Matig

1 review over Camping El Jardín de las Dunas in het Nederlands

nooit meer zo'n huisje op de camping

Peter, 27-9-2011

wij hadden een huisje op een echte spaanse camping gehuurd.

douche cabine was stuk, riolering rook je in het huisje, keukentje met minimale inrichting. geen airco, slaapkamer zonder deur maar met gordijn. Eigenlijk viel alles mbt het huisje tegen. Douchen kun je beter op de camping want de cabine was niet meer al te best.

De winkel op de camping heeft erg weinig te bieden. De omgeving is prachtig, je loopt in een paar minuten naar het strand.

Veiligheid is OK, je wordt als je binnenkomt gecontroleerd of je wel een polsbandje hebt.

Vaker een huisje op een camping gehad maar dit was echt slecht en is niet aan te raden en we waren blij dat we maar 3 nachten geboekt hadden.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Jardín de las Dunas in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Jardín de las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Jardín de las Dunas scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.