Appartement V.T.V.

Appartement V.T.V.

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement V.T.V. bij :

1 review over Appartement V.T.V. in het Nederlands

Luxueus appartement en vriendelijke ontvangst

heartburn, 2-1-2011

Met onze vier kinderen hebben wij vijf nachten hier geslapen. Wij hadden twee appartementen geboekt, maar werden door de eigenaren gewezen op de suite waar wij met z'n zessen in konden. Dat maakte de overnachting een stuk goedkoper. Zeer prettige ontvangst door de eigenaren, die hun pas gerenoveerde appartement met trots demonstreerden. Prima uitgerust, met uitgebreide faciliteiten in de woonkamer (Gratis WIFI), keuken (afwasmachine, koelkast, vrieskast, oven en magnetron) en in de badkamers. Alles was perfect schoon en werd ook elke dag schoon gemaakt. Eigenaren liepen met ons mee om ons wat restaurantjes in de buurt te laten zien en hielpen op de dag van vertrek met het bestellen van taxi's. Staan open voor kritiek en vragen hier ook bewust om.

Het appartement is gelegen in een van de smalle straatjes rond het hippe Alameda de Hercules plein. Dit grote plein is 's-avond een druk uitgaanscentrum. Er zijn vele café's en restaurants. Toch is het appartement echt rustig gelegen.

Gereisd familie in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement V.T.V. in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement V.T.V. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement V.T.V. scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.