Hostel Vincent Van Gogh

Vincent Van Gogh

2 reviews over Hostel Vincent Van Gogh in het Nederlands

prima hotel, aardig en hulpvaardige medewerkers

pp, 22-8-2008

Goede uitvalbasis, midden in de stad. geen last van herrie gehad, ook wij sliepen aan de voorkant. Badkamer aan de kleine kant.
Gereisd met vrienden in januari 2007

dominique, 11-6-2006

een leuk hostalletje aan de muur van alcazar; alleen sliepen we aan de voorkant en hadden we gedurende gans de nacht lawaai ; eerst van de uitgaanders, naarmate de nacht vorderde ook van de vuilniswagen en de reinigingsdienst en in de vroege morgen de eerste toeristen. Ook al kon je hier alleen maar slapen ;elke dag werden de bedden verschoond en waren er propere handdoeken.Het hostal telt drie verdiepingen maar heeft geen lift, wel op elke kamer airco ,die je zeker kan gebruiken.
Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Vincent Van Gogh in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Vincent Van Gogh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Vincent Van Gogh scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: