Vakantiepark Finca el Moralejo ***

Locatie

Hygiëne

Helemaal top

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Wij gaan zeker een keer terug, heerlijke week!

Heerlijke vakantie gehad in een comfortabel huisje, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Finca El Moralego wordt geleid door Peter, samen met zijn vrouw Nice en haar zus met familie. Peter is een echte professional die niets aan het toeval over laat. Bij aanvang dacht ik even dat dit wat aan de strakke kant was maar niets is minder waar. Peter en zijn 'crew' leiden de finca met liefde en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. In 15 jaar tijd heeft Peter er een waar paradijs van gemaakt. Voor de kinderen is het zwembad natuurlijk de grote trekpleister. Voor dagtochtjes en de middellandse zee is de finca een ideale uitvalsbasis. Het meeste is rond de 30 minuten te bereiken, voor de echte grote toeristische plaatsen als Sevilla, Granada en Cordoba ben je wel rond de twee uur onderweg. Ronda is relatief dicht bij. Kortom, wij hebben een heerlijke week op de finca gehad. Het huisje Ginoux was ruim en van alle gemakken voorzien, we voelden ons er echt thuis. De beddden sliepen stevig maar prima. Wij hebben een keer bij Peter gegeten en dat was prima. De omgeving biedt veel goede mogelijkheden om voor een eerlijke prijs goed te eten. Kortom, prima vakantieweek!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Schitterende plek

Vanessa, 12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Verbleven in privé villa allegria, feestje om wakker te worden met dit uitzicht, ideaal voor rust zoekers en toch dicht bij alles
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

fantastische vakantie, 1-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Perfecte locatie , waanzinnige omgeving , erg vriendelijke mensen waar je je meer dan welkom voelt .

Het ontbijt is overheerlijk met verse producten uit de omgeving net zoals het avond eten . En niet duur. In de omgeving is van alles te doen prachtige natuur en veel stadjes en steden om cultuur te snuiven .

In de dorpjes nabij kun je ook heerlijk en goedkoop eten .

Wij hebben een super vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Supervakantie

Karl Korte, 22-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij logeerden in picasso. Ideaal voor een gezin met 2 kinderen! We namen telkens ontbijt en avondeten. Niets aan te merken op het eten: elke dag ander thema en elke keer opnieuw superlekker!! Een ideaal zwembad met een prachtig uitzicht. Wij hebben uitstappen gemaakt naar ronda, marbella, fuerengirola, torremolinos en mijas. Alles bereikbaar tussen 30 en 45min. Fantastische vakantie gehad en dit ook zeker dankzij nice, peter, laura en theo!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Opnieuw fantastische vakantie in oase in Andalusie

Edith Zaicsek, 17-5-2017
  • Onderkomen9

Twee jaar geleden hier een leuke vakantieweek doorgebracht via een totaalpakket van een reisorganisatie. Deze keer zelf alles geboekt en nu gekozen voor een van de vakantiehuisjes in plaats van het kleine appartement. Het huisje Van Gogh was helemaal super, de gastheer heel vriendelijk, het zwembad lekker en schoon, de centrale ligging voor uitstapjes met de auto geweldig. Kortom, een aanrader. Minpuntje voor ons was door het regenachtige, koude weer (6-13 mei!) dat er geen Nederlandse zenders te ontvangen zijn (wel Duitse). Dat is een kwestie van een satellietkop op de schotel bijplaatsen en een satellietkastje met Canal digitaal abonnement aanschaffen.
Gereisd met partner in mei 2017

Superplek met superservice!

D, 14-4-2017
  • Onderkomen9

Ik kom zeker terug, wat n toffe plek en wat n lieve mensen... we zijn volledig in de watten gelegd, door Peer en Nice. Zilke fijne mensen. Volgend jaar weet van de partij.
Gereisd met partner in april 2017

Zonnig genieten

Philip Mossman, 14-4-2017
  • Onderkomen10

Het allereerste wat opviel toen we aankwamen, na een lange reis was een openhartig onthaal van de gastheer Peter.

De kamer was piekfijn in orde en alles was voorzien. We hadden een prachtig uitzicht over de vallei vanuit de kamer.

We zijn met z'n allen heerlijk tot rust gekomen en hebben genoten van het heerlijke eten gekookt door Peter en zijn vrouw.

Al met al een dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk bijkomen van alle stress!

Ine, 14-4-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wat een fantastische plek om heerlijk bij te komen van alle stress! Peter en Nice zijn super gastvrij en leggen je helemaal in de watjes! Net wat je nodig hebt met drukke baan!
Gereisd met partner in april 2017

heerlijk

Jeroen, 14-4-2017
  • Onderkomen9

Genoten van rust en heerlijke omgeving
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Finca el Moralejo in Tolox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Finca el Moralejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Finca el Moralejo scoort een 9.25 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: