9,8

Uitstekend

200 reviews over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) in het Nederlands

Het echte vakantie gevoel

Bert Verwijs, 15-7-2017

In de Villa El Pajarero bij Jan en Klaas is het echt vakantie vieren !! Het liefst zouden wij er elke maand wel willen zijn. Het is er op alle punten ronduit gewelding.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastische vakantie plek om tot rust te komen

Evert Jan en wilma versteeg, 5-7-2017

Jan en klaas zijn geweldige gastheren

Geweldig ontbijt en voor ons ook belangrijk een lekker gebakken en gekookt eitje

Geweldig uitzicht en prachtig appartement en b&b

We hopen hier nog weer terug te komen

Pluimveehouders uit Nijkerk

Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf

Bert Verwijs, 5-6-2017

Het is een super verblijf en wij hebben het goed naar ons zin gehad. Er zijn alleen plus punten.
Gereisd met partner in november 2016

Super.

Diny en Alex, 26-9-2016

Voor de derde keer , op deze toplocatie op vakantie geweest, en het was ook deze keer weer een geweldige mooie tijd .

een Super locatie met twee gastheren die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt , en we hebben weer met veel plezier paard gereden , en gebruik gemaakt van de tips , waar er goed gegeten kan worden in de omgeving , ook met de andere gasten was er een leuke klik , en de Sate avond was erg gezellig .

Jan en Klaas , bedankt voor jullie goede zorgen , en niet te vergeten Nena jij ook weer bedankt voor je niet af latende vriendschap.

Gr. Diny en Alex.

Gereisd met partner in september 2016

Spaans pareltje dat je eigenlijk niet wilt delen

Nicole, 14-8-2016

Voor de 5e keer een fantastische vakantie mogen beleven in het paradijsje op deze berg. PGrandioze plek, bij twee heel vriendelijke gastheren, om heerlijk tot rust te komen!
Gereisd familie in augustus 2016

Superplek

Jacco Wesselius, 14-8-2016

El Pajarero is een fantastische plek met een prachtig uitzicht, een prima zwembad en twee enthousiaste gastheren.
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch!

Moniek en Wim Reinen, 9-8-2016

Weer helemaal tot rust gekomen boven op de berg. Mede door de gastvrijheid van Jan en Klaas, het uitzicht en de rust die er heerst. Wij komen in september WEER terug! Groet, Wim en Moniek
Gereisd met partner in augustus 2016

Adembenemend en rutgevig

Laura Steinmann, 5-8-2016

De omgeving, de ligging en het verblijf zelf zijn stuk voor stuk prachtig. Je hebt wel een goede auto nodig voor alle activiteiten buiten de deur, de berg op is een redelijke klim. Dit moet niemand tegenhouden hier heen te gaan, het is het helemaal waard.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Echt een aanrader!

Rianne, 4-8-2016

De locatie is fantastisch! Het appartement was erg mooi en van alle gemakken voorzien. We werden erg gastvrij ontvangen en we kregen allerlei leuke tips over de omgeving. Ik zou het iedereen aanraden om erheen te gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische locatie bij 2 toffe mensen

Geert, Anne en Kelly, 31-7-2016

De eerste keer naar boven rijden is even spannend, maar eenmaal boven, geniet je van een prachtig zicht. Je komt helemaal tot rust, en je kan blijven genieten van het uitzicht. Het appartement is gewoon top.

Jan en Klaas staan je met met woord en daad bij om je verblijf aangenaam te maken.

En Klaas, met zijn passie voor paarden, heeft onze dochter een prachtige vakantie bezorgd. Rijden op 'Lucera', 'Domino' en 'Alegria' en 'Froukje' verzorgen, alles stond op het menu.

We komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd familie in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) scoort een 9.79 uit 10 op basis van 200 reviews.