. In Malaga kun je lekker lunchen of wat drinken in het AC hotel (niet het AC hotel zoals in Nederland). Dit hotel bevindt zich aan de grote straat richting de haven. Als je het hotel in loopt kun je bij de lift op: "terras" klikken en dan kun je op het dak van het hotel eten/drinken met een fantastisch uitzicht!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super vakantie gehad

S. Dijkman, 23-5-2017

De kamers waren erg netjes en schoon. Ligging was perfect en het personeel was ook super vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bajondillo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bajondillo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bajondillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bajondillo scoort een 8.1 uit 10 op basis van 606 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: